Na tym rozpoczęciu było zbyt pięknie... Moja klasa teraz to jakaś porażka są jeszcze głośniejsi niż rok temu. Przez te krzyki codziennie mnie boki łeb na 2 wf dziewczyna z mojej klasy wpadła na super gnialny pomysł. Wejść do szatni z piłką do kosza i tam grać. Oczywiście ja, ja na tym musiałem ucierpieć wsumie nie ja tylko moje okulary zrzuciła mi je z ławki na kafelki i trafiła je piłką dzięki temu się połamały i szkiełko mi pękło naprawa wyniosła DUŻO strasznie dużo a okulary odzyskam dopiero jutro po szkole więc kolejny dzień będę ślepy.. Byłem u pani psycholog okazała się być bardzo bardzo miła i mi pomoże z orientacją i z ADHD. Dałem jej taki notes gdzie opisuje moje objawy adhd I spektrum autyzmu itp. Gdy podawałem jej zeszyt oczywiście powiedziałem od jakiego momentu ma zacząć i na którym skończyć ale ja się boję, że ona przeczyta więcej i uzna to za "zagrożenie życia" i zadzwoni po moich rodziców.. Czuję się też odrzucany przez pewną osobę (może się mylę nie wiem..) niestety ostatnio zraniłem sam siebie (każdy raczej wie o co chodzi) staram się bardzo tego już nie robić serio robie to strasznie strasznie rzadko to chyba dopiero 2 raz w tym roku dobra nieważne. Jest jeden plus..
CZAS NA SWETERKI 🤭🥰✨️🍂 (będzie 20°C 16°C) nie no może drugi plus jest mam lekcje do dwunastej od dziewiątej :DDD Ostatnio staram się jak najpóźniej wracać do domu lub do kogoś iść bo moja mama ciągle się kłóci mi się przez to przykro strasznie robi i mnie głowa boli strasznie. Teraz to nie mam do kogo iść wogule więc muszę siedzieć w domu :// no może nie ma tego codziennie ale i tak chujowa atmosfera. Tak pozatym wszystkim jest okej wmiare. Jak tam u was??
Edan :))
CZYTASZ
Diary of a person (boy) aceflux
Teen FictionBędę tu pisał głównie rzeczy o moim zjebanym życiu trochę taki pamiętnik ale publiczny. Do zobaczenia Edan :33