‧͙⁺༓♔𝑅𝑜𝑦𝑎𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒♛༓⁺‧͙

107 4 4
                                    

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐚𝐮!
𝐒𝐡𝐢𝐩𝐬:
𝐅𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐱 𝐄𝐧𝐠𝐥𝐚𝐧𝐝 (𝐓𝐬𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞)
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐌𝐚𝐢𝐧)
𝐅𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 = 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒊𝒔 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔
𝐄𝐧𝐠𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑬𝒍𝒊𝒋𝒂𝒉 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒂𝒊𝒏
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐄𝐱𝐭𝐫𝐚𝐬)
𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚 = 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓 (𝑴𝒆𝒏𝒕𝒊𝒐𝒏𝒆𝒅)
𝐂𝐚𝐧𝐚𝐝𝐚 = 𝑪𝒍𝒂𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆 (𝑴𝒆𝒏𝒕𝒊𝒐𝒏𝒆𝒅)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
𝑨 𝒓𝒂𝒗𝒊𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆𝒅 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒕𝒚𝒂𝒓𝒅 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒇𝒍𝒆𝒖𝒓-𝒅𝒆-𝒍𝒚𝒔 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒂 𝒍𝒊𝒍𝒚, 𝒃𝒖𝒕 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒊𝒓𝒊𝒔. 𝑨 𝒕𝒓𝒂𝒅𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎 𝒐𝒇 𝑴𝒐𝒏𝒕𝒎𝒂𝒓𝒕𝒓𝒆.

𝑫𝒂𝒓𝒌𝒍𝒚 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒊𝒓𝒊𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒎𝒊𝒙𝒆𝒅 𝒐𝒇 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆, 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒊𝒏 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒇𝒐𝒓𝒎, 𝑰𝒕 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒎𝒃𝒍𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎 𝒐𝒇 𝑴𝒐𝒏𝒕𝒂𝒓𝒕𝒓𝒆'𝒔 𝒐𝒍𝒅 𝒇𝒍𝒂𝒈, 𝒎𝒖𝒍𝒕𝒊𝒑𝒍𝒆 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒊𝒓𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅.

𝑩𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒂 𝒓𝒆𝒅, 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒇𝒍𝒂𝒈. 𝒂𝒏 𝒆𝒎𝒃𝒍𝒆𝒎 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑭𝒊𝒇𝒕𝒉 𝑹𝒆𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄, 𝒌𝒊𝒏𝒈 (𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆) 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝑪𝒊𝒕𝒚 𝒐𝒇 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔 (𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒅).

𝑨 𝒎𝒂𝒏 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒔 𝒇𝒐𝒓𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒕𝒚𝒂𝒓𝒅 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒊𝒇𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎, 𝒘𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏 𝒂𝒕𝒕𝒊𝒓𝒆 𝒓𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒗𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒃𝒊𝒈𝒈𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒘𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒄𝒂𝒑𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒎, 𝒎𝒂𝒊𝒅𝒔 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒕𝒓𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒕𝒚𝒂𝒓𝒅 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒅𝒊𝒔𝒂𝒑𝒑𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓𝒇𝒖𝒍 𝒎𝒂𝒏 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒕𝒚𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒋𝒐𝒃𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒔𝒕𝒍𝒆.

𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒎, 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒈𝒐𝒍𝒅 𝒄𝒐𝒊𝒏𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒖𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒘𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒂 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒇𝒊𝒄 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒆'𝒔 𝒔𝒊𝒙𝒕𝒆𝒆𝒏, 𝒖𝒏𝒇𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒅𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒓 𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒔𝒐𝒍𝒗𝒆𝒅.

♛𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬♚Where stories live. Discover now