3. BÖLÜM
Ekim geçip kasımın soğuk rüzgarları başlarken Hogwarts çok heyecanlı bir Ravenclaw Hufflepuff maçına sahne oldu.Ravenclaw’un 190-50 kazandığı bu maç binaların puan sıralamasını epey değiştirmişti.Böylece puan sıralamasında Gryffindor birinci, Ravenclaw sadece 30 puanla geride ikinci, Slytherin üçüncü ve Hufflepuff dördüncü sıradaydı. En çok heyecanla beklenen maç ise tabi ki ezeli rakipler olan Gryffindor ve Slytherin arasındaki maçtı.
Gryffindor takımı haftada tam beş kez bu maç için antrenmana çıkıyordu.Marc West’in takımı deli gibi çalıştırdığı, gece on birde gelen Sirius ve James’in ödevlerine Remus’un ve Peter’ın yardım etmesi, Sarah Crale'in geçenlerde bir pufta Biçim Değiştirme ödevini yaparken uyuyakalması - Lily'nin onu uyandırıp ödevini tamamlamasına yardımcı oluşu- ve tüm takımın gözlerinin altında mor halkalarla gezmesinden belliydi. Slytherin takımının kaptanı 6.sınıftaki William York'un etrafta sinsice gezinmesi ve bir grupla beraber dolaşmasını henüz kimse fark etmemiş gibiydi.
Fakat en kötü olay kasım biterken gerçekleşti. Cumartesi günü yani maça yalnızca bir hafta kala Gryffindor arayıcısı Tristan Lance'in hastalanmasıyla oldu. Nasıl olduğu bilinmeyen bir şekilde Tristan tüm yüzü çıbanlarla kaplanmış bir halde hastane kanadına kaldırıldı. Tün Gryffindorlar ise Madam Pomfrey'nin Tristan'ın en az 1.5 hafta hastane kanadında kalması gerektiği, çıktığında bile dinlemesi gerektiğini söyleyince yıkıldı. Yedek bir arayıcı yoktu. Marc ve James konuşurken Valentine ve Lily yanlarına gitti.
"Yedek bir arayıcı yok mu Marc, ne yapacağız, ben oynasam?"
"Seni riske atamam James, hem sana olabildiğince çok sayı yapmak için ihtiyacımız var. Sanırım seçme yapacağım" sesindeki umutsuzluk çok barizdi. Onca çalışma boşa gidecekti.
Valentine portre deliğinden çıktığında Lily kuşkuyla ona baktı
"Sen... Seçmelere mi katılacaksın?"
" Marc diğer adaylar için umutsuz. Anneme yazıp süpürgemi göndermesini isteyeceğim. Benimle baykuşhane'ye gelir misin? "
"Tabi, yalnız bir dakika bekle ben de anneme yazacağım ve bir şey daha var. Hemen geliyorum!" koşarak ortak salona geri döndü. Geldiğindeyse elinde bir parşömen, yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
"Marc seçmelerin iki gün sonra olacağını söyledi!"
"Lily, harikasın!'
Baykuşhaneye gidip mektuplarını yazdıktan sonra akşam yemeği için geri döndüler. James ve Sirius nefret dolu bakışlarla Slytherin masasını süzüyordu.
"Eee , kesinlikle onlar mı yapmış emin misiniz?"
" Tabi ki onlar başka kim olabilir ki? " dedi James.
“Kanıtlayamaz mısınız?”
“ Tristan hiçbir şey hatırlamıyor. Sersemler saldırmadan önce bayıltmış olmalı.”
"Seçmelerde kayda değer biri var mı?"
" Ah , hayır. En kötüsü de bu ya..."
* * *
Seçme günü geldiğinde Valentine elinde süpürgesiyle Quidditch sahasına giderken bir çok kafa şaşırmış halde ona dönüyordu. Lily ona sahada Rose,Amanda ve Mary ile beraber yetişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Marauders Hikayesi - Andromeda
FanfictionHikayemiz Sirius Black, James Potter, Lily Evans'ın Hogwarts yıllarında geçiyor. Okula yeni gelen öğrenci Valentine Jules'un peşindeki tehlike çok büyük. Fakat bunlardan habersizken Lily'yle Slug Kulübü partilerine gitmek ve haylaz Sirius Black ile...