Yine sıkıcı bir gündü. Babam kendini işlerine vermişti. Bize; yani bana ve anneme çok güzel ve büyük bir sürprizi olduğundan bahsetmişti. Ne kadar ısrar edersem edeyim söylememişti. Annem ise her zaman ki gibi benimle ilgili görünmeye çalışıyordu. Ama ben onun beni sevdiğinden bile şüpheliydim. Nedeni ise yine babamdı. Onların kavgası annemin bana olan sevgisini de azalmış gibi görünüyordu. Ama bir yandan annem de haklıydı. Bir bilim adamının karısı olmak kolay değildi elbette. Hatta annem o kadar nefret ediyordu ki bu aile hayatından; benim için katlanıyordu bu evliliğe. Beni düşünmüyor da değildi. Sürprizini bile merak etmiyordu babamın. Bu gün sıkıcıydı çünkü her gün olan şeylerden farklı hiçbir şey olmamıştı. Aslında benim her günüm sıkıcıydı. Çünkü yaptığım tek şey babamın beni kendi gibi yetiştirmesini izlemekti. Ben bir savaşçıydım. Bilim insanı olmak istemiyordum. Ben çocukluğumda izlediğim çizgi filmlerdeki süper kahramanlardan olup başka gezegenlere gitmek istemiştim hep. Tamam, belki bu saatten sonra süper kahraman olamam ancak babam uzayla ilgilenen bir bilim adamı olduğu için kim bilir belki yıllar yıllar sonra başka gezegenlere gidebilirim. Belki de ben de ileride babam yüzünden yine babam gibi olurum. Bunu da her şey gibi zaman gösterecek bize. Ama ben bugün her ne kadar sıkıcı geçse de yarın için çok heyecanlıyım. Çünkü babam bir aydır sakladığı bu büyük sürprizi açıklayacaktı yarın. Son ayarlamalarını yapıyormuş. Bir kere laboratuvar kapısının aralı olduğunu görmüştüm. Önünde çok etkileyici bir uzay fotoğrafı vardı. Sürekli bir şeyler hesaplıyordu. Çok meraklanmıştım ki beni fark etti ve kapısını kapattı. Belki sizler benim bu durumu abarttığımı düşünüyor olabilirsiniz. Ancak size sadece şunu söyleyebilirim ki ben kimsenin anlayamayacağı kadar yalnızım. Çünkü herkes benim de babam gibi olduğumu sanıyor ve kimse bana yaklaşmıyor. Kabul, babam bir zamanlar kötü bilim adamlarıyla çalışmış ve dünya için çok kötü bir gelecek hazırlamış. Ama o artık iyi biri. Sadece biraz sevgiye muhtaç. Ona bu konuda yardımcı olabilecek tek kişi annem iken o da babama sırtını dönmüş durumda. Siz bilir misiniz bunları? Bilir misiniz ayrılık nedir? Ben bilirim kesinlikle ölümden farksızdır. Zaten ben yaşasamda bir hayatımın olduğu tartışılır. Anlayacağınız bizim için hayat durmuş. Geleceğimiz yok gibi. Ancak babamın çok garip planları var belki de bir umut olur bunlar. İşte bu yüzden heyecanlıyım ben. Yarın akşam bize bir umut mu olacak yoksa yeni bir kavga mı olacak göreceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL SAVAŞ
Science Fictionİnsanlar ve troller arasındaki büyük savaş. Zarar gören masumlar. Bunlara rağmen kaybedilmeyen umut. Boşlukta yeşeren bir aşk. İşte bunların hikayesi ÖLÜMCÜL SAVAŞ.