ÇO: 10.Bölüm (Kimya Dersi)

6 2 25
                                    

ÇETE OKULDA

10.Bölüm

KİMYA DERSİ

Havleden devam

" Aaaaa... " diye bağırdığımdaysa gereksiz artık üzerimdeydi. Ve ağırlığı altında eziliyordum. Gözleri gözlerime değdiğin de kıpırdamadan gözlerine bakmaya başladım. Bu gözler çok güzeldi lan..............

Bir kaç saniye öylece bakıştıktan sonra hemen ayağa kalkıp üstünü çırpmaya başladı.

" Kızım sen tam bir belasın lan. Kendin kalkamıyor musun? Kendi düşmen yetmezmiş gibi beni de düşürdün yere. " dediğin sinirle ona baktım.

" Hayvan herif kalka bilseydim senden yardım isteyeceğime kendim kalkardım lan. Neden senden yardım isterdim ki? Bacağım çok acıyor. " Offf Allahım düştüğüm duruma bak resmen gereksize muhtaç kaldım lan. Eee ne demişler denize düşen yılana sarılır. Ah ama ben Ali yılanı arayacaktım. Bu yılan gereksiz yılan.

" Kızım kalkacak mısın yoksa kendi kendine deli gibi düşünmeye devam mı edeceksin? " diye ses duyduğum da hemen kendime gelip karşıma baktım. Gereksiz yine elini bana uzatmıştı. Elini tuttuğum da ondan destek alarak ayağa kalkıyordum.

Bir birimize çok yakındık. Boyu benden uzun olduğu için göğüsleriyle bakışmak zorunun da kalıyordum. Göğüsleri baya yapılıydı. Ali kadar olmasa da vücudu yapılıydı baya. Allah aşkına ben ne düşünüyorum be.

" Eee artık ayakta olduğuna göre elimi bırakır mısın? " dediğin de suratına bakıp hemen ellerini bıraktım. Öğk bide elleri ellerimde kalmış pis gereksizin.

Yürümek isteyerken ayağıma giren acıyla yere düşecekken gereksizin beni tutmasıyla yere düşmekten son anda kurtuldum.

" Kızım iyi alıştın haa kucağıma düşmeye. Biliyorum çekiciyim kızlar cazibeme duramıyorlar. Ama bu kadar da olmaz canım. " Öğk buda iyice kendisini bir şey sanıyor be. Kusucam şimdi o olacak. Dur üzerine üzerine kusarım hem.

" Sen mi çekicisin? Oğlum sen hiç aynaya baktın mı? Böyle ölmüş fareye benziyorsun be. Ayrıca hiç tarzda değilsin tarzını değişsen iyi olur. Belki bir şeye benzersin. Eee bu lafını da hatırlat bir ara güleyim. " dediğim de kızgınca yüzüme baktı.

" Ulan suç bende ki, sana neden yardım ediyorum. Bir insanlık yapalım dedik gördüğümüz muameleye bak lan. " dediğin de göz devirip ilerlemeye çalıştım. Ama sadece çalıştım. Çünkü ayakta zorda olsa dura bilsem de yürümekte baya zorlanıyordum. Hatta yürüyemiyordum. Allahım Yarabbim sakat kaldım bu gencecik yaşımda. Ulan hırsız köpek hepsi senin suçun. Ama dur dur hepsi bu gereksizin suçu. O benim sırama geçmeseydi bu hallere düşmezdim. Ah kadersiz Havle ah. Ultra enerjili sen bu hallere düşecek insan mıydın?

Gereksiz dikkatle beni süzüp derinden nefes alıp verdi.
" Bu böyle olmayacak seni bir hastaneye götürsem iyi olur. " Nee hastane mi? Doktorlar mı? Beyaz önlükler mi? Hayatta olmaz. Ben ben gidemem o korkunç yere. Ama buna asla hastaneden ve doktorlardan korktuğumu belli etmemem gerekiyor. Yoksa eline koz vermiş olurum. Diline düşerim Vallahi. Asla da kurtulamam buda en son isteyeceğim şey. Ee napıcam şimdi ben?

" Ne hastane mi? Eee sen mi ısmarlıyorsun? ".....

Geceden

Kimya dersindeydik. Daha önce size en sevmediğim ders Kimya olduğunu söylemişmiydim? Ve en sevmediğim ders olduğu için uyumak en doğru seçimdi. Hazır Ali de yokken azacık dinlensem iyi olur. O olduğun da çenesiyle başımın etini yiyor. Ah yazık bana ya. Uyumaya da asla müsaade etmiyor. Mal kafa.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çete Okulda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin