∞。.𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑟.。∞

94 3 5
                                    

𝐏𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐮!
𝐒𝐡𝐢𝐩𝐬:
𝐁𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐞𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 𝐱 𝐒𝐩𝐚𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐞𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 (𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞)
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐌𝐚𝐢𝐧)
𝐄𝐧𝐠𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑬𝒍𝒊𝒋𝒂𝒉 𝑳𝒐𝒏𝒅𝒐𝒏
𝐒𝐩𝐚𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐞𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 = 𝑺𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒐 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒊𝒅
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐄𝐱𝐭𝐫𝐚)
𝐅𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 = 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒊𝒔 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔
𝐒𝐜𝐨𝐭𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑺𝒂𝒎𝒖𝒆𝒍 𝑬𝒅𝒊𝒏𝒃𝒖𝒓𝒈𝒉
𝐖𝐚𝐥𝐞𝐬 = 𝑾𝒚𝒏𝒏 𝑪𝒂𝒓𝒅𝒊𝒇𝒇
𝐍𝐨𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫𝐧 𝐈𝐫𝐞𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑵𝒐𝒍𝒍𝒂𝒏 𝑩𝒆𝒍𝒇𝒂𝒔𝒕
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒂𝒏, 𝒍𝒐 𝒉𝒆𝒎𝒐𝒔 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒖𝒓𝒂𝒅𝒐." (𝑪𝒂𝒑𝒕𝒂𝒊𝒏, 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒄𝒂𝒑𝒕𝒖𝒓𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎) 𝑨𝒏𝒏𝒐𝒖𝒏𝒄𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒕𝒉𝒆𝒚'𝒓𝒆 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒐𝒏.

𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒔𝒑𝒐𝒏𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒗𝒂𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒔𝒆𝒆𝒎𝒔 𝒕𝒐 𝒇𝒍𝒊𝒏𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓'𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒇𝒊𝒙𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒔 𝑺𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒐 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓 𝒐𝒇 𝒂𝒏 𝒆𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝑺𝒑𝒂𝒏𝒊𝒔𝒉 𝑬𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆.

"𝑪𝒖𝒂𝒍 𝒆𝒔 𝒍𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒅𝒊𝒄𝒊𝒐𝒏 𝒅𝒆 𝒏𝒖𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐 𝒒𝒖𝒆𝒓𝒊𝒅𝒐 𝒂𝒎𝒊𝒈𝒐?" (𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒅𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅) 𝑺𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒐'𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒉𝒖𝒔𝒌𝒚, 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒂𝒓𝒄𝒂𝒔𝒎 𝒊𝒔 𝒗𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒅𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒐𝒘 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 '𝑫𝒆𝒂𝒓' 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒐𝒘 𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒊𝒗𝒂𝒍 '𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅'.

"𝑬𝒔𝒕𝒂 𝒊𝒏𝒄𝒐𝒏𝒔𝒄𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆 𝒂𝒉𝒐𝒓𝒂 𝒎𝒊𝒔𝒎𝒐, 𝒅𝒆𝒃𝒆𝒓𝒊𝒂𝒎𝒐𝒔 𝒎𝒂𝒕𝒂𝒓𝒍𝒐 𝒂𝒏𝒕𝒆𝒔 𝒅𝒆 𝒒𝒖𝒆 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒆𝒓𝒕𝒆?" (𝑯𝒆'𝒔 𝒖𝒏𝒄𝒐𝒏𝒔𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘, 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒘𝒆 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒖𝒑?)

𝑺𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒐 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒔 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒚 𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝑺𝒂𝒓𝒊𝒂𝒏𝒐 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒑𝒂𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈. "𝑳𝒂 𝒎𝒖𝒆𝒓𝒕𝒆 𝒆𝒔 𝒅𝒆𝒎𝒂𝒔𝒊𝒂𝒅𝒐 𝒎𝒊𝒔𝒆𝒓𝒊𝒄𝒐𝒓𝒅𝒊𝒐𝒔𝒂." (𝑫𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒐 𝒎𝒆𝒓𝒄𝒊𝒇𝒖𝒍.)

𝑯𝒆 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒔 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒂𝒕, 𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒑𝒍𝒂𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒏𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒕𝒔 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒇𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒂𝒏 𝒖𝒏𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒊𝒔𝒍𝒂𝒏𝒅, 𝒉𝒆 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒂𝒄𝒉𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒅 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒓𝒆𝒘 𝒔𝒖𝒓𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒊𝒂𝒓 𝒑𝒊𝒓𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒐𝒓.

♛𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬♚Where stories live. Discover now