2.0

655 48 4
                                    

Deveye sormuşlar a be deve boyun neden eğri, o da demiş ki hayalet okuyucuların ben gelmişini geçmişini s- (seveyim)

Bu arada arkadaşlar ben normalde kitap okuduğumda yazarların bu 'oy verin, vermeyenlere şöyle hakkım helal değil böyle değil' diyenlere çok sinir oluyordum ama böyle yazmaya başladığımdan beri fark ettim ki cidden kötü abi
Yani sen o kadar emek verip yazıyon millet de bunu seve seve okuyo ama ne hikmetse bi oy vermeye güceniyo. Hayır yani oy vermek o kadar zor bişey de değil. Okuduğun kitaba destek vermek zor değil ve bu bir oy bile benim için çok motive edici oluyor. Yeni yeni tanınmaya başlıyorum ve bu hayalet okuyucular çok kırıyor beni.
Neysee hayalet okuyuculara da benden öpücük 😘

İyi okumalaarr 💕💞💓💖❤️‍🔥😍🥰🥺

~

Delta, yavaş adımlarla avına yaklaşırken; yan tarafta duran ve onun da gözü avında olan baskın alfaya çevirmişti sert bakışlarını. Jungkook, ise hiçbir şeyden habersiz elindeki kadehini sıkıca tutarak yüzündeki tebessümle karşısında konuşan arkadaşlarını dinliyordu.

Taehyung feci şekilde sinirleniyordu. Bir başka alfanın, kendi alfasına olan pis bakışlarına ve aklından geçirdiğine emin olduğu kirli düşüncelerine fazlasıyla sinirleniyordu.

Sadece derin nefes alarak kurdunu sakinleştirmeye çalışıyordu.

Her an saldırabilirdi o herife.

Neden bu kadar kıskandığını kendisi de anlamıyordu. Sanki bir an da aydınlanma doğmuştu içine, Jungkook'un ruh eşi olmasıyla ilgili. Ve zihni, bu aydınlanmayla bir an da Jungkook'u eşi bellemişti.

Tamam hala ona karşı içinde bir nefret olabilirdi ama fark ettiği üzere aslında Jungkook'un hiçbir suçu yoktu. Bu tamamen Taehyung'un kendi içinde gelin güvey olduğu bir durumdu. Bu yüzden bu kötü düşüncelerini aklından atmaya çalışıyordu. Bir haftadır kendisinden hiç haber alamadığı eşini sanki 1 yıldır görmüyormuş gibi çıldırıyordu. Şuan sadece başbaşa bir evde olup onunla sıkıca sarılarak, feromonlarını soluyarak uyumak istiyordu. Yanii belki de sadece uyumak istemiyordu?..

Taehyung içinde yaşadığı kargaşadan sonra artık tam Jungkook'un yanına gitmeye hazırlanmıştı ki bu sefer de Jungkook'un yanına gelen başka bir baskın alfayla Taehyung'un sinirler arşa çıkmıştı.

Bu da neydi böyle? Bunca zaman bir sürü alfa hep eşinin yanında mı bitiyordu yani? Bu onu ve kurdunu daha da sinirlendirmişti...

Arkasından ise hayal meyal duyduğu iki arkadaşının sesini bile kavrayamayacak kadar sinirliydi ve karşısındaki görüntüye odaklanmıştı şuan.

"Lan bizim Mark'ı araya sokmasa mıydık acaba? Bu hepten parçalamasın garibanı sonra?"

"Sus oğlum biz ne bilelim LV sahibi de Jungkook'a yürüyecek diye. Boşver planı bozmayalım."

Allah'tan Taehyung şu an da bunları duyamayacak kadar çıldırmış vaziyetteydi.

Jungkook ise bu sefer yanına gelmiş olan Mark'la genişçe gülümsemiş ve bir an da sarılmışlardı.

Bir dakika ne?..

Onlar sarılmış mıydı az önce? Hem de Taehyung'un önünde.

Bu hareket, Taehyung'un hepten sinirden taşmasına sebep olurken hızla karşısındaki ikilinin yanına doğru yürümeye başlamıştı. Bunun üzerine arkadaki ikili de Taehyung'un peşinden yürümüş ve yanlış bir şey yaparsa hemen müdahale etmek için kendilerini hazırlamıştı.

"Bu kadar yeter. Benimle gel Jungkook!"

Taehyung'un bir an da Jungkook'un kolundan tutmasıyla Kook kaşlarını çatmış ve sinirli bir tonda kolunu çekmişti deltanın ellerinden.

𝑇𝑢 𝑀𝑒 𝑀𝑎𝑛𝑞𝑢𝑒𝑠 | 𝑻𝑨𝑬𝑲𝑶𝑶𝑲 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin