Návaznost na kap. 5 začátek
Taehyung
Červený kapr mi přijde jako divný název pro pojmenování restaurace a navíc jsem chtěl jít do té nové. Kookie ale trval na "Červeném kaprovi" jinak se mnou nepůjde. Potkali jsme se před vchodem. "Ještě než půjdeme dovnitř chci ti dát dobrou radu. Nikdy nevěř tomu starýmu pohádkáři Wilsonovi, přiletěl sem z Ameriky a tvrdí že procestuje celý svět. Nakonec to ale vždycky dopadne tak že stojí u rýžovaru a pobrukuje jednu z těch vlezlých melodii. Asi nějak takhle... tuuu..du..duuu.." musel jsem se smát jeho soustředěným grimasám. "Neboj, nebudu." věnoval jsem mu široký úsměv a on mě chytl za tváře a ještě ho protáhl. Když jsme vešli dovnitř jeden vousatý stařík, nejspíš pan Wilson, nás odvedl do soukromého salónku. Když jsme dojedli (polívka z kapra, kapr s rýží a kaprové řezy) nechali jsme na stole něco málo přes 500 jenů a 30 jako dýško pro potrhlého Wilsona, který kolem nás kroužil celý večer.
Kook
Procházeli jsme se s Kimem parkem a on najednou navrhnul aby jsme se chytili za ruce. Nenápadně jsem si otřel pravačku do kalhot a pak jsem mu ji podal. Má hezky teplé ruce, které perfektně zapadají do těch mých. Opřel si mi hlavu o rameno a začal něco pobrukovat. "Tae, tohle jsme si nedomluvili. Prostě mi jen řekni co jsi chtěl a jdeme domů." přeruším hezkou chvilku. "Vzali mě na Oxford." má ruka ochabne a vyklouzne mi jeho dlaň. Zastavím se a čekám co řekne dál. "Byl to můj velký sen. Navíc bych byl alespoň trochu blíž sestře, vždyť to víš. Bydlí na opačné straně planety. Poletím tam. Za dva měsíce už nebudu patřit do Bts, vyprší mi smlouva. A za tři opustím Koreu." Bylo by to jako by mi čas s ním odtikával. Jedna, kdy vše bude v normálu.. snídaně, nahrávání... následuje dva, kdy se rozpadne BTS.... a za chvíli budou tři a já o něj přijdu navždycky. A jediné co jsem mohl udělat bylo chytit ho za tváře a dlouze, zoufale ho políbit.
O TŘI MĚSÍCE POZDĚJI
Taehyung
Chystám se do letadla. Táhnu za sebou kufr a s nikým z kluků se nestihnu ani pořádně rozloučit když zavolá agent. Kook nevylezl z pokoje tak ho tam nechám. Pokud se chce chovat jako malé trucovité děcko, klidně může. Odejdu ze studia a kouknu se do jeho okna, najednou se závěs odtáhne a on mi zamává a usměje se na mě. Úsměv mu opětuju. Alespoň poletím s vědomím že mě má někdo rád. Mám chuť otočit se a běžet za ním, ale pokud nechci zmeškat letadlo, nemůžu. Nejlepší je vědět, že mě má tak rád že mě nechá opustit ho. Že se mi to nesnaží vymluvit.
Kook
Jsem odporný. Mluví ze mě mé činy.
Taehyung
Jedu taxíkem zpět ke studiu. Ředitel Oxfordu napsal že své rozhodnutí přehodnotil po jednom rozhořčeném dopisu týkajícho se mé osoby od vlivného anonyma. Ať mu to nemám za zlé. Cítím na tváři slzy a dopis trhám na kousky. Poprvé mám zlomené srdce. Nechápu, proč mi to Jungkook udělal.
Doufám že jste to pochopili... 509 slov