"Yoksa hala birbirinizle evlenmeyi mi plalnlıyorsunuz?"
Engin amcanın patavatsızlığı ile gözlerim kocaman açıldı kenanda aynı şekilde tepki verir zannediyordum ama öyle olmamış babasının dediğine ikisi beraber sırıtmaya başlamıştı.
Ben yıldızların arasında kurban olmuştum resmen.
"Tamam tamam,demedim say hadi gidelim."
Engin amca önden giderken bende kenan ile yan yana yürüyordum günler sonra onun kokusunu solumanın heyecanıyla içimde bir titreme hissettim bu yaşıma gelmiştim ama hala kenan ve benim çocukluk hayallerimizin peşimi bırakmasına izin veremiyordum.
Engin amca önde kenan ile ben arkasında yolda yürümeye devam ediyorduk dedikleri restoranı biliyordum birkaç kez gitmiştim ama engin amca ve kenan ile beraber gideceğimizi hiç düşünmemiştim.
Ben dalgın bir şekilde yürürken ensemde hissettiğim nefesle yerimde kalakaldım.
"Niye seni takip etmeme izin vermiyorsun."
"Sen bazen ünlü olduğunu unutuyorsun bir ünlünün hesabımda olması isteyeceğim son şey.
"Herkes onlari takip etmemi isterken sen isteğimi kabul etmiyorsun."
"Senin takip etmene gerek yok ki hesabı açık olan kızların hikayesine emojiler ateşler at beğeniler at o zamanda kızlar sana düşer."
"Ne alaka ben yapmıyorum öyle şeyler."
Ciddi mi söylüyorsun der gibi yüzüne baktığımda gerildiğini gördüm dediklerim doğruydu stalkın anasını ağlatamıştım ve sonunda cidden yaptığını anlamıştım.
"Birdahakine kızlara yürürken dikkat et çoğu hesaplarında paylaşıyor sonra linç yiyeceksin falan."
"Nereden gördün bunları?"
Hala inkar edince dediğini görmezden geldim.
"Laf sokmak için demiyorum,sadece hassas biri olduğunu biliyorum ve uğrayacağın linçlerinde farkındayım en azından çocukluk arkadaşım için bunları yapabilirim."
Asık olan suratı daha da düşünce artık konuşmadım ve engin amcaya bakmaya karar verdim karşı kaldırıma geçmiş lokantaya girmesine bir iki adım kalmıştı ne ara gitmişti bu adam oraya.
Kenana döndüğümde o da babasının gittiğini farketmiş karşı kaldırıma geçmek için hazırlanıyordu.
...
"Mira ne zaman havuza gitsek çok mızmızlanıyordun hala aynı mısın?"
"Hala sudan biraz korksamda tatilde falan denize girebiliyorum."
"Yüzme hocasının yüzüne tekme atmıştı baba hatırlıyor musun?"
Kenan yine beni rezil gösteren anılardan birini hatırlatınca ona bakıp göz devirdim ama yüzündeki büyük sırıtış sinirimi bozuyordu,madem oyun istiyordu bizde oynardık.
"Engin amca hatırlıyor musun bize bazı türk padişahlarını anlatırken osman beyin lakabını sormuştun da kenanda sırf bir dizi ismi öğrendi diye evin ortasında "KURULUŞ OSMAN" diye bağırmıştı."
Engin amca beni dikkatle dinledikten sonra kahkahalarla gülerken bu sefer kenan ağzını hafif açmış bize öfkeyle bakıyordu,şimdi de ben öyle gülerim işte.
"Beni türkçemden vuruyorsunuz sürekli yeter artık."
"Yetmez."
Cevap verip gözlerimi ona diktiğimde bana boş boş bakıyordu ingilizceyi öğrenene kadar osman beyin lakabını öğrenseydin hayırsız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love your voice☆|kenan yıldız
Fanfictionher şey yanıyor ve gözlerin kırılmış bir dünya ♡°.°▪︎♧