ÇETE OKULDA
7.Bölüm
Katil
Aliden devam
" Ali...... " ..........
diye ses duyduğum da elimdeki bıçağı yere salıp diz üste çöktüm. Ne yaptım ben? Katil mi oldum şimdi?
Bıçak kandı. Aras ise yeri boyladı. Ben ne yaptım ya. Yere düşen Arasa bakarken gözümde biriken yaşları serbest bıraktım.
" Ali ne yaptın ya sen? " diye Gece ağlayarak bana sarıldı.
Ben hiç bir tepki vermeden öylece yerde yatan Arasa bakıyordum. Katil mi oldum ben? Onu öldürdüm mü? Ben Katil miyim?
" Öldü mü? Ben ben katil mi oldum şimdi? " dedim zor çıkan sesimle. Gece Arasa doğru yaklaşıp titreyerek elini kaldırıp nabzına baktı.
Elini yere atıp korkarak geri çekildi.
" Nabzı, nabzı atmıyor.... " dediğin de ona baktım. Ne yapacağız lan biz. Ben Katil olamam. Bir adamı öldürmüş olamam. Bunu yapmış olamam." Ali ne yapacağız şimdi? " dediğin de ayağa kalktım. Yapacak tek bir şey vardı teslim olmak. Başka ne yapa bilirdim ki? Gecenin de başını belaya sokamam. Kendim yaptım kendim de bedelini ödeyeceğim ne olursa olsun.
" Yapacak tek bir şey var. Oda belli ne olduğu. Teslim olucam. " dediğim de eliyle ağzımı tuttu.
" Sakın. Asla seni tutuklamalarına asla izin vermem, yapamam. Kardeşimin hapse girmesine izin vermem. Anladım mı beni? izin vermem. " dediğin de onu dinlemeyip hemen telefonu elime aldım. Ellerim titreyerek numarayı tuşlayıp arama tuşuna bastım. Telefon açıldığında derin nefes alıp verip zorlu çıkan sesimle konuşmaya çalıştım.
" Alo, Polis mi? Bir ihbarde bulunacaktım..."
" Ne yaptın Ali....... "
Özlemden
" Bunlar neler karıştırıyorlar? " Havle bana bakarak konuştuğunda. Bende gözümü Neşe ve Buğraya dikip onları izliyordum. Çocuğa durmadan fotolar gösteriyordu. Kadın everecek resmen çocuğu.
" Hey dünyadan Özleme. Ne o gözlerini diktin çocuğun üzerine alamıyorsun? Aşık mı oldun kız? Böyle böyle ilk görüşte aşk gibi. Ay çok romantik. " dediğin de yine cevap veremeyince. Eğilip bir bana birde Buğraya baktı. Bir şey bulmuşcasına kafasını sallayıp sırıtmaya başladı.
" Hımm durumlar düşündüğümden de vahim gibi gözüküyor. Salak kız teyzesunin guline aşık olmuş. Salak kız teyzesunin guline aşık olmuş. " deyip kahkaha atmaya başlayınca. Kendime gelip üzerine atladım. Ve saçlarını ellerimin arasına alıp çekmeye başladım.
Buğra ve Neşe teyze bize bakmaya başladılar. Onlarda neye uğradıklarına şaşırmışlardı.
" Ben seni var ya gebertirim kızım. O saçını bir bir yolarım. Döverim be seni. " dediğim de beni itip hemen ayağa kalktı. Ve kahkaha atarak koşmaya başladı.Bende peşinden koştuğum da bana bakıp.
" Salak teyzesunin gulini seviyor, salak teyzesunin gulini seviyor. " diye bağırmaya başladı. Lan Allahın Salağı rezil edecek beni be. Ne aşkı ne sevmesi be? Allahın rezili. İyi koşuyor bide yetişemiyorum resmen." Kızım eceline susadın mı ne? Gebertirim lan ben seni. Sus kız. Susacaksın hemen. " dediğim de birine değmemle gözlerimi sıkıca kapadım. Ne oluyordu be ya. Duvara falan mı çarptım ne? Ne bu sertlik?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çete Okulda
Humor" Ben size ne demiştim? Bir daha kavga etmeyecek siniz dememiş miydim? " Ali: " Ama hocam kendileri kaşındılar napalım? Biz de kaşıdık işte. " Gece: " Aynen hocam. Hem de güzelce kaşıdık ellerimize sağlık. " Melisa: " Bir susun be adamın sinirlerini...