𝐏𝐚𝐬𝐭 𝐀𝐮! 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐬 𝐀𝐮!
𝐒𝐡𝐢𝐩𝐬
𝐍𝐎𝐍𝐄
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐌𝐚𝐢𝐧)
𝐔𝐒𝐀 = 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓
𝐒𝐢𝐨𝐮𝐱 (𝐍𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞𝐬) = 𝑷𝒂𝒍𝒍𝒂𝒕𝒐𝒏
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 (𝐄𝐱𝐭𝐫𝐚)
𝐄𝐧𝐠𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑬𝒍𝒊𝒋𝒂𝒉
𝐅𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 = 𝑭𝒓𝒂𝒏𝒄𝒊𝒔
𝐂𝐚𝐧𝐚𝐝𝐚 = 𝑪𝒍𝒂𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
𝑰 𝑯𝑨𝑻𝑬 𝑰𝑻, 𝑰 𝑯𝑨𝑻𝑬 𝑻𝑯𝑰𝑺, 𝑰 𝑯𝑨𝑻𝑬 𝒀𝑶𝑼, 𝑰 𝑯𝑨𝑻𝑬 𝑬𝑽𝑬𝑹𝒀𝑻𝑯𝑰𝑵𝑮.
𝑰𝒇 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕, 𝒊𝒏 𝒂 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒅 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒉𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒆, 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆, 𝒎𝒚 𝒅𝒆𝒂𝒓. 𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝑰'𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕?
𝑾𝒊𝒍𝒍 𝑰 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒎𝒂𝒅 𝒎𝒂𝒏 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒓𝒂𝒛𝒚? 𝒐𝒓 𝒂 𝒕𝒊𝒏𝒚 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓—𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒄𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒖𝒏𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆𝒏 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒈𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒖𝒕𝒉.
𝑰'𝒍𝒍 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖, 𝑨𝒍𝒆𝒙𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓, 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕.
𝑾𝒉𝒚? 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒉𝒂𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒈𝒓𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒉𝒂𝒕𝒓𝒆𝒅, 𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒖𝒎𝒔𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒕𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖. 𝒀𝒐𝒖'𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒈𝒓𝒊𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒚 𝒄𝒂𝒓𝒆.
𝑭𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏𝒚 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒚𝒐𝒖.
𝑻𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.𝑰𝒏 𝒂𝒏 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒇𝒊𝒆𝒍𝒅, 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒎𝒆𝒕 𝒂𝒔 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒓𝒆𝒏— 𝑵𝒂𝒊𝒗𝒆 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅𝒓𝒆𝒏.
𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆. "𝑯𝒊"
𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅. "𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐"
𝑨𝒔 𝒂 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅, 𝑰 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒏𝒈𝒖𝒆 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚, 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂 𝒄𝒐𝒍𝒐𝒏𝒚 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒅 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝑬𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆, 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒏𝒂𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒉𝒐 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒖𝒏𝒐𝒘𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒓𝒓𝒊𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒅 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒅𝒆. 𝑻𝒉𝒆 𝒏𝒂𝒎𝒆 "𝒔𝒊𝒐𝒖𝒙" 𝒊𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝑵𝒂𝒅𝒐𝒘𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒖𝒙, 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒊𝒏𝒈 "𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒏𝒂𝒌𝒆𝒔", 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒔𝒑𝒊𝒕𝒆𝒇𝒖𝒍 𝒏𝒊𝒄𝒌𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒖𝒔 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝑶𝒋𝒊𝒃𝒘𝒆.
YOU ARE READING
♛𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬♚
Fanfic𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖�...