3 roky potom

379 38 3
                                    

Úchylné scény pro : AyumuWeirdo (kvůli tobě se klube z Kookiho nadržený perverzák)

Taehyung

V sobotu večer mi došlo stýpko na Cambridge a protože jsem nechtěl absoluhovat to co minule zmačkal jsem ho a schoval na dně šuplíku s ponožkami. Večer jsme měli s Kookiem do kina na Godzzilu a já jsem si řekl že by ho mohlo překvapit kdybych se za ním stavil o hodinu dřív. Přeběhl jsem chodbou a otevřel jsem dveře jeho pokoje. Seděl u počítače a když mě viděl rychle ho zaklapl. "Ahoj. Myslel jsem že přijdeš za hodinu, ale když už jsi tady, vím co s tebou budu dělat." nějakým mě záhadným způsobem se ocitl vedle mě a zaklapl dveře. Přitlačil mě ke stěně a přitiskl se na mě tak že jsem cítil všechno. A tím všechno, myslím úplně všechno. A nebudu vám radši ani říkat co to jeho úplně všechno dělalo. "Ale, ale." zamumlal zatímco mi rty přejížděl po klíční kosti. "Počkej!" snažil jsem se ho odstrčit ale on mě ještě víc sevřel. "3 roky Tae a my jsme se zatím nedostali dál než ke..." "Neříkej to!" zavřískl jsem. Stejně to řekl. A pro jistotu to zopakoval ještě třikrát.

Kookie

Taeho představa zábavně strávené hodiny bylo sedět na koberci a hrát deskové hry. Já jsem chtěl dělat trochu jiné věci. Navíc se z hrozného, dalšího neúspěšného večera vyklubal ještě horší. Ten týpek od kasy nám nechtěl prodat lístky na Godzzilu do té doby než mu nepodepíšeme plyšáka pro dceru a k tomu se ještě dožadoval Sugy. Vykašlali jsme se na to a odešli jsme se projít. Pořád jsem netušil jak mám říct Taemu o stýpku které jsem dostal. "Tae!" chytl jsem ho za ruku a obrátil jsem ho k sobě. "Dobře, tak to teda zkusíme. Ale tady ne jasný? Chodí si sem hrát malí děti." vytrhl se mi a pokračoval dál. Došel jsem uspokojení. "Ale ne to.. Tae já totiž dostal stýpko v zahraničí." vyhrkl jsem. Povzdechl si a otočil se na mě. "Já taky. Kam ty? Já.." "Na Cambrigde." oznámil jsem smutně a on se rozzářil a pak se ke mě vrhl a objal mě. Tiskl jsem ho k sobě a už nikdy jsem ho nechtěl pustit.

Now you are my loveWhere stories live. Discover now