Merhaba sevgili okurlarım ben geldim.
Normalde Bozkurt, Kurt'un devamı olacaktı fakat ayrı bir kitap yapmak istedim. O yüzden tekrardan giriş bölümü ve karakterler ile karşınızdayım.
Asena Karakurt.
Kürşat Şimşek.
‼️Her kitabın karakteri kendine özeldir. Başka kitaplardan bahsetmeyin.‼️
Asena Karakurt, Kurt'un finalinden 2 yıl 2 ay sonra.
Bugün en mutlu günümdü, bugün benim doğum günümdü.
23 yaşıma giriyordum ve oldukça heyecanlıydım Kürşat ile yaklaşık 2 yıldır sevgiliz.
Herşey hazırdı normalde insanlar kendi doğum günlerinden haberdar olmaz ama benim Uraz ile aynı gün olduğu için ona sürpriz yapmak istemiştim.
Her şey hazırdı Uraz şuan odasında bilgisayar oyunu oynuyordu ve bizim tek eksiğimiz Kürşattı.
Şuan görevden dönmüş ve hazırlanıyor olması gerekiyordu. Günü birlik bir şehir görevine gitmişlerdi.
Ben düşüncelerim içindeyken kapı çaldı onun geldiğini bildiğim için hızla kapıya koştum ama açtığım da karşımda Kürşat değil omuzları yıldızlarla kaplı askeri üniformalı bir adam vardı.
"Buyurun komutanım." dedim sakin sesimle, ne de olsa babam Albaydı belki bir işleri vardı.
"Kürşat Şimşek'in yakınları." dedi adam. Sesi duyan Yunus amcam ve Buse yemgen geldi yanımıza. Yunus amcam ne olduğunu anlamış gibi kolunu belime doladı.
"Asteğmen Kürşat Şimşek çıktığı operasyon da şehit düşmüştür başınız sağ olsun." dedi titreyen sesiyle.
Aklıma ilk sevgili olduğumuz zaman ki konuşmamız geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bozkurt
Teen Fiction▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ Kurt isimli kitabımın baş karakterlerinin çocuğunun hayatını anlatmaktadır. Kurt'u okumadan Bozkurt'u okuyabilirsiniz.