Yaa şeyy... Sıkıldım attım 😔🥺
DİKKAT: DİĞER BÖLÜM PAZAR GÜNÜ ATICAM!!!
Yazardan.
Ana sen benle dalga mı geçiyosun?!
Ne demek kuma erkek? Ben zaten karımın üstüne kuma almam dedim, sen bir kadını geçtim bir erkek getiriyorsun!Baran ağa sertçe ellerini saçına geçirip arkaya taradı
Daha 2 gün önce el mecbur kabul etmişti kuma getirmeyi.Ama nerden bilsin ki anasının getirdiği kumanın bir erkek olduğunu.
Ahu hanımağa ise kararlıydı. O oğlanı dün görmüştü fakir fukaranın isteklerini sormak adıyla. Pekte bir beğenmişti. Tam istediği gelindi. Kendi çirkef gelininden çok daha iyi hizmet etmişti ona. En çok ta güler yüzünü beğenmişti. Göz tipi yorgun olsada hiç göründüğü gibi yorgun ve tembel değildi. Elide pek bi hamarattı. Çeşit çeşit yemekler ve tatlıları kuzeniyle beraber yapmıştı. Kuzenini de beğenmişti. Sohbet sırasından onunda doğurgan olduğunu öğrenmişti. Onuda kardeşinin ortanca oğluna istemeği düşündü. Ama ilk önce kendi oğlunu öne sürücekti.
Ahu hanımağa oğlunun bu tavrını anlamıyordu. Ne vardı bunda?
-Senin karın kısır anla bunu oğlum. Hem sende o oğlanı görünce fikrin değişir.
Oğlunun tatlı şeyleri sevdiğini biliyordu. Çünkü oğlan o kadar şirindiki alıp sıkası gelmişti.
Asla ana ben karıma aşığım. Tamam gidip isteyelim ama benden umudu kessin. Ona sevgi vermiyecem, kendisine de söyleyecem zaten onun çocuk doğurmak için bu konakta oldunu.
Dedi ve yukarı odasına çıktı. Anası onun ardından baka kaldı.
Baran odaya girince karısının yatakta ağladığını gördü. Tabiiki timsah göz yaşlarıydı bunlar, ama Baranın gözü aşktan kör olduğu için bunu anlamıyordu. Hemen hızla yanına gelip yatağa oturdu ve ellerini yüzüne koyup kendisine bakmasını sağladı.
Aşkım ne oldu neden döktün yine incilerini?
Dedi gözündeki yaşları silerek. Meryem iç çekerek alttan alttan ona baktı.
"Ağam sence neden ağlaya bilirim? Kuma getiriyorsun ya üstüme."
Deyip yine döktü timsah göz yaşlarını. Baran onu göğsüne çekib saçlarından öptü. Sonrada beraber yatağa uzandılar.
Sen merak etme güzelim benim kalbimde sadece sen varsın. Zaten onu çocuk doğurmak için buraya getiriyorum, anama da söyledim hem. Kendisine de söyleyecem.
"Gerçekten mi ağam?"
Diye sordu Meryem burnunu çekip. Zaten umurunda değildi ama Baranın parasını paylaşmak istemiyordu. Zaten çocuğa gün verip ışık vermiyecekti.
Gerçekten yaa. Ben senin üstüne gül koklarmıyım hiç? Aşk olsun ama.
Meryem sinsice gülüp üstüne çıktı adamın. Tam kasıklarına gelecek tarafta oturdu.
"Afferim benim kocama, olsun ağam aşk olsun. Kaç gündür aşk yapmıyoruz, özledim ama ben seni. Sen özlemedin mi?
Diye sordu cilveyle. Baran sırıtarak ellerini beline sabitledi kızın ve sıktı.
Benim seni özlemediğim bir an bile olmuyor yavrum.
Deyip kızın dudaklarına yapıştı...
**********
Sence niye geldi hanımağa?
Diye sordu Araf. Ladin göz devirerek ocaktaki yemeği karıştırmaya devam etti. Bıkkınlıkla konuşmaya başladı.
Niye olucak Araf fakire fukaraya yardıma geldim dedi ya. Sağır mu oldun o zaman? Bence sen git bi doktora görün.
Sarışın çocuk abartılacak derecede offladı. Yanına gidip kuzenin ensesine şaplak attı.
Ladin acı yüzünden inledi.Salak mısın niye vuruyorsun hayvan?"
Diye çemkirdi.
Asıl sensin salak! Görmedin mi kadın seni gözleriyle yedi yedi!
Ladin anlamaz gözlerle baktı sarışın kuzenine. Ne demek gözleriyle yedi?
Ne demek gözleriyle yedi?
Diye içindekini dışarı döktü. Araf yaptığı turtanın kremasını karıştırarak yandan sırıttı. Ve alayla yüzüne baktı mavi gözlü oğlan.
Aptal nasıl ne demek? Kadın beğeniyle süzdü seni. Bir ara benide süzdü bu arada ama en çok sana bakıyordu. Sen onun önüne çayı olsun ne bileyim yemeği olsun koyduğunda görücektin asıl.
Ladin dahada meraklandı.
Nasıl baktı ki?
Diye sordu merağını diline dökerek.
Ayol nasıl olucak. Kadının ağzı kulaklarına kadar çıkıyordu. E tabi çıkıcak gelini olan yelloz karı elini sıcak sudan soğuk suya vurmuyo. Özenmiş heralde garibim.
Diye vah vahlandı. Kremayı karıştırmayı bitirdikten sonra turtaya sürmeye başladı. Pekte güzel yapmıştı canı yanmıyasıca.
Sen nerden biliyorsun gelinin iş yapıp yapmadığını?
Diye sordu salatalığı soyarak. Hayret kuzenide ne qıybet meraklısıymış. E tabi halaları en büyük qıybet arabasıydı, hemde orda çalışıyordu.
Nasıl olıcak tabiiki halamızdan. Geçen gün bize gelmişti, annemle car car car bitiremediler bir türlü. Bende dururmuyum? Hemen mısır patlattım, kulaklarımı dört açtım.
Ladin ona sen ıslah olmazsın bakışları attı. Sonra da domatesleri soymaya koyuldu. Ama aklı hala da neden hanımağanın gözünün onda olduğunda kalmıştı. Hayırlısı deyip akşam yemeğini yapmaya devam etti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]
Teen FictionBÖLÜMLER PAZAR GÜNÜ GELİCEK SADECE!!! Baran ağa 5 yıldır evli ama karısı kısır olduğu için bir türlü çocuğu olmuyor. Annesi de ona kuma al der, ama Baran ağa bu fikre ne kadarda olmaz desede evlat hasretine daha da fazla dayanaz en sonda kabul eder...