1.7

693 46 14
                                    

Bol bol oy verip yorum yapmayı unutmayalım lütfenn
Hayalet okuyucu olmayın rica ediyorum alttaki yıldıza basmak zor olmamalı

He önceki bölümlere oy vermeyi unuttuysanız da hiç sorun değil şimdi verin oyunuzu hiç darılmam

İyi okumalarr

~

Jungkook elindeki telefona masum bakışlar atarken karşısında pür dikkat onu izleyen arkadaşlarına çevirmişti bakışlarını.

"Ne yani hiç mi yazmayacağım?"

Jungkook'un bu sorusuna Hoseok ve Jimin göz devirirken Jin'se kollarını önünde bağlayarak sabır dilemişti. "Yaa çocuk! Sen beni çıldırtmak mı istiyorsun? Daha kaç kez anlatacağız, onunla bu galaya kadar asla konuşmayacaksınız ve o senin yüzünü bile görmeyecek."

Jin'in konuşmasıyla Kook dudaklarını büzmüş bir şekilde nefes verirken sessiz kalmıştı. Verecek bir cevabı yoktu çünkü. Zaten Taehyung'a sinirinden onunla konuşmayacaktı ama bu bir zorunluluk işi olduğundan her an yazma isteği gelebilirdi.

"Tamam mı Kook?"

Hoseok, Jungkook'tan cevap gelmemesiyle uyarır bir tonda sorduğunda; dudakları büzülü bir şekilde duran genç, lafı ağzında geveleyerek zoraki yanıtlamıştı.
"Tamam."

"Duyamadım."

"Tamam!"

Hepsi sessizce oturmaya devam ederlerken Jungkook'un telefonuna gelen bildirim sesiyle herkesin bakışları oraya kitlenmişti.

Jungkook daha telefonu eline bile almamışken Jin, panik halinde elini uzatarak, "Eğer ona cevap verirsen seni gebertirim!" demiş Jungkook ise cırlayarak "Tamam dedim ya be!" diyerek telefonunu eline almıştı.

Mesaj Taehyung'dandı.

Jungkook, onlara kaçamak bir bakış attığında bunu anlayan üçlü gözlerini Jungkook'a dikerek uyarıcı bir bakış atmışlardı. Jin ise tüm sinirini Kook'tan çıkarırmış gibi sinirli bir tonda gözlerini 'sakın' dercesine sonuna kadar açmıştı.

"Pekii, cevap vermiyorum."

Bu sefer de Jungkook onların bu sinirli bakışlarından tırsarak telefonu geri yerine bırakmış ve hiçbir şey olmamış gibi ayaklarını sallayarak gözlerini etrafta gezdirmişti.

Neden herkes bu kadar üstüne geliyordu?

O sadece kurduna yenik düşüyordu. Evet tamamen kurdunun suçuydu bu.

"Ay ben mi baksam?"

Jimin heyecanlı bir tavırla Jungkook'a baktığında Jin ve Hoseok aynı anda "hayır!" diyerek bağırmışlardı. Tabi bunun üzerine Jimin yerinde sıçramış ve göz devirerek konuşmuştu.

"Hayır yani Kook'a göstermeyeceğim sadece ben bakıcam."

"Aşkım sen bakarsan eğer kook da bakmak ister ve bakarsa da 'okunmayan mesajınız' yazısını göremeyeceğimiz için biz onun o mesajı okuyup okumadığını anlayamayız." Jin bacak bacak üstüne atmış bir şekilde konuştuğunda işinin ne kadar zorlu geçeğini düşünerek gözlerini açmıştı.

Kül yutmaz Jin, ona nefes aldırmayacaktı bu bir hafta.

Tamam Jungkook gurursuz bir insan değildi. Gidip de Taehyung'un peşinden koşmazdı asla. Fakat onlar ruh eşiydi ve ister istemez ona çekiliyordu. Delta da öyleydi. Üstelik onun mesajına bile bakamayacak olması üzücüydü çünkü o deltayla kavga etmek istiyordu. Gidip de o mesajlara kaba ve tripli cevaplar yazamayacağı için üzülüyordu.

𝑇𝑢 𝑀𝑒 𝑀𝑎𝑛𝑞𝑢𝑒𝑠 | 𝑻𝑨𝑬𝑲𝑶𝑶𝑲 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin