24. Bölüm: Sirius Şamarcı Söğütü Snape'e Söyledi (SSSŞS)

1.2K 73 4
                                    

. ~Sirius~


"Hey! Sümsükus! "


Snape Sirius'a bakmadan yürümeyi sürdürdü. 


"Evans'a Bulanık demenin intikamını almayacağımı mı düşündün,ha?"


Snape kitabına daha da sıkı sarılarak adımlarını sıklaştırdı.


"Haydi, ama?! Ödlek olduğunu biliyordum ama konuşmaktan da korktuğunu bilmiyordum Bay Korkak!"


Snape hızla ona doğru döndü ve asasını kaldırdı bu sırada Sirius'un dudaklarından Expelliarmus fısıltıyla döküldü. Severus'un asası elinden uçtu.


"Sana bir şey yapmayacağım Snape. Bir sır vereceğim,"


Snape boş koridorda arkasını dönüp giderse ödlek diye bağıracağını bildiği için durduğu yerde taş kesildi. 


"Ne istiyorsun Black?"


"Sana bir şey söyleyeceğim. Minik Kara Büyücü dostlarınla ortak olan ilgi alanlarının dışında bir şey. "


Snape asasına doğru gitmeye çalıştı.


"Dolunayda olanlarla alakalı."


Snape asasına doğru ilerleme bıraktı ve aniden Sirius'a döndü.


"Bizi her seferinde gizlice takip etmeye çalıştığını biliyorum, Sümsükus. Gerçekten sümüklüböcek gibi peşimize takıldığında seni fark etmeyeceğimi mi sandın? "


"Sen!"


"Yağlı burnunu kitaplardan kaldıramadın mı yoksa?"


"Benim hakkımda ileri geri konuşacağına yarı insan kız arkadaşını iyi tanı önce!" Yarı insan kelimesini bir hakaretmişçesine tükürürcesine söylemişti.


Sirius onu yakasından tuttu ve asasını boğazına dayadı.


"NE DİYORSUN?!'


"Hah, daha haberin yok. Hudson Grace. Slytherinli Hudson Grace. Dünkü maçta kafana Bludger yemeni sağlayan oğlan. Hani yenildiğin kişi var ya. Sene başında bizimkiler Jules denen kızla Grace'i aktardan beraber çıkarken görmüş. Dün ise Grace o kızı senin elinden rahatça alabileceğini, senin egosu tavan yapmış bir kunduzdan başka bir şey olmadığını sö-"


Sirius Snape'i öyle büyük bir hızla yere itti ki Snape ters takla attı.


"Dolunayda arazideki Şamarcı Söğüte git. Belki ilgini çeken bir şey bulursun." Dedi Sirius ve arkasını döndü.


Bir Marauders Hikayesi - AndromedaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin