ÇO: 2.Bölüm (Büyük Tanışma)

19 2 11
                                    

ÇETE OKULDA

2.Bölüm

Büyük Tanışma

Aliden Devam

" Siz yeniler kendinizi tanıtın hadi. " diye ses duyduğum da Matematik hocasına bakmaya başladım. Bu bize mi diyordu bunu? Sınıftan ses çıkmayınca her kez bir birine bakmaya başladı. Arkadan Gecenin omzuna vurup.

" Pişt Gece bu kime diyor be? " dediğim de bana bakıp omuzlarını kaldırdı.

" Bilmem sınıfa yeni gelen mi var? Hiç farketmedim. " diye sınıfa göz gezdirmeğe başladı. Haklı yeni gelen mi oldu? Bende hiç görmedim.

" Ali bir baksana orada oturan bir kız sana sinirle bakıyor. Neden acaba? Bir şey mi yaptın gelir gelmez? Ama ne ara yapa bilirsin ki? Buraların insanları da bir garip be. Hiç mi İstanbuldan gelen birileri görmediler. " dediğin de Gecenin gösterdiği tarafa baktım. Has siktir. Bu oydu. Lan Tövbe Tövbe. Bu kız nereden çıktı be. Yok artık sınıf sınıf değil tımarhane. Tüm sorunluları buraya toplamışlar.

" Lan bu o kız. " dediğim de tüm tayfa bana döndü.

" Hangi kız Ali noluyor? " diye Melisa hemen atlayıp kıza bakmaya başladı.

" Vay Ali yoksa yeni biri mi var? Ne ara lan?geldiğin gibi bulmuşsun. Ama çirkin bu varma buna " diye Özlem göz kırptı. Ben tam cevap verecekken.

" Bence dalmalıyız. Bak nasıl bakıyor bize. Vallaha yollarım ben bu kızı. " Havle sinsi bakışlarını kıza atmaya başladı.

" Lan bir durun. Bir durun be. Ne aşkı? Ne dalması? Uzun konu sonra anlatırım ben size. " dediğim de oflamaya başladılar. Kimin kankaları be. Hemen de kavga istiyorlar yerim lan sizi.

" Hey siz kendi aranızda konuşmanız bittiyse kendinizi tanıtın artık. "

Öğretmenin kafamız da dikildiğini gördüğüm de. Ayağa kalktım.

" Hocam siz bize mi diyordunuz? " diye sorduğum da sınıftan kahkaha sesi koptu.

" Sizden başka buraya yeni gelen var mı be? " dediğin de sinirle kadına bakmaya başladım. Hiç sevmedim bu hocayı. Lan hem bu kadın salak mı be? Geldiğim kaç dakika oldu toplasan bir saati bile geçmiştir. Biz miyiz lan yeni?

" Hocam kusura bakmayında. Geldiğimiz nerdeyse 1 saat olduğundan anlam veremedik. Yeni arkadaşlarda geldiğini sandık. Hem hocam yanlış hatırlamıyorsam ben sınıfa girdiğim de kendimi tanıttım. Yani aynı şeyi tekrar yapmanın ne anlamı var? Ama bu kadar çok beni tanımak istiyorsanız ben kendimi seve seve tanıtırım. " deyip sırıtmaya başladım.

" Senin hiç mi terbiyen yok be terbiyesiz. Bir hocayla nasıl konuşulacağını daha bilmiyorsun. Bakıyorum eski okulunda sana bunları öğretmemişler. Hadi doğru dürüst anlat bakalım. Sizin hakkınızda rapor yazarken lazım olur. " dediğin de sinirle ona bakıp kafamı çevirdim. Bu kadın bildiğin hasta. Suratsız salak.

" Hocam bizde terbiyesizlik olmaz. Konuşmanıza dikket etseniz iyi olur. Ben Ali Karahan. Karahanlar ailesinin varisi. Şimdiye kadar 5 okuldan kovuldum. Daha gerçeğini söylersek kendi kendimi kovdum. Bizim kitabımız da kimse bizi kovamaz. Birde sınıfta bazıları yaptıklarına dikkat etsinler ayaklarını denk alsınlar. Teşekkürler... Saygılar... " deyip yerime oturdum. Ve güzelce yayıldım. Hocaya dik dik bakmaya devam ettim. Hoca bana bakıp elindeki kalemi sıkmaya başladı.

Gece bir bana ve bir hocaya bakıp ayağa kalktı.
" Hocam kardeşimle konuşmanızı hiç sevmedim. Çok kınıyorum sizi. Hele o terbiyesiz lafı hiç olmadı. Daha öğrencilerle nasıl konuşmalı olduğunuzu bilmiyorsunuz. Kimse benim kardeşlerime kötü laf söyleyemez. Buna izin vermem. Karşısında beni bulur. Bunu not edin bir yere. Ben Gece Vardar. Vardarlar Ailesinin biricik kızı. Şimdiye kadar 5 okuldan kendi kendimi kovdum. Ali kardeşimin dediği gibi bizim kitabımız da kimse bizi kovamaz. Kardeşlerime kötü davrananı da asla affetmem bilesiniz. Bazı Yavşaklar da korksun. Ve ayaklarını denk alsınlar. Kimlerle karşı karşıya olduklarını bilmiyorlar. " deyip sinirle benzettiğim salağa baktı. O da sinirle Geceye bakıyordu. Bu yine dayak istiyor anlaşıldı. Afferim sana Gece. Kimin kardeşi be.

Çete Okulda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin