Aradan iki yıl geçmişti duru iki yaşındaydı kehribar gözlü siyah saçlı ve beyaz tenliydi çok tatlı ve güzeldi ama bir sorunumuz vardı duru yemek yemiyordu peşinden yesin diye koşuyordum şu andada duru önümde oturuyordu arkasından yastıklar ile desteklemiştim " annesinin bal kızı," deyip sesli bir şekilde öptüm güldü gamzeleri vardı o gülünce bende gülümsedim " uyuyalım mı annecim," dedi saat ondu Polat su almak için aşağı inmişti ve kötü haber hala duruyu istemiyordu sevmiyordu odaya Polat girdi duruyu kucağıma aldım yatay bir şekilde göğsümü açıp ağzına verdim hemen aldı sütünü içmeye başladı bende saçlarını okşadım " uyumadı mı daha." Dedi Polat " uyumadı." Dedim üzerini değiştirdi dişlerini fırçaladı ve yatağa geldi yattı duru uyuyunca onu yanımda ki beşiğine koydum bende uzandım " böyle bir güzelliği nasıl sevmiyorsun aklım almıyor." Dedim " incitirim diye korkuyorum." Dedi yanağını okşadım " Polat neden incetesin sen onu sen onun babasızın gerçekten istemiyormusun onu Polat," dedim beni kendine çekip kafamı boynuna gömdü saçlarımı okşadı " uyu boncuğum." Dedi " iyi geceler zalim ağa." Diye mırıldandım " bir sana zalim değil," dedi cevapsız bıraktım.
Polat'tan:
Naz boynumda uyumuştu ama ben bir türlü uyuyamıyordum aklım durudaydı durudan ağlama sesi gelince naz kalkmadı yorgundu ayağa kalktım duruyu beşikten aldım hemen sustu " güzel kızsın duru," dedim güzeldi hemde çok güzeldi ben ne kadar onu istemesemde o gün geçtikçe bana benziyordu " ben senin babanım." Dedim elimi uzattım parmağımı tutu " kabullendim artık sen sevmeyince bir şey değişmiyor varsın sevgimden zarar gör ama babasız kalma." Deyip yanağını öptüm " Polat." Dedi naz uyanmıştı ona döndüm " uyandırdık mı," dedim ayağa kalktı " kabullendin." Dedi " babasız kalmasın naz kabullenmek zorundaydım," dedim yanıma gelip sarıldı tek elimle belini sarmaladım " boncuğum onu incitmem dimi." Dedim dudaklarımı öptü " sen onu incitmezsin ki." Dedi " uyudu." Dedim duru gerçekten uyumuştu " yatağına bırak hadi bizde uyuyalım." Dedi duruyu yavaşça beşiğine bıraktım naz ile yatağa girdik " kocam." Dedi içli içli yanağımı öptü " süper bir baba oldun," dedi onu kendime çekip sarıldım " sende süper bir anne oldun." Dedim " uyuyalım kocam." Deyip boynumu öptü saçlarını okşayıp yanağını öptüm " uyuyalım karım." Dedim " iyi geceler." Dedi gülümsedim " iyi geceler." Dedim çok geçmeden ikimizde uyuya kaldık.Nazdan:
Dün gece süper şeyler olmuştu Polat duruyu kabullenmişti şu andada üçümüzde hazırdık ben duruyu kucağıma alırken Polat beni engelledi " ben alim," dedi duruyu kucağına aldı " babasının bal gözlüsü." Diye öptü gülümsedim odadan çıktık aşağı indik kahvaltı masasına oturduk " günaydın," dedik " günaydın," dediler Polat sandalyeye oturdu duruyuda tek bacağına duruyu oturtu bir elini beline sardı tek elle kahvaltı yapıcaktı " abi kucağında ki duru senin kızın." Dedi defne şaşkınlıkla Polat durunun yanağını öptü " biliyorum benim kızım," dedi Polat " aklı başına gelmiş," dedi Mehmet bey Polat umursamıyordu tabaktan aldığı kaşarı durunun ağzına uzatı " ye hadi kızım," dedi Polat duru yememek için eliyle ağzını kapattı Polat çatalı uzaklaştırdı " uçak geliyor duru tut uçağı kızım," dedi çatalı ona uzatı duru gülümseyip kaşarı aldı yedi aynı şeyi bende yapıyordum ama bende yemiyordu " aferin kızıma," dedi Polat " aaaa bir şey yesin diye ben saatlerce peşinden koşuyorum babası verice hemen yedi," dedim herkes güldü " neyse biz bu gün yeğenimle gecelere akıcaz bu gece," dedi baran Polat eliyle kapak yaptı " vermiyorum kızımı," dedi Polat " iyi biz yeğenimle kartı patlatıcaz,"dedi elif " yine vermiyorum bu gün ben kızımla gezicem," dedi Polat kaşlarım havalandı " yenge abime duruyu sevsin diye büyü yapmış olabilirmisin," dedi Elif " aşk olsun Elif." Dedim " ne bilim canım." Dedi elif kahvaltımıza devam ettik.Kahvaltımızı yapmıştık hazırlanmıştık şu andada Polat bebek arabasını sürüyordu duruda etrafı izliyordu bende polatın boşta kalan elini tutmuştum " boncuk." Deyip kolunun altına aldı " gel bir tane daha yapalım," dedi duruyu işaret ederken " neden." Dedim " hamile iken yanında olmak istiyorum duruda olmadım ama bu sefer olursa dibinden ayrılmam." Dedi durdu sonra devam etti " boncuk ben hamileyken senin yanında olmadığım için özür dilerim." Dedi parmak uçlarımda yükseldim yanağını öptüm " çok tatlısın zalim ağa," dedim " bir sana zalim değil," dedi " olmasın zaten." Dedim yanağımı öptü " hadi duruya alışverişe gidelim," dedi aklımızda kafeye gitmek vardı " kafe ne olucak," dedim " avmeye gidelim orda kafede var." Dedi " tamam." Dedim " o zaman arabaya dönüyoruz," dedi " dönüyoruz," dedim geldiğimiz yolu döndük arabanın önüne gelince ben duruyu kucağıma alıp öne oturdum Polat ta bebek arabasını kapatıp bagaja koyup şöför koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı ve yola çıktık.
Avmeye gelmiştik şu andada bebek giyim mağazasına girmiştik " kızım sana bunu alalım mı." Dedi Polat elinde tutuğu elbiseye baktım güzel bir elbiseydi " alıyoruz." Deyip sepete attı " biberon lazım olur mu," dedi " olmaz artık." Dedim " niye ya ben bunu kızıma almak istiyorum." Deyip bulduğu pembe cam biberonu sepete attı " bez alalım." Deyip ilerledi " evde çok var." Dedim " bir tane daha olsun," dedi pişik kremi emzik elbise şort tişört zıbın ve daha bir çok şeyle sepeti doldurdu lazım olmucak şeylerdi ama Polat işte almıştı elimizde bir sürü poşetle avmeden çıkıp poşetleri arabaya bıraktık ve kafeye gittik ikimizde oturduk Polat iki kahve söyledi duru içinde su istemişti.Kahveler gelince önce suyu aldım bebek arabasını kendime doğru çektim " ben içirsem bir şey olur mu," dedi Polat " al sen içir," dedim " ya içemezse." Dedi " içer niye içemesin." Dedim " inşallah." Dedi bebek arabasını kendine çekti suyuda aldı ve içirmeye başladı duruda içebilidi en sonda şişeyi ağzından çekti " doydu her halde." Dedi " doydu," dedim kahvemi yudumladım Polat'ta duruyu kucağına aldı hem onla oynadı hemde kahvesini içti kahveler bitince ayağa kalktık hesabı ödedik ve ordan çıktık arabaya bindik ben duruyla oynarken oda arabayı sürdü.
Eve gelince arabadan indik " Ali arabadakileri alın." Dedi Polat Ali hızlıca gelip bagajı açtı dolu olduğunu gören başka bir korumada gelip Aliye yardım etti " oha bu poşetler ne kıtlık mı var." Dedi baran " bebek mağazasını komple alsaydın abi." Dedi baran Polat yanıma geldi elini belime atıp beni kendine çekti yanağımı öptü " haklı aslında diğer bebekte lazım olur," dedi güldüm " saçmalama istersen," dedim " niye ya yapalım bir tane oh mis." Dedi " sen doğurursan neden olmasın." Dedim tuhaf tuhaf baktı kahkaha attım " kızma hemen," dedim yanağımı öptü " kızmadım," dedi " niye öyle baktın o zaman." Dedim " dediğin şey tuhaftı," dedi bende onu öptüm " hadi içeri girelim kızım üşücek." Dedi duruyu kucağına aldı " çok güzel baba oldun be Polat." Diye mırıldandım ve peşlerinden içeri girdim salona geçtik oturduk " ha şöyle sahip çık evladına." Dedi kaynanam " anne," dedi Polat sertçe " ne," dedi kaynanam " ben kızıma yemek yapayım," deyip duruyu kucağıma bıraktı ve mutfağa geçti " ne yapıcakmış." Dedim " biri abime büyü yapmış," dedi defne " ben değilim orası kesin ama." Dedim " yenge git abime bak Allah aşkına yanlış bir şeyler verir şimdi." Dedi elif güldüm ayağa kalktım mutfağa geçtim Polat telefondan bir şeyler bakıyordu " sen ne bakıyorsun," dedim " mama tarifi." Dedi kahkaha attım " bırak Allah aşkına Polat ben doyururum kızımı al sen duruyu salona geçin geliyorum," dedim " iyi tamam." Dedi duruyu aldı anlımı öptü ve gitti bende duru için pirinç pilavı ısıttım ve salona geçtim polatın yanına oturdum " ne o." Dedi " pilav." Dedim kaşığa aldığım pilava üflemeye başladım sonra duruya verdim almadı istemedi ama polatın yardımıyla yedi sonra günümüz normal geçti.
YOU ARE READING
Mardin Yalanı
Short StoryKüçüklüğüme dair tek hatırladığım bir çocuktu siyah saçlı kehribar renkli gözleri ile hayaletindeydi