ister öp okşa,istersen öldür

178 17 14
                                    

Gözümü yavaşça araladağımda önce kenanın üstümdeki kollarının ağırlığını daha sonra ise karnımdaki şiddetli ağrıyı hissedince ister istemez yüzümü buruşturdum.

Bugün ayın on'uydu.

Regl döneminim geldiğini farketmemle telaşla gözlerimi etrafta gezdirdim yavaşça kenanın kollarını kaldırmaya çalıştım ama koala gibi yapıştığı için pek mümkün değildi.

"Güzelim uslu dur uyuyalım."

Ellerini belimi daha sıkı sarıp birde kendine çekince aklım ister istemez çarşafa gitmeye başladı,ya kan olduysa.

"Aşkım kalkmam lazım birazdan yanına gelirim."

Eline iki kere vurup kendimi geri çekince o da çok zorlamayıp ellerini belimden çekti ve diğer tarafa doğru yüz üstü yatmaya devam etti.

Hemen yataktan kalktım ve önce yatağı daha sonrada kıyafetimi kontrol ettim ama iç çamaşırıma burada bakamaycağım için hemem odadan sessiz bir şekilde çıkıp banyoya girdim
ve dolaptaki pedi alıp sessizce işlerimi  hallettim.

"Miraaa."

Kenanın sesini duyunca göz devirmeden  edemedim.

İki dakika bensiz uyusa ne olur ki?

"Geliyorum."

Karnımdaki ağrıyı görmezden gelmeye çalışarak yatak odama doğru yürüdüm kenan mavi çarşaflarımın içinde yayılarak yatmış ve bayık gözlerle duvara bakıyordu.

"Birşey mi oldu?"

"Hayır, uyuyalım."

Sorusunu geçiştirip yatağın kenarına geçtim ve sırtımı kenana döndüm,regl ağrılarım başlamıştı ve bu bir hafta benim için çok zor geçecekti.

"Mira,iyi misin?"

Kenan bana doğru yaklaşmış ve ellerini belime dolamış bir şekilde konuşunca nefesinin verdiği sıcaklık ile ona da çok sokulma isteği oluşmuştu vücudumu ona doğru döndürdüm ve göğsüne kafamı yasladım.

"İyiyim sadece karnım ağrıyor."

"Üşüttün mü?Yoksa regl mi oldun?"

"Regl oldum."

"Ne yapmam gerekiyor?Ne istersen yaparım güzelim."

Endişeli ve aceleci haline ister istemez güldüm.

"Birşey yapmana gerek yok,sadece bana sarıl ve ısıt lütfen."

"Tamam,aşkım."

Bacaklarını bacaklarımın üstüne atıp vücudumu daha çok kendine bastırdı bende hiç şikayet etmeden gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

...

"Dört tane simit,yes yes,birde reçel sonra yoğurt."

Saatin kaç olduğunu bilmeden öylece kenarda yatarken salondan kenanın sesini duyunca yerimden doğrularak kapıya baktım,simit mi dedi o?

Yataktan yavaşça kalktım ve önce banyoya girip elimi yüzümü yıkadım daha sonra hemen kenanın yanıma gidip ne yaptığını anlamaya çalıştım.

"Evet iki kiş,tamam tişikkürler."

Salonda balkona doğru dönmüş tatlı türkçesiyle bıcır bıcır konuşuyordu.

Bu görüntü fazla,fazla tatlıydı.

"Sevgilimmm."

Arkasından ona koşarak sarılınca ilk başta irkildi ama daha sonra hemen ellerini karnının üstündeki ellerime sardı.

i love your voice☆|kenan yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin