Merhabalaaar umarım bölümü beğenirsiniz!! Hatırlamayanlar için ufak bir hatırlatma.
SBD notları, yüksekten düşüğe.İlk yarı geçer notlar.
-------
O - Olağanüstü
B - Beklenenin Üzerinde
U -Uygun
---
Z - Zayıf
F - Felaket
İ - İfrit
---------------
Hogwarts belki de Sirius ve Valentine çıktığından beri ilk defa "dedikodu olmayan" bir şeyle çalkalanıyordu. S.B.D.'lerin erken bir tarihe çekileceği haberleri.
S.B.D.'lerin nisan ayında yapılacak olması herkesi tedirgin etmişti.
"NE?!" Diye bağırdı Lily.
"Sakin ol, Lils." dedi Valentine kahvaltı masasında bir kızarmış ekmeğe uzanırken.
" Val, sadece 'BİR' ayımız var. Bir! İnanamıyorum. Profesör McGonagall buna asla izin vermezdi!" Dedi öfkeyle. Yanakları sinirden saçlarının rengini alınca Valentine kıkırdadı.
"Zaten izin vermedi de. Ama Dumbledore ısrar etmiş. Bir bildiği olmalı o halde." dedi Sirius birden Valentine'ın sandalyesinin arkasında biterek. Onu eğilip yanağından öptü ve yanındaki boş yere oturup kolunu ona doladı.
James de Lily'nin yanına geçmesine rağmen Lily ona bakmadı bile. Remus da Valentine'ın diğer yanına oturup balkabağı suyu sürahisini kendine çekti. Gözlerinin altındaki mor halkalar hala vardı.
Remusla göz göze geldiler. Hafifçe başını sallayarak bu sözsüz soruyu cevapladı Remus. Dün akşam dolunay vardı.
"Eee ne yapacağız?!" Diye endişeyşe cikledi Peter.
"Kılkuyruk S.B.D.'de Biçim Değiştirme'den O almazsak bana da Çatalak demesinler. Ama Thomas Wallkicker'ın İ alacağı kesin." Diyip sırıttı James.
" İ de ne?" Diye tek kaşını kaldırarak sordu Valentine.
"İfrit!" Diyerek kahkahayı bastı James.
"O koku ondan çıktığı sürece yarı-ifrit olduğuna dair teorimi devam ettireceğim." dedi Remus sırıtarak.
"Off, iğrençsiniz çocuklar." Dedi Lily. Çantasını alıp masadan kalktı, geliyor musun, Val?"
"Tabii" dedi Valentine ve Sirius'a bakıp Lily'yi işaret ederek başını salladı. Sirius da ona göz kırptı.
Tılsım dersinde Profesör Flitwick Sersemletme Büyülerini çalıştırmak için her yere puflar,yastıklar ve minderler koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Marauders Hikayesi - Andromeda
FanficHikayemiz Sirius Black, James Potter, Lily Evans'ın Hogwarts yıllarında geçiyor. Okula yeni gelen öğrenci Valentine Jules'un peşindeki tehlike çok büyük. Fakat bunlardan habersizken Lily'yle Slug Kulübü partilerine gitmek ve haylaz Sirius Black ile...