7.Bölüm

6 0 0
                                    

Aradan iki hafta geçmişti ilişkimiz gayet güzeldi ama bu sabah regli olmuştum ve şu an ağrıdan uyuyamıyordum kasıklarım ağrıyordu Polat'a sırtımı dönmüştüm oda arkadan bana sarılıyordu " sen neden uyumuyorsun." Dedi " uyuyamıyorum kasıklarım çok ağrıyor," dedim yavaş yavaş okşamaya başladı " şimdi ağrıyor mu." Dedi ağrısı hafiflemişti " seni çok seviyorum biliyorsun dimi," dedim " biliyorum," dedi ikimizde sustuk o masaj yapmaya devam etti " bir çocuğumuz olsa nasıl olur." Dedi " gözlerini benden alsın isterim," dedim " bende bir sürü boncuğum olsun isterim mesela beş tane az mı." Dedi " oha beş tane ne iki yada bir yeter." Dedim " peki o zaman iki boncuğumuz olsa," dedi " tuhafiyede mavi boncuk çok." Dedim kahkaha attım " ne güzel şaka," dedi " güzeldi," dedim şah damarımdan öptü " güzeldi," dedi " yapsak mı bir tane." Dedim " ağrın var olmaz," dedi ona döndüm " yok ağrım," dedim " yavrum olmaz." Dedi ona döndüm " milletin kocası çocuk yapalım der benim ki yapmayalım diyor istemiyormusun." Dedim " zorlama nazım hadi yat karıcım." Dedi istemiyordu zorlamaya ne gerek vardı ki arkamı döndüm oda masaja devam etti sonra uykuya daldım.

Şu an Polat'la bara gelmiştik ama ikimizde aşırı derecede sarhoş olmuştuk koruma ikimizi zorla arabaya bindirdi " konağa gitmicez benim evime götü bizi," dedi Polat " peki efendim," dedi koruma arabayı çalıştırdı giydiğim mini elbise yukarı kalkmıştı Polat bacaklarımı okşamaya başladı " karım." Dedi dudağını öptüm " kocam." Dedim başım dönüyordu şu an araba lüks bir evin önünde durdu arabadan indik eve girdik ışıklar kapalıydı Polat direk dudağıma yapıştı karşılık verdim beni birden kucağına aldı odaya çıktık odaya girince beni yatağa attı gömleğini çıkarttı yere attı ve üzerime uzandı dudağımı öpmeye başladı elleri kalçamı ve göğsümü okşuyordu ama elbise onu sinir ediyordu " sikerler elbiseyi," deyip bir hışımla üzerimden çıkardı önünde iç çamaşırlarım ile kalmıştım kırmızı danteli bunu bu gün giymemeliydim ama giymiştim arsızca vucudümü süzdü " gece uzun olucak," dedi ikimizde fena halde azmıştık ama ikimizde sarhoştuk dudaklarıma yapıştı " izin ver çamaşırlarınıda çıkartim," dedi o arsızsa bende arsızdım " çıkart." Dedim direk çıkardı yine süzdü gülümsedi " bayıldım buna," dedi boynumu öptü emdi ordan öpe öpe karnıma kadar indi " izin var mı," dedi " izin senin." Dedim kadınlığımı öptü sonra dudaklarıma geri çıktı kalçalarımı sıktı okşadı tek hatırladığım bir ara benim onu altıma almamdı sonrası ateşli bir gece.

Sabah kalktığımda Polat yanımda değildi örtüyü kaldırdım ben çıplaktım ve yatakta kan vardı biz dün gece beraber olmuştuk peki Polat kanı görmüşmüşmüydü bence görmemişti çünkü kan tam benim yatığım bölgedeydi hızlıca yataktan kalktım iç çamaşırlarımı giydim polatın dolabını açtım rastgele bir tişört giydim yatağın üzerinde ki çarşafı hızlıca lavaboda ki çamaşır makinesine attım burda çamaşır makinesinin ne işi vardı aman bana ne yatağa yeni bir çarşaf serdim ve odadan çıktım aşağı indim mutfağa girdim " naz," dedi Polat tedirgindi " Polat." Dedim " naz biz dün gece beraber olduk hamile değilsindir dimi." Dedi zorlukla gülümsedim " değilimdir merak etme," dedim " kahvaltıyı hazırladım bahçede hadi bahçeye çıkalım." Dedi yine zorla gülümsedim " olur," dedim o önden çıktı gülüşüm soldu hamile olsam nolurdu çocuğum babasız kalırdı ama hamile değilimdir yani bende peşinden çıktım masaya oturdum karşı karşıya oturuyorduk " tişört çok yakışmış." Dedi " senin tişörtün." Dedim " farkettim," dedi yemekten sonra elbisemi giydim ve konağa döndük.

Aradan üç ay geçmişti işlerim iyiydi rahatı ama bir sorun vardı ben iki aylık hamileydim yeni öğrenmiştim bu akşam Polat'a dicektim ama huzursuzdum istemeyebilirdi herkes odalarına dağıldı bizde odamıza çıktık üzerimi değiştirdim Polat yatakta oturmuş telefonla ilgileniyordu
" Polat," dedim zar zor kafasını kaldırdı " efendim yavrum." Dedi " Polat." Dedim " efendim karıcım," dedi yine  " Polat," dedim " efendim ömrüm efendim karım efendim bir tanem efendim sevgilim efendim boncuğum." Dedi
" ben hamileyim." Dedim
" ne," dedi zorlukla istemicekti bunu duymaya kendimi hazırlamıştım gözlerimi kapattım yaşlar aktı
" naz aldırıcaksın dimi," dedi " yapamam." Dedim
" neden," dedi " iki aylık büyümüş aldıramam." Dedim " naz biz böyle bir hatayı nasıl yaparız." Dedi gözyaşlarım aktı " onu hata olarak mı görüyorsun." Dedim " evet." Dedi yanıma geldi " bana nolur onu istemediğini söyle," dedi
" istiyorum ben onu çok istiyorum." Dedim " isteme." Dedi " bir çocuğumuz olucak senden benden bir parça tepkin bu mu," dedim " bu biz o gece hata yaptık hem  tekte nasıl olabilir," dedi " olmuş işte ama istemezsen anlarım." Dedim " ben bilmiyorum." Deyip odadan çıktı bir süre karnımla bakıştım "baba seni istemiyor annecim ama ben istiyorum ben seni istiyorum ve o seni sevmesede ben sevicem." Diye mırıldandım ve gözyaşalırımla yatağa girdim ve ağladım sonrada uyuya kaldım.

Sabah kalktığımda gözlerim şişmişti aynaya baktım bakışlarım karnıma indi yana döndüm karnım çok değil ama birazcık şişmişti derin bakılınca fark ediliyordu dün gece olanlar aklıma gelince daha fazla ağlamamak için lavaboya girdim hemen bir duş aldım duştan çıkınca üzerimi giyindim saçlarımı kuruttum saat yedi olmuştu ben erken kalkmıştım aşağı indim herkes kahvaltı sofrasındaydı ve Polat'ta bir tek onu yanı boştu gidip oturdum " yenge sen iyimisin gözlerin şişmiş filan ," dedi defne masaya oturduğumdan beri yüzüme bakmayan Polat defnenin dediğiyle yüzüme baktı " dün gece biraz geç yattım o yüzdendir." Dedim " ha bizde bir şey oldu sandık," dedi kahvaltılarına devam ettiler bende azar azar yedim Polat arkasına yaslanmış beni izliyordu pardon beni değil karnımı izliyordu tam olarak neyi izliyordu bilmiyorum ama belki bebek ile iletişime geçmeye çalışıyordu herkes teker teker sofradan kalktı benle Polat kaldık bir tek herkes odadan çıkmıştı düm düz önüme bakarken konuştum " istemiyorsun," dedim " istemiyorum." Dedi " neden," dedim " ben baba olamam." Deyip gitti geride ben ve bebeğim kaldık bakışlarım karnıma indi " ben seni seviyorum." Deyip karnımı okşadım " yenge." Diyerek içeri defne girdi ayağa kalktım " defnoş," dedim " one yenge Allah aşkına ya." Dedi ona doğru ilerledim " neyse ben bu gün evdemisin dicektim." Dedi " yok güzelim işim var ." Dedim " peki o zaman." Dedi " neden sordun." Dedim " beraber gezelim dicektim." Dedi " başka bir zamana yavrum," dedim " neyse görüşürüz." Dedi " görüşürüz." Dedim odama geçtim Polat burdaydı koltuğa oturmuş bir şeyler düşünüyordu " düşünme daha fazla aldırmaya gidiyorum." Dedim gerçekten doktora gidecektim dolabı açtım beni izliyordu üzerime beyaz bir crop giydim altınada siyah pantolon siyah bir ceket ile olmuştum yatağa oturdum çantamı boşalttım " gidicek misin," dedi " doktora gidiyorum." Dedim çantamdan lazım olmucak şeyleri çıkardım " bende gelim mi." Dedi " neden bebeği mi görmek istiyorsun." Dedim " asla görmek istemiyorum." Dedi " neyse Polat görüşürüz." Deyip odadan çıktım beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve konaktan çıktım arabama bindim arabayı çalıştırdım.

Doktora gelmiştim ultrason cihazı ile karnıma baktı hata bende bebeğimi görebildim küçüktü daha üçüncü aya girmemize bir hafta vardı " bebeği aldırmak istiyorum." Dedim doğrularken doktor kendi masasına geçti " neden," dedi " eşim istemiyor." Dedim gözlerim dolmuştu " Naz hanım artık aldıramayız üçüncü ayınıza gireceksiniz hem siz bir savcısınız bence bebeğinize tek bakabilirsiniz." Dedi " aldıramayız dimi," dedim " cık aldıramasınız bırakın eşinizi siz istiyormusunz peki." Dedi " istiyorum." Dedim " doğurun büyütün o zaman ben bebeğinize bakabileceğinize inanıyorum." Dedi ayağa kalktı üzerimi düzelttim " teşekkür ederim." Dedim " rica ederim." Dedi bende odadan çıktım koridorda ilerledim hastaneden çıkınca arabama bindim ve arabayı çalıştırdım adliyeye gidecektim.

Mardin Yalanı Where stories live. Discover now