HAZIRLIK

59 7 1
                                    

- Aaa! Aman Allah'ım, baba. Sen ciddi misin? İnanamıyorum. Anne bunu duydun mu? Aaaa! Çıldıracağım, çıldıracağım. Demek sonunda hayallerim gerçek oluyor. Gidiyoruz. Bu lanet olası dünyadan gidiyoruz. Peki nasıl olur bu? Baba seni seviyorum. Seni seviyorum.
- Hey, Alex! Biraz sakin ol. Baban zaten bunu istiyordu. Dünya'yı az daha yok edecekti. Şimdi de o muhteşem gezegenlerden birini yok etmeye karar vermiş sanırım.
- Yeter artık yeter! Ben zaten seni hiç mutlu edemedim. Ben bir bilim adamıyım. Galaksinin dışında bir gezegen buldum diyorum sana. Oraya gidiyoruz. Her şey hazır, gemi sapasağlam. Ama sen yine mutlu değilsin. Ne yapayım başka söyle ne yapayım? Halbuki ben de bu yeni gezegene senin adını vermiştim. Yazık hem de çok yazık.
- Baba gerçekten mükemmelsin sen mükemmel. Desene yarın Sandy gezegenine gidiyoruz. Hemen hazırlanmalıyım.
- Dur kızım, sakinleş. Ben her şeyi ayaklarım. Sen sadece en sevdiğin kitabını al, uzay kıyafetini giyin ve gemiye yerleş. Yalnız kalın bir kitap al çünkü çok uzun bir yolculuk olacak. Ayrıca yanımızda Jack ve ekibi de olmayacak.
- Ne Jack ve ekibi gelmiyor mu?
- Evet kızım. Bu yolculukta sadece 3 kişi olacağız. Çünkü Jack ve ekibine güvenmiyorum.
- Ah! Hayır baba, onlar çok iyi insanlar.
- Boşuna uğraşma kızım. Babanı bilmez misin? O bir karar aldı mı kimse değiştiremez.
- Sana inanamıyorum anne. Lütfen artık kavga çıkarma.
- Bırak kızım ya. Ne fayda eder. Gezegene onun adını verdim yine de mutsuz. Ayrıca onlar sence güvenilir olabilir ama bence değil. Zaten gelmiyorlar. Hadi şimdi git yat çünkü yarın çok yorucu olacak.

ÖLÜMCÜL SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin