2. Bölüm: Sır

6.4K 312 85
                                    

Hikayenin İsmi Andromeda oldu arkadaşlar. :D     

Bu arada bazı "ı" lar i,   "s" ler ş olmuş olabilir. Kusura bakmayın. Telefondan yazıp sonra bilgisayara geçirdiğim için hepsini düzeltemedim. :)

İyi okumalar...


İKİNCİ BÖLÜM

Sabah uyandığında Valentine'ı büyük bir tempo bekliyordu. Kızlarla birlikte hemen hazırlanıp kahvaltı için büyük salonun yolunu tuttular. Karınlarını tıka basa doldurduktan sonra hala oturup laklak yapmak için zamanları vardı. Lily Val'e kendinden bahsetmeye başladı " Ben Muggle doğumluyum tabi. Ailemin hiç haberi yoktu. Ve birden kabul mektubum geldi. Ama geleceğini biliyordum çünkü Severus söylemisti." "Şu kompartımandaki çocuk mu?" "Evet, ta kendisi. Bizim komşumuz oluyor."

Kahvaltı masasını terk ederken ders programlarına baktılar ve biçim değiştirme dersine gitmek için yola koyuldular. Hogwarts'ın meşhur hareket eden merdivenlerini çözmek Valentine için zor olmamıştı. Hareket eden merdivenler sayesinde diğer koridorlara çıkan merdivenleri de görebiliyorlardı. Tam da Ravenclaw ve Gryffindor kulelerine giden merdiveni orada sarı kıvırcık saçlı bir kız etrafa bakındı ve bir arkadaşının kafasını sallamasıyla kendini yere doğru attı. Fakat şanssızdı çünkü basamak kaybolmayınca yere yuvarlandı. Valentine ve Lily,   Ryan Davies'in geçtiğini gördü ama çocuk aşağı inmeyip düz devam edince yani o merdiveni kullanmayınca kız somurttu ve topallayarak yerden kalktı. "Demiştim" diye fısıldadi Lily kıkırdayarak.  Bicim Değiştirme sınıfına girdiklerinde hemen sıralarına oturdular. Profesör McGonagall sert bir edayla boğazını temizledi, masasına oturdu ve ders başladı.                                                                              

                                                                                             * * *

Öğleden sonra iksir sınıfına gittiler. Kazanlarını kurduktan sonra şişman, sarı - beyaz saçlı , tepesi epey açılmaya başlamış saçları olan bir adam içeri girdi. Profesör Slughorn gülümsedi " Eveet hoşgeldiniz!  O zaman derse hızlı başlayalım hızlı bitsin! " Önündeki kazanda beyaz renkli bir sıvı süzülyordu. " Bu iksirin ne olduğunu bilen var mı?" Lily'nin eli hemen havaya kalktı. "Evet , Miss Evans? "  " Hıçkırık solüsyonu Profesör Slughorn." " Harika , Gryffindor'a 10 puan."  Arkada iki Slytherinli kız tısladı.  " Şimdi,  otuz dakika süreniz var. Öğrenciler için İksir Rehberi kitabı sayfa 15. Başlayabilirsiniz!"

Valentine önüne büzüşmüş incirlerini çekti ve doğramaya başladı.  Dakikalar ilerlerken Profesor Slughorn tek tek masaları gezmeye başladı. " İyi gidiyorsun Lupin, sanki geride kalmışsın Tolly..."

Valentinelarin masasına vardığında " Çok iyi Miss Evans " dedi. Sonra Valentine'ın karşısına " Çok iyi , ah ne kadar güzel  bir tesadüf iki iyi iksirci birbirini bulmuş."  Sonra Valentine dikkatini çekmiş olmalı ki  ona iyice bakti ve " Oho! Miss Jules'un geçiş durumunu biliyordum ama Profesor Dumbledore bahsetmeyi unutmuş heralde. Bir yari Veela? Beklemiyordum doğrusu" dedi gülümseyerek. Sınıfta bir fısıltı dalgası oluştu ve Slytherinli kızların bulunduğu masa arı kovanıymışçasına  uğuldamaya başladı.

"Sizi Slug Kulübü'nde görmekten çok memnun olurum Miss Jules. " Valentine usulca teşekkür etti. Başını eğerek iksirini şişesine doldurdu. Olan olmuştu! Saklayabileceğini ummuştu ama yanılmıştı. Şimdi bir yarı Veela olduğunu herkes öğrenecekti. Tamam belki rüzgar olmadan uçuşan kahverengi saçları ve parlak mavi gözleriyle bir farklılığı olduğu belliydi ama Slughorn'un bunu alenen söylemesi. İste bu çok kötüydu. Dikkatleri üzerine çekecekti işte. Sınıftan çıktıklarında Mary yanlarına geldi " Sen de bir farklılık olduğunu biliyordum. Eh, gerçi çoğu kız bir Veela olduğunu bilmeden de kıskanıyor seni, şimdi çıldıracaklar özellikle Slytherin'ler." Dedi . Son ders olan iksirden çıkıp aksam yemeği için kitaplarını bırakmaya gittiler.  

Bir Marauders Hikayesi - AndromedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin