𝐏𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐮! (𝐚𝐜𝐜𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞?)
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 (𝐌𝐚𝐢𝐧)
𝐇𝐨𝐧𝐠𝐤𝐨𝐧𝐠 = 𝑯𝒖𝒂𝒏𝒈 𝒀𝒂𝒏𝒈
𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 (𝐄𝐱𝐭𝐫𝐚𝐬)
𝐄𝐧𝐠𝐥𝐚𝐧𝐝 = 𝑬𝒍𝒊𝒋𝒂𝒉 𝑳𝒐𝒏𝒅𝒐𝒏
𝐁𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞 = 𝑩𝒆𝒂𝒖 ʅ૦ᙁᎴꪮҋ
𝐂𝐡𝐢𝐧𝐚/𝐐𝐢𝐧𝐠 𝐃𝐲𝐧𝐚𝐬𝐭𝐲= 𝑪𝒚𝒓𝒖𝒔 𝑫𝒚𝒏𝒂𝒔𝒕𝒚°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
𝑨 𝒃𝒖𝒔𝒕𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒓𝒃𝒐𝒓 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒔𝒍𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝟏𝟖𝟒𝟓. 𝑻𝒉𝒆 𝒂𝒊𝒓 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒄𝒌 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒔𝒑𝒊𝒄𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒃𝒖𝒔𝒕𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒗𝒊𝒕𝒚. 𝑨 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒆𝒏𝒂𝒈𝒆𝒓, 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒓𝒂𝒅𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝑪𝒉𝒊𝒏𝒆𝒔𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒏 𝒂 𝒑𝒊𝒆𝒓, 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒆𝒉𝒆𝒏𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒔 𝒂 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝒘𝒂𝒓𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒔𝒂𝒊𝒍𝒔 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒓𝒃𝒐𝒓.
'𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒂 𝒇𝒊𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈...𝒅𝒂𝒚.' 𝑻𝒉𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒆𝒏 𝒉𝒂𝒅 𝒎𝒖𝒓𝒎𝒖𝒓𝒆𝒅, 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒂𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒑 𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒈𝒐 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕, 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒉𝒆 𝒐𝒓𝒅𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒂𝒄𝒌 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒂 𝒕𝒓𝒊𝒂𝒍 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈.
𝑨𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝒘𝒂𝒓𝒔𝒉𝒊𝒑𝒔 𝒅𝒓𝒐𝒑𝒔 𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒄𝒉𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒍𝒚 𝒍𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒐𝒏 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒆, 𝒂 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑 𝒐𝒇 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆𝒓𝒔 𝒅𝒊𝒔𝒆𝒎𝒃𝒂𝒓𝒌𝒔, 𝒍𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒂 𝒎𝒂𝒏, 𝒊𝒎𝒑𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒊𝒈𝒖𝒓𝒆, 𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝑬𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆. 𝑯𝒖𝒂𝒏𝒈 𝒀𝒂𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒄𝒂𝒍𝒄𝒖𝒍𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒚 𝒐𝒓 𝒎𝒂𝒚 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝒎𝒂𝒏'𝒔 𝒃𝒓𝒂𝒊𝒏.
𝑯𝒖𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒑𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒇 𝒏𝒆𝒓𝒗𝒐𝒖𝒔𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒐𝒓 𝒇𝒆𝒂𝒓, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒅𝒐 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓𝒇𝒖𝒍 𝒆𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒐𝒏 𝒂 𝒘𝒂𝒓 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒒𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒚𝒏𝒂𝒔𝒕𝒚 𝒂𝒕 𝑨𝒖𝒈𝒖𝒔𝒕 𝟏𝟖𝟒𝟐. 𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒊𝒕𝒊𝒔𝒉 𝑬𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝑬𝒍𝒊𝒋𝒂𝒉, 𝒘𝒉𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒆𝒏 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒔𝒍𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒓𝒚 𝒊𝒕𝒔𝒆𝒍𝒇, 𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒔 𝑯𝒖𝒂𝒏𝒈 𝒀𝒂𝒏𝒈. 𝑯𝒆 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒐𝒂𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒎, 𝒂 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔.
YOU ARE READING
♛𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬♚
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖�...