Son 1 Dakika

326 17 4
                                    

Herkes karnesini almış not ortalamalarını karşılaştırıyordu. Koca 1 seneyi geride bırakmıştım, bütün sınıflar YAZ TATILI geldiği için çok mutluydu ben hariç. Yüzüm gülüyordu fakat kalbim çok acıyordu çünkü kardeşim saydığım en yakın dostum Selin ile küsmüştük, yaz tatiline son 5 dakika kala herkes sarılıp vedalaştı hatta göz yaşlarını tutamayanlar bile oldu. Son 1 dakika kala Selin yanıma geldi " Güneş, sarılalım ve bütün kötü anıları unutalım olur mu?" dedi. 1 saniye bile beklemeden onun sıcacık kollarına atladım ve ona "Seni çok özleyeceğim kardeşim" dedim. Son 10 saniyeyi herkes hep bir ağızdan saymaya başladı, "10,9,8,...3,2,1" işte şimdi yaz tatiline tam olarak girmiştik. Planım ilk 5 hafta boyunca uyumak, wattpad'den hikayeler okumak, televizyon seyretmek ve dondurma yemekti.

Ama düşündüğüm gibi olmadı aileme karnemi gösterdiğimde beni tebrik ettiler ve beni yaz okuluna 5 haftalık yazdırdıklarını söylediler. Ne kadar itiraz etsemde hiçbir işe yaramadı, tıpış tıpış yaz okuluna gitmek zorunda kaldım. Neyse ki okuldan Eda, Buse ve Nur da gidiceklermiş.

Oraya gittiğim ilk gün yüzme gruplarını oluşturmak için herkesi denediler ben okuldan Arkadaşlarımla aynı grupta oldum. Bir erkek grubu var sanırsın belalı, hepsi birbirinden gıcık. Ege elebaşları lise sona geçmiş, bir kaçı da 11. sınıfa geçmiş, İngilizce dersinde isimleri okunurken duydum, hepsi yan yana oturmuşlardı ve sürekli bana ve bizim kızlara bakıyorlardı. Soldan sağa doğru isimleri Doruk, Can, Ege, Boran, Ahmet. Dersin bitişinde yaz okulu binasına (ingilizce dersi ayrı bir binada oluyor.) doğru giderken yanımızdan geçtiler, Ege,
"Bize neden bakıyordunuz?" Ben de,

"Siz bize neden bakıyorsanız bizde size o yüzden bakıyorduk." dedim.

Şimdi voleybol dersi var ve maç yapacağız ben ve kızlara karşı Ege ve arkadaşları. Ege bana dönerek,
"Göreceksin sen!" dedi

bense "Göreceğiz!"dedim. Maç berabere bitti.

Akşam telefonuma baktığımda face'den biri arkadaşlık isteği yollamış, bilin bakalım kim? Ege Taşçı, beni nasıl bulmuştu derken İngilizce dersi geldi aklıma herkesin ismi okunmuştu. Ben ne kadar ona gıcık olsamda arkadaşlık isteğini kabul ettim onun sayesinde de takipçi sayım 100 oldu.

NOT: Bu benim ilk çalışmam umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir, vote ve yorum yaparsanız çok sevinirim.

Yaz MeteoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin