Bol bol yorum yapın lan!
*********
Yemekler yenmiş, her kes evden ayrılmıştı. Ladin şimdi yatağında oturmuş halde kocasının duş unun bitmesini bekliyordu şimdi. Heyecandan pır pır atıyordu minik kalbi.
Çok geçmeden banyonun kapısı açıldı. Baran ağa belinde havlusuyla çıktı banyodan. Elinde havluyla saçlarını kurutuyordu.
Saçını kurulamayı bitirip, havluyu koltuğa attı. Ladinin önüne gelerek tam önünde durdu. Küçük oğlan utancından kafasını kaldıramıyordu. Baran ağa parmağıyla çenesinden tutarak kendine bakmasını sağladı.
Ladin utancından ondan başka her yerde gezdiriyordu gözlerini. Baran ağa bunu fark ederek parmaklarındaki çenesini sıktı.
Gözlerime bak.
Ladın nefesini tuttu. Yavaşça ona çevirdi bakşlarını. Esmer vücudunu gördüğünde nefes alamadığını hiss etti. Gerçekten de devi andıracak büyüklükteydi. Baran ağa yüzünü yüzüne yaklaştırarak konuştu.
Sen istesende istemesende sert olucam, dayana bilsen iyi olur Ladin. Çünkü yalvarsan bile durmayacam.
Ladin duyduğu sözlerle sözlerle titrek bir nefes aldı. Onunda istediği buydu zaten. Daha önce bu hissi almasada, ilkinin sevdiği adamla olduğu için mutluydu. Kocasını da tatmin etmek için elinden gelenin en iyisini yapmak istiyordu, buna göre kollarını karşısındaki adamın geniş omuzuna atarak kulağına eğildi.
Ol kocacım. İlkim sen olduğun sürece, senden gelen her şeye razıyım.
Dedi tahrik edici bir sesle. Baran onun bu arsız tatafını duyduğunda ilk şaşırsada, hırlayarak boynuna gömdü başını. Emerek ısırdığı için, Ladin inliyordu. Baran onun bu tatlı inlemesi ne dayanamayarak yerinde diklendi ve oğlanın üstündeki kıyafetleri sökercesine çıkardı. Tamamen önünde çıplak kalmıştı çocuk şimdi. Beyaz tenine çok yakışırdı birazdan atıcağı izler.
Eğilip dilini minik ama dolgun sol göğüse sürttü.
A-ahhh! Ağam d-devam et! Çok güzel!..
Baran dahada tahrik olup bu sefer ağzına alarak emdi minik göğüsü. Diğerini de iki parmağının arasına alarak, sıkmaya başladı. Birden emmeyi bırakıp belindeki havluyu çıkatıp attı ve Ladinin bacak arasına girerek kendini deliğine sürttü. Oğlanın penisi varla yok arasıydı. Adamın orta parmağı kadar ya var ya yoktu. Elini oğlanın penisi ne atıp bir kaç kez okşadı.
Ladin derince inleyerek saç diplerini yoldu adamın. Adam elini oğlanın bacak arasına atarak deliğini bulup parmağıyla yokladı. Çoktan zevkten sırılsıklam olan deliğe parmağını sürterek içine gönderdi ilk parmağını.
A-ahh! L-lütfen öp beni ağaahhm!
Baran parmağını hızlandırdığında, Ladinin gözleri arkaya kaydı. Eğilip dudaklarına gömdü kendini. O kadar sert öpüşüyordu ki adam, Ladin ona ayak uyduramıyordu. Adam ikinci ve üçüncü parmağınıda ard arda gönderdikten sonra deliğin hazır olduğunu anladı. Parmaklarını çıkardığında Ladin mız mızlandı.
Ihmm. Neden çıkaAAAH!
Ladinin sözü içine giren sert alet yüzünden yarım kaldı. Kızlık zarının yırtıldığını ikiside hiss etti. Baran içine o kadar sert giriyordu ki, yatak başlığı duvara çarpıyordu. Eğilip yine boynuna gömülüp hem emiyor hemde ısırıyordu minik oğlanı. Ladin ise hem acıdan hemde zevkten tırnaklarını adamın beline geçiriyordu. Baran sırtının kanadığına emindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]
Teen FictionBÖLÜMLER PAZAR GÜNÜ GELİCEK SADECE!!! Baran ağa 5 yıldır evli ama karısı kısır olduğu için bir türlü çocuğu olmuyor. Annesi de ona kuma al der, ama Baran ağa bu fikre ne kadarda olmaz desede evlat hasretine daha da fazla dayanaz en sonda kabul eder...