semihkilicsoy
erken çıkmışsın
keşke beni de uyandırsaydın
10.43barış ?
11.07kaan gelicek bugün eve
11.14yanlış bir şey mi yaptım?
12.32özür dilerim
14.47-
semih kendisinden çok barış'a bir şey olabilmiş olma ihtimalinden korkmaya başlamış, kaan hemen gelse de onun haberi var mı diye sorsa diye düşünmeye başlamıştı.
saat akşama doğru gelirken kaan gelmiş, salonda ikisi de derin bi sessizliğinin içinde birbirlerine bakarak oturmuşlardı.
"neden ayrılmak istediğini söyleyecek misin semih ?"
semih kaan'ın cümlesiyle birlikte derin bir nefes almış, doğru düzgünce işi bitirmek için düşüncelerini söylemeden önce 5 kere düşünmüştü.
"sence kaan ? beni düzenli rutin halinde aldatan biriyle neden beraber olmak isteyeyim ? bana ayıracak zamanı olmayan birisiyle neden beraber olmak isteyeyim ? bana hep fiziksel hem mental zarar veren birisiyle neden beraber olmak isteyeyim ? hepsini geçtim, beni sevmeyen birisiyle neden beraber olmak isteyeyim ?"
esmer oğlan gözlerini koskocaman açmış, kaşlarını çatmıştı.
semih'in tek nefeste söylediği bu cümleyi idrak edememiş olacak ki anlaması için yaklaşık 1 dakika boyunca böm böm gözlerle sarışın'a baktı.
"benim bile seni sevmediğimi söylüyorsan seni kim sevsin semih ?"
bu 9 kelimelik kısacık cümle sarışın'ın yüreğine oturmuştu. içinde biriktirdiği, dile getirdiği bütün bu acıların cevabının bu olmasını beklemiyordu.
"beni neden sevmesinler kaan ?"
semih'in gayet ciddi bir tonda sorduğu bu soruya kaan bir kaç saniye boyunca gözlerini kapatarak gülmüş, ardından çenesini dizlerinin üstünde birleştirdiği ellerine yaslamıştı.
"tamam semih fiziksel olarak çok güzelsin biliyoruz ama ergenin tekisin. sevgiye muhtaçsın, fazla duygusalsın, terk edilme korkuların var."
küçük sarışın yine ve yine mavilerinden yaşlar aktığını hissetmeye başlamış, o'nları durdurmak adına dudaklarını büzerek kendini zorlamaya çalışmıştı.
"yani anlayacağın semih, seni belki iki en fazla üç gün severler. benim gibi üç yıl sevenini sen bulamazsın, kendinden bıktırırsın insanları."
bu sefer zorladığı bütün yüz kaslarını bırakmış, gözyaşlarını özgürlüklerine kavuşturmuştu semih.
kendisine aşık olduğunu zannettiği bu adamın sözleri minik kalbini delip geçmiş, yüzünde olduğu gibi orda da bir çok yaraya sebep olmuştu.
"kaan, senin gözün niye morarmış ?"
semih dişleri titreyerek konuşmasına rağmen yine de esmerini merak etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broken trust ,, barsem.
Romance'semih sevgilisinin açtığı yaralara barış alper'in yarabandı olduğunu düşünüyordu. fakat hesaba katmadığı şey ise ela gözlü çocuğun amacıydı.' barış alper yılmaz x semih kılıçsoy