Elimdeki kırmızı elbiseyi yatağın üstüne bırakırken kenardaki telefonumu alıp kenana yazdım.
mira:ne zaman çıkacağız sevgilim?
sevgilim:rezarvasyon yedide aşkım.
sevgilim:daha erken niye sordun?mira:ona göre duşa girecektimde.
sevgilim:sen bilirsin sevgilim.
mira:ben hazırlanıcam aşkım görüşürüz.
sevgilim:tamam bebeğim.
Telefonu kapattım ve banyoya gidip sıcak suyu açtım saat daha dörttü ama benim hazırlanmam uzun sürdüğü için şimdiden başlamam gerekiyordu.
Can'ın sevgilisi ve biz dörtlü date yapıcaktık ilk defa kenanin arkadaşlarından biri ile resmi olarak tanışacaktım ve açıkçası bu beni biraz geriyordu,onlara iyi bir izlenim bırakmak istiyordum sonuçta kızlarda olduğu gibi erkeklerde de arkadaşlarının fikirleri çok önemli oluyor,birde sevgilisi vardı tabi sevgilisinin sadece alman olduğunu biliyordum başkada bir bilgim yoktu.
...
Göz makyajımın sonuna gelirken açtığım şarkıyada eşlik ediyordum.
"Birdenbire hayatımın tümü oldun."
Sesim çok güzel olmasa da lisedeyken koroda olmanın özgüveniyle bu kadar sesli söylüyordum.
Rimelide sürdükten sonra sıra ruja gelmişti,tüm kızlar için en önemli bölüm olabilir,en azında benim için öyle,dudak kalemimi dikkatli bir şekilde sürdükten sonra dudak içimi biraz nemlendirdim ve rujuda taşırmadan sürmüştüm,gözlerimi dudaklarımdan ayırıp aynadan kendime baktım,saçlarımı düzleştirmiştim çünkü kıyafetime uymuyordu,gözlerime hafif koyu bir makyaj yapmıştım ve allığımıda dudaklarım gibi kırmızı yapmıştım son olarakta dudaklarımı ortaya çıkaran ve elbisemle çok uyumlu olan kırmızı rujumu sürdükten sonra gayet güzel olmuştum.
Size elbiseyi göstermedim değil mi?Hemen geliyor.
Evet biraz gösterişli durabilir ama gideceğimiz restoran çok şık bir restorandı ve kenana sorduğumda o da takım elbise benzeri birşey giyeceğini söylemişti o yüzden bir iki sene önce aldığım ve giymeye fırsat bulamadığım o güzel elbisemi bugün giyebilecektim.
Makyaj masamdan kalkıp bornozumu çıkardım ve yatağın üstündeki elbisemi alıp bacaklarımdan geçirip gövdeme kadar getirdikten sonra fermuarını çektim ve askılarını omuzlarıma geçirdim boydan aynanın karşısına geçip etrafımda bir kez döndüm daha çok aynadan kendimi süzecektim ama telefondan gelen bildirimler buna engel oldu.
sevgilim:güzelim ben geldim kapıyı aç.
sevgilim:ve tuvaletim geldi hemen kapıyı açarsan sevinirim.
sevgilim:HEMEN.
sevgilim:lütfen.Hiç sosyal medyada gözüktüğü gibi değil aslında o da tuvalete gidip neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love your voice☆|kenan yıldız
Fanfictionher şey yanıyor ve gözlerin kırılmış bir dünya ♡°.°▪︎♧