Bol bol yorum yapın lan!
**********
Ladin zorlukla gözünü açtı. Ama kendini Baranın üstünde olmayı beklemiyordı. Uyurken bile kaşları çatık uyuyordu adam. Bu haline gülmeden edemedi. Sonra aklına dün yaşanan olaylar dolduğunda yüzünü altındaki kaslı göğüse sürttü. Dün akşam banyoda başlayan sevişmeleri tekrar yatakta bittiği için, sabah çıkıyordu acısı. Ladin seksin ortasında bayıldığı için her şeyle Baran ilgilendi. Çarşafı bile değiştirip Ladinin üstünü giydirdi.
Baran hiss ettiği hareketlenmelerle gözlerini araladı. Tazelenmiş hiss ediyordu. Kafasını çevirdiğinde Ladin'i kafasını göğsüne gömmüş kıkırdadığını gördü.
Günaydın. Neye gülüyorsun?
Ladin duyduğu kalın sesle hemen başını kaldırdı. Ağası ona anlamayarak bakıyordu. Hemen panikle üstünden kalktığında, belinde dayanılmaz bir acı hiss etti. Acıyla inlediğinde Baran ağa yerinde diklenip onu yatırdı yatağa tekrar.
Dikkat etsene! Hangi akılla hareket ediyorsun sen?
"Ben bilemedim böyle ağrıyacağını üzgünüm."
Neyse, sen uzan ben yaparım kahvaltıyı. Konakta hiç kimse yok, öğlen gelicekler.
"Hayır ağam sen yapma bişey. Ağrım geçsin ben yaparım."
Olmaz bizde adet bu, gerdek gecesinin sabahı koca sana hizmet eder bütün gün.
"Mantıkken bende senin kocanım ağam."
Evet dün gece ıspatladın kocam olduğunu, belinde kanıtı şimdi.
Ladin Baranın imasıyla kızarmıştı yine. Baran yataktan kalkıp eşofmanının altını giydi, yatağın etrafında dolanarak banyoya girdi. Genel ihtiyaçlarını hall ettikten sonra banyodan çıktı. Kadın ona döndüğünde Baran'ın elinde krem olduğunu gördü.
"O ne için?"
Deliğine sürücem bunu, ağrını azaltsın diye. Yüz üstü uzan çabuk.
Ladin utansada , zaten her yerimi gördü deyip döndü. Baran onun pijamasını sıyırıp dolgun poposuna baktı. Nasıl da beyaz ve yumuşaktı. Neyse deyip kremin kapağını açtı ve eline döktü.
Sonra da deliğine getirip dokunduğunda Ladin soğukluğundan olsa gerek irkildi. Adam kremi deliğine sürdükçe Ladin rahatlıktan sessiz sessiz inliyordu. Baranın aleti yine hareketlenmeye başlıyordu."Ağam?"
Ne oldu gene?
"Şey... Ben dün senin kızıcağın bir şey yaptım da."
Baran elindeki işi durdurup sordu.
Ne yaptın Ladin? Taksit taksit anlatmasana, şimdiden kızmaya başlıyorum.
Ladin yaa dıyerek yan dündü.
"Dün odamıza tam giricektim ki Meryem hanım kendi odasının kapısını açtı. Ben tabii ki o, bir söz söylemesin diye içeri giricektim ki, geç kaldım. Benle alaylı konuşmaya başladı falan, bende dayanamadım. Öyle işte."
Baran derince ofladı. Karısının bunu yapıcağını biliyordu zaten. Bu yüzden Ladin'i suçlayamazdı, ama yinede uyarıcaktı. Kremi sürmeyi bitirdiği için altını yavaşça giydirdi ve söze başladı.
Bak Ladin. Bir daha eğer Meryemle karşılaşırsanız, yönünü çevir. Bu sefer affediyorum seni, oda dürüstçe bana söylediğin için. Ama eğer ikinci defa olursa ceza veririm.
Ladin yutkunarak sordu.
"N-nasıl bi ceza?"
Hele bi yap!
Deyip ayağa kalktı adam. Sonrada kapıdan çıkıp mutfağa yürüdü.
*********
Yarım saat sonra Ladin'in ağrıları yavaştan hafiflemişti. Sızıltısı olsada ayağa kalkıp yürüye biliyordu. Odadan çıkıp mutfağa girdiğinde, kocasının ekmekleri kestiğini gördü. Baran başını kaldırdığında Ladin'in geldiğini gördü. Hala daha üstünü değişmemişti. Ama umursamadı.
Hadi gel ufak bi masa hazırladım.
Ladin masaya baktığında çok güzel olduğunu gördü. Masaya gelip sandalyeye oturduğunda acıyla inleyip ayağa kalktı tekrar. Galiba acısı hala geçmemişti.
"Ben en iyisi oturmadan yemeğimi yeyiyim."
Hayır olmaz ayak üstü yemek günah, bekle sen.
Deyip salondan minder getirdi. Ladin onun bu hareketine gülümseyerek baktı. Ne kadar sana kocalık yapmam desede, bu yaptıklarını kasıtlı yapmıyordu Baran.
Onlar kahvaltılarını yaptıklarında ikisinden de ses çıkmıyordu. Bu durum Ladini geriyordu. Sohbet açmak istiyordu ama ne söyleyeceğini bilmediği için, yerinde kımıldıyordu.
Yerinde dur Ladin.
"Tamam..."
Yine sessizlik.
He.. Aklına bi şey geldi oğlanın.
"Ağam bu gün ne yemek yapmamı istersin?"
Baran kaşını kaldırarak ona baktı.
Ne istersen onu yap, yemek seçmem ben.
Tekrar sessizlik.
Kahvaltılarını bitirdiklerinde beraber topladılar masayı. Sonrada Baran şirkete gitmek için üstünü
değiştirmeye odasına çıktı, Ladin de onun arkasından. Odaya girdiklerinde Baran duş almak istediğini Ladine de ona bir takım çıkarmasını söyledi. Adam banyoya girdiğinde, Ladinde takım çıkarmaya başladı. Baran iki odada da kalıcağı için ikisine de takımlarını koymuştu.Ladin kocasının takımını çıkartıp yatağa serdi, sonra kendine de kıyafet seçmişti.
Baran banyodan çıktığında Ladin'in üstünü çıkardığını gördü. Sonra kafasını çevirdiğinde yataktaki kendi kıyafetlerini gördü.
İkili birbirlerine bakmadan giyindiler. Ladin arkasını döndüğünde Baran'ın saçlarının ıslak olduğunu gördü. Hemen çekmeceyi açarak içinden fön makinesi çıkardı.
"Ağam yatağa oturda saçlarını kurutayım."
Gerek yok, saçlarımı kurutmam ben.
Diyerek odadan çıktı. Ladinde elinde kurutma makinesiyle öylece kaldı....
Bitti🐡
Bu arada Baranın Ladine yumuşak davranmalarını yanlış anlamayın. Bildiğiniz üzere kendisi 5 yıldır evli olduğu için eli yatmış bu işlere, yani kasıtlı yapmıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]
Fiksi RemajaBÖLÜMLER PAZAR GÜNÜ GELİCEK SADECE!!! Baran ağa 5 yıldır evli ama karısı kısır olduğu için bir türlü çocuğu olmuyor. Annesi de ona kuma al der, ama Baran ağa bu fikre ne kadarda olmaz desede evlat hasretine daha da fazla dayanaz en sonda kabul eder...