5 - Siapakah perempuan itu

1.1K 11 0
                                    

"Ayah, mama dah sampai KL ke?" Soal Fairuz setelah diselimuti bapanya.

Jefri mengerling jam di dinding, baru pukul 10.30 malam.

"Belum sayang. Jauh lagi perjalanan dari kampung Terengganu ke Kuala Lumpur tu. Mungkin 5 jam gitu. Fairuz tutup mata dan tidur dulu ok. Nanti bila mama sampai Kuala Lumpur, ayah kejut Fir" belas Jefri sebelum mengucup dahi anaknya.

Tak lama kemudian, Fairuz pun berlayar ke alam mimpi. Adiknya pula Sarah sudah lama tertidur. Jefri menutup lampu dan melangkah kaki keluar dari bilik tidur anaknya.

Di saat itu, telefon bimbitnya bergegar. Tersenyum lebar lelaki itu bila ternampak mesej WhatsApp dari sahabatnya, Aiman.

'U, I kat luar ni. Dah boleh masuk ke?'

Jefri berjalan pantas menuju ke ruang tamu. Dia menutup semua lampu sehingga gelap gelita ruang tamunya. Selepas itu, dengan perlahan dia berjalan menuju ke tingkap rumahnya. Langsir diselak dan dia mengintai keluar untuk memastikan keadaan di luar rumahnya kosong.

Kelam kabut dia taip sesuatu di telefon bimbitnya.

'Ok. All clear. Gate tak lock. I bukak pintu. U masuk je'

Setelah menekan butang 'send', Jefri memusingkan tombol pintu hadapannya dan merenggangkan pintu sedikit. Tak lama kemudian, seorang perempuan cantik jelita melangkah kaki masuk kedalam rumah itu dan dengan pantas pintu itu ditutup semula di belakangnya.

"U dah make sure takde orang..."

Kata-kata Jefri terhenti apabila Aisyah memeluknya dan mengucup bibirnya. Jefri memeluknya kembali sambil tangannya meramas-ramas punggung wanita itu dengan bernafsu. Perempuan  itu juga tidak mahu kalah, tangan kanannya pula sekarang meramas-ramas bonjolan besar di tengah kaki lelaki itu.

Wanita itu membuka mulutnya sedikit untuk memberi ruang untuk Jefri memasukkan lidahnya ke dalam mulut lelaki itu. Hampir seminit mereka bertarung lidah sambil berdiri di situ melepaskan rindu selepas lebih seminggu tidak berjumpa.

Tak lama kemudian, Jefri melepaskan bibir perempuan itu dan memusingkan tubuhnya. Kedua-dua tapak tangan lelaki itu diletak kemas di atas perutnya. 

"You sayang i tak?" soal Aisyah lembut, merapatkan lagi belakang tubuhnya ke dada bidang Jefri. Terasa nyaman dalam dakapan lelaki itu.

"Sayang. Sayang giler kat you. I miss you so much. Miss tetek besar you ni" lelaki itu berbisik tepat ke telinga kiri perempuan itu.

Tangannya mula naik ke bahagian dada perempuan itu, meramas-ramas dan menguli tetek Aisyah yang bersar itu.

"Mmmm. Sedapnya Jefff... Tetek je ke? Pussy i?" Biskk perempuan tu kembali dengan nada lunak manja.

"Semua sayang. Tetek you bontot you. Bau u. Semua" bisik lelaki itu kembali sebelum menjilat dan menggigit-gigit manja leher perempuan it.

"Mmmm..."

Merintih lembut perempuan itu, kesedapan apabila lidah Jefri menyentuh kulit lehernya, menggoda. Lebih-lebih lagi bila digigit lembut oleh lelaki itu. Sangat kesedapan perempuan itu sampai matanya terpejam rapat

"Wanginya you sayang lah. Bawah pun wangi tak?"

"Wangiii. I baru shave tadi tau. Dah sapu lotion lagi. Tak sabar nak you jilatkan"

"Mmmm. Bestnya. Tak sabar I nak jolok lubang pepek you dengan lidah I nanti"

Aisyah semakin hanyut dengan kata-kata lucah lelaki itu dan sentuhan intimnya. Suhu nafsu batinnya mencanak tinggi, Dia biarkan sahaja lehernya dikucup dan dijilat tanpa henti. Lebih-lebih lagi bila tangan kiri Jefri, perlahan-lahan masuk kedalam seluar dalamnya. Jari Jefri terletak kemas di alur farajnya, mengusapnya manja. Terasa basah sekali lubang faraj wanita itu. Basah lencun dengan air nafsunya sendiri. Bila-bila masa saja boleh disumbat konek Jefri yang sudah sekeras kayu itu.

"Jefff. Mmmm. Nak...nak buat kat...kat sini ke?" Soal Aisyah tersekat-sekat.

"Jom fuck dalam bilik i. I nak fuck you macam binatang malam ni" bisik lelaki itu. Tegas tapi menggoda.

Berderau darah Aisyah dengan kata-kata Jefri. Lelaki itu mengeluarkan tangannya dari panties Aisyah. Kemudian, dia memimpin tangan perempuan itu dan mendaki tangga dengan hati-hati, menuju ke dalam biliknya, bilik yang dikongsi bersama isterinya Ustazah Salwa.

Tetapi dia tidak sedar yang Fairus baru sahaja ternampak seorang perempuan memasuki bilik ayahnya. Perempuan yang bukan emaknya sendiri.

Abang... Maafkan SalWhere stories live. Discover now