•
Yüreğindeki ben,yüreğimdeki sen farklıNe zaman kapı dışarı ettin beni acaba?
Seni sevdiğim kadar parıldıyor yıldızlar
Hala daha bilmiyorum ne yapacağım
•Taehyung'un evinin önüne geldiğimde Taehyung'un odasının penceresinin olduğu kısma doğru ilerledim.Yerden aldığım taşı Taehyung'un camına attığımda birsüre sonra pencereyi açtığını görmüştüm.Gözleri ağlamaktan kızarmıştı bebeğimin.
"Jungkook"
Titreyerek söylediği ismimle gülümsedim.Acele etmemiz gerekiyordu yoksa heran Bay Kim ve Bayan Kim'e yakalanabilirdik.
Odası çok yüksekte değildi.Atlayabileceği mesafedeydi.
"Taehyung güzelim hadi atla aşağı söz veriyorum tutacağım seni."
Bana güvendiğini biliyordum.Çocukluğumuzdan beri arkadaştık biz nasıl güvenmezdi ki zaten.
"Atlıyorum"
Sesindeki korku kendini belli ettiğinde güven verircesine gülümsedim.Atlayacağını anladığımda onu tutmak amacıyla kollarımı açtım.
Pencereden aşağı atladığında kollarımla onu sarmıştım.Bana sarıldığında aşıkça gülümseyip burnunu saçlarına sürtmüştüm.Saçları çok güzeldi.Mavinin en güzel tonunu taşıyordu resmen.
Aşıktım işte ona.Gece mavisi saçları ay ışığında parlarken çok güzeldi.Tanrıları kıskandıracak kadar güzeldi işte.
Kollarını yavaşça bedenimden ayırdığında onun eksikliği vücuduma çarpmıştı.Yine de belli etmemeye çalışarak hafifçe gülümsemiştim.
Elini tuttuğumda evime doğru ilerlemiştik.Evim çok da uzak değildi Taehyung'ların evinden.Tek yaşıyordum zaten ailem uzun zaman önce ölmüştü.
6 yıl önce kaybetmiştim ailemi trafik kazasında.Gözlerimin önünde ölmüşlerdi.İşte o zamandan beri Taehyung'a aşıktım.Yalnızloğımın tek tutanağı olmuştu o.Çocukluk arkadaşıma 6 yıl önce aşık olmuştum.
Eve girdiğimizde Taehyung'un bana sarılmasına tahmin etmiyordum mesela.Kalbimi ne kadar hızlı attırdığın haberi yoktu sanırım.Öyle sıkı sarıyordu ki beni sonsuza kadar böyle kalmak istemiştim.Yemin ederim Taehyung'un kolları benim güvenli yerimdi.
"Çok teşekkür ederim Kook,cidden."
Kook diyişi ile kalbim sanki daha da hızlabilirmiş gibi hızlanmıştı.İçimdeki kelebekleri hissediyordum.
"Sorun değil Taehyung.En yakın arkadaşımsın sen benim."
Söylediklerime yanağıma kelebek gibi bir öpücük kondurmuştu.Taehyung'un öptüğü yerlerde çiçek açıyordu sanki.En azından ben öyle hissediyordum.
Öpücüğüyle sırıtmaya başladığımda utanarak odama kaçmıştı.Ne yapacaktım ben Taehyung'la cidden sürekli utanıp kaçıyordu.
Peşinden koşarak odama gittiğimde yatağımda kafasını yastığına gömdüğünü görmüştüm.Bu uyandığında yaptığı bir hareketti.
Yanına yaklaşıp onu gıdıklamaya başladığımda kulağıma dünyanın en güzel melodisiymiş gibi gelen gülüş sesleri ile gönlümü şenlendiriyordu.
Bugün birkez daha onu neden bu kadar çok sevdiğimi anlamıştım.
En yakın arkadaşım olan ama benim aşık olduğum Kim Taehyung;
Mavi gözleri ve saçlarıyla,kahkahalarıyla,güzelliğiyle,gözlerindeki yıldızlarla,bakışlarıyla,karakteriyle kalbimin en güzel köşesinde yerini almıştı.
Ben Taehyung'a aşıktım.
6 yıldır kalbimin en güzel yerindeydi.
Ben çocukluk arkadaşım Kim Taehyung'a en güzel hisleri besliyordum.
Aşk.
Taehyung,ben ve aşk
🎀
Time for the moon night-Gfriend
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love You
FanfictionBeklediğim gecelerin aksine uyuyamadığım geceler yıldızlarla doluydu Friends to lovers Seme Kook Uke Tae