PŘED 12 LETY

2 0 0
                                    

Tráva polechtala malou dívku na chodidlech. Její smích zněl, jako zvoneček, když se snažila ubránit otcovým rukám. Políbil jí na líčko a opustil ji. Dívka si utrhla na záhonku drobnou květinku, přičichla k ní a zadívala se na svojí maminku, která ležela na lehátku a snažila se nachytat trochu slunce.„Běž si najít nové kamarády," dívka se zamyslela nad matčinými slovy a otevřela branku. Její hnědé, dlouhé vlásky jí vlály mírně ve vzduchu.

Byla v malé městečku nová a nevěděla, kam se má vydat. Nikoho tu neznala, a přesto ji lidé s úsměvem na rtech zdravili. Horká silnice ji pálila do chodidel přes sandálky. Zastavila se u malého mostu, který přešla. Zadívala se na vodu, sedla si na kraj a namočila si v ní nohy. Usmála se a znovu si přičichla ke své kytičce. Zavřela oči a stejně jako maminka se snažila chytit během chvilky trochu slunce. Její ramena se zatřásla. Květina jí vypadla z ruky, když se prudce otočila na chlapce stojícího za ní.„Co to děláš?"Její hlas se třásl, když viděla svojí kytičku, jak pluje pryč. Lehla si na kraj a snažila se jí chytit, marně. Byla příliš daleko. Už za sebou necítila chlapcův pohyb, ale když se otočila, stál tam.„Omlouvám se," podal jí kopretinu, kterou utrhl opodál. Dívka si jí s radostí vzala a přičichla si k ní.„Děkuji," její zvonivý hlas se rozlehl k chlapci s blond vlasy.„Jsem Robbie a ty?" Dívka se usmála a pevněji stiskla svou kopretinu.„Hailee." odpověděla chlapci s blond vlasy a rozběhla se ke kolotoči. Robbie se vydal k ní, roztočil kolotoč, na kterém seděla malá Hailee, a nasedl vedle ní.„Až vyrosteš, čím chceš být. Já kosmonautem." zašklebil se na ní blonďák.„Chci být spisovatelka." Bylo to poprvé, co někomu svěřila své tajemství.„Ty jsi ale naivní." znovu roztočil kolotoč a posadil se vedle ní, „Takové sny se neplní," zašklebil se na ní.„A být kosmonaut není naivní?" Optala se ho.„Ne, to jen tvůj sen stojí za houby," kolotoč se dotočil a chlapec se ho chystal znovu roztočit, ale Hailee se postavila vedle něj. „Co to děláš?" Robbie pohlédl na dívku se slzami v očích.„Můj sen je reálný, nesnáším tě!" Zakřičela dívka, ale i tak její hlas zněl jako pár zvonečků.„Fajn, já tebe taky, Hailee!" Odpověděl a sám znovu roztočil kolotoč.

„Fajn, já tebe taky, Hailee!" Odpověděl a sám znovu roztočil kolotoč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
365 dníKde žijí příběhy. Začni objevovat