•
Çiçek aç,haykır, kesinlikle kaybetmeyeceğimO anda sana ulaşan bendim
Hiç şüphesiz parlıyor ve çiçek açıyorsun
•Oturma odasındaydık.
Ben.
Taehyung.
Ve ailesi.
Ortam oldukça gergindi.Bu Taehyung'un ailesinin nedenini bilmediğim şekilde evime gelişiyle oluşmuştu.
Kesinlikle öğrenmişlerdi.
Kesinlikle.
Bu beni ve bakışlarından,titreyen dizlerinden anladığım kadarıyla Taehyung'u da fazlasıyla korkutuyordu.
Ortamdaki gerici ve bir o kadar korkutucu havayı Bay Kim bozmuştu.
"Bir ilişkiniz mi var?"
Gözlerimi birkaç dakikada desenlerini ezberlediğim halıdan kaldırırken hala ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Evet."
Ben Bay Kim'e ne diyeceğimi bilemez halde bakarken Taehyung'un kesinlik bildiren sesini algıladığımda anında bakışlarım ona dönmüştü.Bu kadar kararlı oluşu beni şaşırtıyordu ancak bunu beklemiyordum diyemezdim.
Taehyung daima ilişkimize sahip çıkan olmuştu.
Hem arkadaşken,hem sevgiliyken.
Bu ona hediye edilen en güzel şey gibiydi.Benim ilk aşık olduğum yönü buydu.Ben ne diyeceğimi bilemezken o hep ikimizi koruyup kollardı,savunurdu.
"Jungkook?"
"Efendim Bayan Kim."
O hep ona anne olarak hitap etmemi isterdi.Beni kendi öz çocuğu gibi görüyordu.Ancak ben ona anne diyecek kadar kendimi hazır hissetmiyordum.Hiçbir zaman hazır hissetmemiştim.Bayan Kim'i ikinci ebeveynim gibi görebilirdim ancak ona anne demeye asla dilim varmıyordu.
Sonuçta oğluna aşıktım ve artık onunla sevgiliydim.
Bunun dışında kendi annem dışında bir başkasına anne diyebilecek durumda değildim,yapamazdım.
"Taehyung'un söyledikleri doğru mu?"
Başımı salladım."Evet."
"Ne zamandan beri böylesiniz?"
"Yaklaşık 1 aydır."
"Neden bizden sakladınız?"
Bu noktada susmak zorunda kalmıştım.Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Biliyordum,ama tepkilerinden korkuyordum.
"Eşcinselliği bir hastalık olarak görüyorsunuz."
Taehyung sanki hiçbirşeyden korkmuyormuşçasına gözlerindeki cesaret parıltılarıyla ailesine bakıyordu.
"Yinede-"
"Söyleseydim bizi ayırmak için herşeyi yapacaktınız.Belkide benim için psikolog randevusu alacaktınız."
"Belkide...ikimizi bir daha görüştürmeyecektiniz.Bunu yapardınız."
Bayan Kim şaşkınlıkla oğluna baktı.
"Bunları kesinlikle yapmazdık tatlım."
"Ne?"
Bay Kim Bayan Kim'den konuşmayı devraldı.
"Siz beraberken mutluysanız,karışmazdık oğlum."
Şaşkınlık ve heyecan karışımı bir halde onlara baktım.Doğruyu söyledikleri bakışlarından belli oluyordu ancak ben hala bunun gerçek olduğuna inanamıyordum.
"Gerçekten mi?Yani ilişkimize karışmayacak mısınız?"
"Aksine Jungkook ile sevgili olmana çok sevindim Taehyung,çocuğum gibi gördüğüm birini sevmen beni mutlu Jungkook'un seni üzmeyeceğinden eminim."
Aramızda artık tek bir engel dahi kalmamıştı.Bizi ayıracak kimse yoktu.Taehyung ile hiç korkmadan birlikteliğimizi yaşayabilirdik artık.
Özgürlüğüne kavuşmuş gibi hissediyorum.
Sonunda hayellerim gerçekleşiyordu.
Biz Taehyung ile hiçbir sorunu düşünmeden özgürce hayatımızı yaşayabilecektik.
Ve bu bana altın tepside sunulan bir nimet gibiydi.
🎀
Better Me-Gfriend
-kitsch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
FanfictionBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae