11

13 2 0
                                    


Bir günün sonunda.

Gölgelerin bile solduğu yerde seninle tanıştım.

Ertesi gün uyandığımda yanımda Taehyung yoktu.Buna hazırlıklıydım,bana gece ailesinin yanına gideceğini söylemişti.

Ailesi ikimiz hakkında arkadaşlığımız dışında hiçbir şey bilmiyordu.Bunu Taehyung seçmişti.Ailesi homofobikti,onlarla uğraşmak istememişti.

Onları seviyordu.Bazen dersleri konusunda baskıcı olabiliyorlardı ancak bende Bay Kim ve Bayan Kim'i seviyordum.Tatlı insanlardı,tek sorun eşcinselliği desteklememeleriydi.

Ailesinin iki gündür bende kaldığından haberi vardı.Çok kez birbirimizde -daha çok o benim evimde- kaldığından ailesi bunu sorun etmiyordu.Beni oğulları gibi gördükleri için onlara minnettardım.

En kısa sürede ilişkimizi onlara açıklamamız ve onlarla konuşmamız gerektiğini biliyorduk ancak hem Taehyung hem ben verecekleri tepkiden korkuyorduk.

Tüm düşüncelerimi susturan dün gece aklıma düştüğünde gülümsedim.Taehyung'un inlemeleri kulağımda melodi gibi çalarken gülümsememem imkansızdı.

Odam onun kokusuyla dolmuşken kıpırdamam olanaksızdı.Kokusu kiraz çiçeğine benziyordu,ferahlatıcıydı.

Kapının çaldığını duyduğumda heyecanla yataktan kalktım.Muhtemelen Taehyung gelmişti.Gerçi onun dışında evime gelen biri yoktu pek.

Üstüme rastgele bir pijama geçirirken kapıya ilerledim.

Heyecanla kapıyı açtığımda ise beklemediğim tek şey Taehyung ve ailesiydi.

🎀

Love Whisper-Gfriend








-kitsch

I love YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin