•
Sana karşı gardımı indirdiğimdeAh bu mantıklı değil
Bana bakışın çok mükemmel
Bir kere mükemmel noktaya geldiğimde
Bence benim olacaksın
•Sırf bunalmış hissettiği için Taehyung ve ben gecenin bir vakti sahile gelmiştik.
Son günlerde fazlasıyla düşünceliydi.Neler olduğunu anlamıyordum.Sorduğumda ise beni geçiştiriyordu.
Son zamanlarda düşündüğü şeyin bu kadar aklını karıştırması beni endişelendiriyor su.O kadar düşünüyordu ki günlük işlerini bile yapmaz olmuştu.Çoğu şeyi unutuyordu.Durup dururken elindeki kalem yere düşüyordu.
Fazlasıyla dikkatsiz olmuştu yaya geçinden geçerken bir anda aklına bir şey gelmişçesine yolun ortasında duruyordu.Bu halleri de haliyle beni endişelendiriyordu.
Şimdi ise öylece oturmuş kıyıya vuran denizi izliyordu.Yine derin düşüncelere dalmış gibiydi.
"İyi misin Taehyung?Son günlerde neden böylesin?Birşey mi oldu?"
"Son zamanlarda aklımı toplayamıyorum."
Bir an bile bana dönmeden söyledikleri ile içimdeki sönmek bilmeyen endişe daha da artmıştı.
"Neler oluyor Taehyung?Beni endişelendiriyorsun."
Söylediklerimi idrak ettiği an gülümsemişti.Gözleri denizden ayrılmıyordu.
"Çok güzelsin biliyor musun Jungkook."
Kelimenin tam anlamıyla kalbim durmuştu o an.Zaman durmuş ve sanki yalnızca ikimize karşı akıyor gibiydi.Ağzımdan zorlukla çıkarabildiğim tek şey "Ne?" demek olmuştu.
"Çok güzelsin,çok iyisin."
Bakışlarımı ona çevirdim söyledikleri sanki kalbimde bir kurşun etkisi yaratmışçasınaydı.Taehyung'un bu sözleri söyleyeceği asla aklımdan geçmemişti.
"Sendin.Son günlerde aklımı meşgul eden düşüncem sendin."
"Neden Taehyung?Yoksa farkında olmadan birşey mi yaptım,özür dilerim."
Sonra bana baktı ve ışıldayan gözleriyle "Böylesin işte." dedi ve devamını getirdi "Çok iyisin."
"Herşeyin sebebi sendin.Son günlerdeki düşüncelerimin ana karakteri sendin.Ve evet farkında olmadan birşey yaptın Jungkook."
O an ona olan tüm davranışların aklımdan geçti.Ancak ne yaptığımı anlamadım.Acaba farkında olmadan kalbini mi kırmıştım?
"Ne yaptım Taehyung?"
"Biliyor musun çok düşündüm Jungkook; ailemin bu konudaki katılığını,seni ve beni."
"Ve bir karara vardım.Muhtemelen hayatımda aldığım en güzel kararı verdim."
"Ne?"
Bana doğru yaklaştı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Gözleri doğrudan dudaklarıma bakıyordu.Anın şokuyla yerimden kıpırdamıyordum.
"Sana aşığım Jungkook.Seni seviyorum,senden hoşlanıyorum artık her neyse işte."
Ben söylediklerini idrak edemeden dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı ve minik bir öpücük vermişti bana.
Şoktan çıkabildiğim anda sıeıtmıştım "Artık arkadaş olamayız." dediğim gibi dudaklarımızı birleştiren bu sefer ben olmuştum.Nefes nefese ayrıldığımızda Taehyung yıldızlı gözleriyle bana bakmıştı.
"Artık arkadaş olamayız çünkü arkadaştan da ötesiyiz."
🎀
Fingertıp-Gfriend
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
Fiksi PenggemarBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae