Yazardan.
Araf erkenden Ladinlerin kapısına gelmişti. Bu gün hastahaneye gidiceklerdi. Hamileliğini simptomları henüz kendini göstermesi için erken olduğuna göre, anlaşılmıyordu olup olmadığı.
Ama bu iki kuzen işi garanti almak için gidip kontrol edeceklerdi. Saat 10 olmuştu Orhan bey ve Berna hanım 1 saat önce işe gitmişlerdi. Alide okuldaydı zaten çoktan.
Araf daha fazla dayanamayıp kapıyı çaldı. Az sonrada Ladin tarafından açıldı kapı. Zaten Ladin de giyindiğinden hazırdı. Beraber yola koyuldular.
Araf gerginlikten tırnaklarını yiyordu. Ladin inde ondan kalır yanı yoktu aslında. Zaten hastahane çok uzak olmadığından yarım saat sonra varmıştılar.
Araf derin bir nefes alarak girdi hastahaneye. Resepsiyona gidip
Merhaba ben kan tahlili vermek istiyorum da nerde vermek mümkün?
Dedi. Kadın ona bakıp gülümsedi.
"Tamam adınızı ve soyadınızı söylermisiniz lütfen?"
Araf Gezgin
"Araaf Gezginn. Oldu. 3. Kat 34.oda."
Teşekkür ederiz.
Araf her ne kadar sakin desemde artık karnıma ağrılar giriyor.
Benimde kuzen benimde. Ya hamileysem? Ne yaparım o zaman?
Aldırırsın eğer istemiyorsansa?
Araf sinirle Ladine döndü. Ne demek aldırırdı? İnsan hiç kendi evladına kıyar mıydı?
Sen cani misin Ladinim? İnsan hiç kendi canından birine kıyarmı?
Ladin şaşırmıştı. E o zaman neyden korkuyordu bu çocuk?
Peki o zaman neden bu kadar korkuyorsun?
Kimden olucak annemden tabiiki de. Sence annem beni yaşatır mı? Hele Vedattan hamile olduğunu bilse beni kesin gebertir.
Vedat ağam niye ola ki?
Yaa işte bunlar eskiden kavga etmiş, daha doğrusu münakaşaya girmişler. Annemle bu bir gün bir pastahaneye girmişler. Orda ikiside aynı tatlıdan istemişler. Pastacıda ondan sadece 1 tane kaldığını oda vitrindeki pasta demiş. Annemi de biliyorsun ağa düşmanı. O yüzden o pastayı kendine istemiş, hani yaşlı ya. Vedatta anama şöyle bir bakmış ve 'Beni kim olduğumu bilmiyormusunuz?' diye sormuş. Anlamda durur mu hiç 'Ben seni tanırım ağa bozuntusu.' demiş ona.
Ohaaa yengeme bak sen!
He yaa canım anam. Neyse Vedatta bu söze alınmış pastacıyı tehditle pastayı kendine almış. Anam da o günden bu yana ne zaman Vedatımın adı geçse sinirlenir 'saygısız şey!' deyip ayrılır yanımızdan. İşte o yüzden anam bilse ki hamileyim, hemde Vadattan olduğunu bilse, beni doğumdan sonra öldürür, çocuğuma da erkek olursa rahmetli babamın ismini koyar.
Uuu içim ürperdi. Neyse en azından şimdi öğrendim gereksiz yere üzüldüğünü.
Sarışın çocuk mala bakar gibi kuzenine bakıyordu.
Sonunda odaya vardıklarında kapıyı tıkşatarak içeri girdiler. Hemşire başka birinden kan aldıktan sonra arkasını döndüğünde iki genci gördü. Gülümseyerek selam verdi. Bizimkilerde ona selam verdikten sonra, Araf hemşireye hamile olduğundan şüphelendiğini bildirip kan aldırdı. Hemşire de kanı aldıktan sonra yarım saate tahlil sonuçlarının çıkıcağını bildirdi.Bunlarda dışarı çıkıp bankta oturdular sonuçları beklemek için Ladin kuzenine dönüp
Vedat ağam bildiğinde ne yapıcaz? Ya aldır derse?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞA'NIN KUMASI [BXİNTERSEX]
Genç KurguBÖLÜMLER PAZAR GÜNÜ GELİCEK SADECE!!! Baran ağa 5 yıldır evli ama karısı kısır olduğu için bir türlü çocuğu olmuyor. Annesi de ona kuma al der, ama Baran ağa bu fikre ne kadarda olmaz desede evlat hasretine daha da fazla dayanaz en sonda kabul eder...