🌈

819 59 24
                                    

Hellooooo ben geldimmm alın size bölümitooo


Medya: Arafın giydikleri

Medya: Arafın giydikleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan

Akşam olmuş yemekler yapılmıştı ev yine mis gibi yemek kokuyordu. Ladin gülerek tabakları düzüyordu. Annesi ile babası birazdan evde olurlardı. Yengesi de tavuklar kümese girince gelecekti. Aslında Ladin'in babası ona 1 kere bile elini kaldırmamış olsada ondan nedeni bilinmez korkuyordu. Heralde babası sinir hastası olduğu ve de ki iri olduğu içindir. Babası onu sevse de sevgisini asla göstermemişti çocuk larına. Ama adam yinede karısı ve çocuklarını canından çok seviyordu.

Kardeşi odada telefonla oynuyor, kuzeni ise 2 saattir Ladin'in odasında telefonla mesajlaşıyordu. Ladin şüpheyle odasına gitti. Babası kapıyı gıcırdamasın diye yağladığı için yavaşça Arafın haberi olmadan kapıyı açtı. Ladin kafasını içeri sokunca, kuzeninin pişmiş kelle gibi sırıtmasını gördü. 1 dakika o kızarmışmıydı?

Ladin daha fazla dayanamayarak odaya daldı. Dalamasıyla Araf korkuyla irkildi ve telefonu fırladı. Ne hikmetse telefon tam da Ladin'in önüne düşmüştü. Araf hemen telefonu götürmek için atlasada. Her şey için çok geçti.

Ladin çoktan telefonu götürmüştü.

NEEE?! AŞKIM MIII?! KİM LAN SENİN AŞKIN?!

Diye birden bağırmaya başladı Ladin. Araf hemen telefonu elinden aldı ve söndürme tuşuna basarak telefonu söndürdü.

Sinirle şaşkın olan Ladine baktı.

Yaa neden korkutuyorsun geri zekalı?!

Ladin kendine gelerek Arafın kolundan tuttu ve beraber yatağa oturttu.

Araf kim senin aşkın? Hemde kırmızı kalpli.!

Arafın yüzü tekrar kızarmaya hatta başını eyerek kıkırdamaya başladı. Ladine dönerek

Söyleyecem ama aramızda kalsın tamam mı?

Diye uyardı Ladini. Araf Ladin'in zaten kimseye demeyeceğini biliyor ama garanti olsun diye uyardı tekrardan.

Şeyy...

Diye geveledi ağzında. Ladin artık dayanamıyor olucak ki, altın sarısı saçlarını yoldu. Araf çığlık atmaya başladı bırakması için.

Tamam! Tamam! Söylüyorum bırak saçımı!

Ladin hemen saçlarını bıraktı ve tekrar merakla Arafın yüzüne bakmaya başladı.

Araf saçını düzeltip başladı söylemeye kim olduğunu.

Vedat ağa...

Ladin ne? Diyerek kala kaldı.

AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin