𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐮!
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬
𝐌𝐚𝐥𝐚𝐲𝐬𝐢𝐚 = 𝑴𝒊𝒌𝒆 𝑰𝒔𝒌𝒂𝒏𝒅𝒂𝒓
𝐈𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞𝐬𝐢𝐚 = 𝑰𝒏𝒅𝒐 𝑨𝒈𝒖𝒏𝒈
𝐏𝐡𝐢𝐥𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐞𝐬 = 𝑷𝒉𝒊𝒍𝒊𝒑 𝑴𝒂𝒉𝒂𝒓𝒍𝒊𝒌𝒂°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒚 𝒇𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒊𝒏 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒔𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆, 𝒔𝒐 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒖𝒑 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒓𝒌𝒆𝒔𝒕 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔.𝑬𝒂𝒄𝒉 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆, 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒓𝒆𝒇𝒍𝒆𝒄𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒆𝒏𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅, 𝒂 𝒔𝒊𝒎𝒑𝒍𝒆 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖.
𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒊𝒏𝒗𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚'𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒐𝒐, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒉𝒂𝒔 𝒊𝒕𝒔 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒆𝒈𝒂𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒈𝒆, 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒍𝒂𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒔𝒉𝒆𝒊𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒚𝒐𝒖, 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖, 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏. 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒊𝒕𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒅𝒂𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆.
𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆𝒊𝒍𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓, 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒆𝒅, 𝒔𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒆𝒏𝒇𝒐𝒍𝒅.
𝒀𝒐𝒖𝒓𝒔 𝒕𝒓𝒖𝒍𝒚, 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆.
˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚
𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒐 𝒃𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆, 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒏 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒎 𝒔𝒖𝒏 𝒔𝒆𝒕𝒕𝒍𝒆𝒅, 𝒑𝒓𝒐𝒗𝒊𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅.
𝑻𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒔𝒉𝒊𝒆𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒖𝒂𝒓𝒅𝒆𝒅, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒍𝒂𝒚 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒏 𝒓𝒆𝒇𝒍𝒆𝒄𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏.
YOU ARE READING
♛𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬♚
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖�...