⛓️‍💥

685 50 37
                                    

Yazardan (LAN BEN BUNLARA SOYAD KOYMAMIM YAAA!!)

Bu gün büyük gündü. Akşam gelicekti Soyer aşireti. Baran ağa kendi aralarında istemişti nikahı. Sadece artı olarak Vedat ağa gelicekti. Şimdi ise akşam olmuş, beraber hazırlanmıştı bizim ikili. Ailecek salonda oturmuş bekliyordular Soyer aşiretini. Ladin kuma gidiceği için imam nikahıda yarın erken olup baba evinden ayrılıcaktı.

Orhan bey oğlu gidiceği için çok üzgündü. Hatta dün akşam Ladinle beraber uyumuştu. Şimdi ise dalıp gidiyordu. Ladin babasının yine daldığını görüp yanına gitti. Koltukta oturan babasının ayaklarına çömelerek ellerini tuttu babasının. Orhan bey elinde hiss ettiği minik ve sıcak elleri hiss ettiğinde kendine geldi. Elin sahibine baktığında bunun ilk göz ağrısı olduğunu gördü.

Baba üzülme artık sanki uzağa gidicem. Hepi topu 20 dakikalık yol ayakla. Lütfen üzülme artık beni de üzüyorsun böyle yaptıkca.

Orhan bey oğlunun minik elini sıkıca tutup öptü  ikisinide. Tekrar oğlunun tombul yanaklarınıda birer birer öptükten sonra, kaldırıp yanına oturttu.

Orhan Bey: Kolay mı sanıyorsun oğlum? Biliyorum bu zamana kadar sevgimi gösteremedim hiç birinize çünkü bende böyle büyüdüm. Ama şimdi senin kıymetini biliyorum. Ben aslında senin çift cinsiyetli olduğunda çok sevinmiştim. Hep bir kızım olsun isterdim. Ama sen oğlan olduğunu söylediklerinde yalan yok üzülmüştüm. Yinede seni içten içe seviyordum oğlum

Senin ikinci cinsiyetini öğrendiyimde sevinmekle birlikte korktum. Ya biri sana yan bakarsa, ya biri seni aşşağılarsa diye. Bu yüzdendir seni hiç bir yere izin vernemeyim. Şimdi seni ellere veriyorum. Benden olsa seni onada vermezdim, ağa olması hiç umurumda olmaz.

Ama senin onu ne kadar çok sevdiğini biliyorum. Bu yüzdendir izin veriyorum. Ama, eğer olaki seni üzerlerse hiç beklemeden çık o kapıdan, kapım hep sana açık. Tamam mı yavrum?

Ladinin gözünden akan tek damlayı sildi koca adam. Ladin ilk defa babasından bu kadar güzel laflar duyuyordu. Kendine gelerek babasına sarıldı. Orhan Bey de minik oğluna sarıldı.

Seni seviyorum Baba.

Orhan Bey: bende seni seviyorum oğlum.

***********

Aradan yarım saat geçtikten sonra nihayet kapı çaldı. Ladin heyecandan terleyen ellerini pantolonuna silerek kapıyı açmaya gitti, Arafta 2 gündür sevgilisini, bebeğinin babasını görüceği için ağzı kulaklarında kapıya gitti.

Ladin çalınan kapıyı açtığında karşısında Baran ağayı gördüğünde az kalsın düşüp batılıcaktı. Baran ağa ise hiç istemesede evleneceği oğlana baktığında gözlerine inanamadı. Karşısındaki erkek güzeliydi. Ama adamın aklına birden karısı geldiğinde kendini silkeledi, ve elindeki buketi Ladine verdi.

Verdiği çiçeklere aşık oldu tatlı oğlan pembe ve sarı olan her şeye bayılıyordu, çiçeklerde tesadüf olduğunu biliyordu. Ladin teşekkür ederek aldı çiçekleri. Ve hoş geldiniz diyerek eve davet etti. Hepsi bir bir içeri girince Ladin müstakbel kaynanasının ellerini öptü. En son Vedat ağa girdiğinde baş selamı vererek kapıda dayandı, Ladin kuzenini ve onu yalnız bırakarak salona geçti.

Vedat ağa sevdiğini gördüğünde kaşları çatıldı. Araf neden sinirlendiğini anlamasa da yanına gitti. Etrafını kontrol ederek kollarını sevdiğinin boynuna doladı.

Sevgilim neden kızgınmış bakayım?

Vedat ağa: yavrum birde soruyor musun? Senin bacakların neden dışarda? Delirtmek mi istiyorsun beni?

Yaa ne var halimde? Ben çok beğendim.

Vedat ağa: bende onu diyorum zaten hiç bi şey yok. Doğruca odaya git üstünü değiş dillendirmeye beni.

Araf göz devirerek ayak parmaklarının ucunda durdu ve burunlarını bir birine sürttü. Kedi gibi mırıldanarak konuştu.

Ama hayatım çok güzel bu üstümdekilerrr. Nolur bu defalık.

Vedat ağa: Bunlar bana sökmez küçük adam hadi git üstünü değiş.

Diyerek dolgun kalçasına şaplak attı koca ağa. Araf acıyla inleyerek kalçasını ovdu. Sinirle sevdiyine bakarak offladı ve odaya gitti. Vedat onun bu sevimli hallerine gülerek salona adımladı.

Her kes oturarak sohbet ediyordu. Baran ağa arada çaktırmadan Ladine bakıyordu. Hiç bu kadar tatlı aynı zamanda güzel bir insan görmemişti. Evet karısıda güzeldi, ama bu çocuk hem güzel hemde tatlıydı. Ve Baran ağanın tatlı şeylere zaafı vardı...

*******

Üzgünüm koşa oldu ama diğer yarısını 2 güne atarım olmadı çarşamba mutlaka atıcam ama şimdi derslerim izin vermiyo lütfen anlayın

Sizi seviyorum🎀🩷

Bu arada bunların boylarını atıyorum

AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin