kenan:tombiş.
kenan:küs müyüz?
kenan:trip mi atıyorsun?
Telefonumdan gelen üst üste bildirimlerle yerimden kalktım ve mesaj kutuma girdim,gördüğüm mesajlar ise hiç beklemediğim birindendi.
Böyle birşey yaşayacaksam bu illa bu adamlamı olmak zorundaydı.
Hayır iyi gibi de değilde böyle kendini iyi göstermeye çalışıyor ama içindeki zorbayı da durduramıyor gibiydi son konuşmamızda da yazdıklarını bu yüzden görüldüde bırakmıştım, hayır ben adam gibi özür dilemiştim ama o beni dikkate almayıp son sürat şakalarına devam etmişti.Şimdi de bu mesajlar ne diyebilirim ki bana bir de tombiş diyor sanırım bu takma ad hayatım boyunca peşimi bırakmayacak.
mira:neyden bahsediyorsunuz?
kenan:heh cevap verdin sonunda.
mira:niye benim cevap vermemi bekliyorsunuz ki?
kenan:diğer konuşmamızda biraz gerildik gibi o yüzden.
kenan:bir de yazdıklarıma hiç cevap vermediğin için.(gönderilmedi).mira:ben gerilmedim sohbetin bir yerde bitmesi gerekiyordu zaten.
mira:değil mi?kenan:ama memleketliyiz sonuçta bak böyle güzel bir tesadüf olmuş niye konuşmamızı böyle bitirelim ki?
mira:haklı olabilirsiniz.
mira:o zaman memleketli olmamızın samimiyetine dayanarak birşey sormak istiyorum.kenan:tabi tabi sor.
mira:tombiş ne lan?
kenan:niye ki kötü bir anlamı mı var?
mira:tombişin ne anlama geldiğini bilmiyor musun?
kenan:mesajlarda bunu de gibi birşey diyordun oradan aklımda kalmış söylemek istedim.
kenan:ne anlama geliyor ki?mira:boşver öğrenme de.
mira:ama birdaha deme.kenan:niye?
mira:bana iyi şeyler hatırlatmıyor çünkü.
kenan:bilmiyordum özür dilerim.
Bu ne?Niye birden kibar davranıyor?
mira:özür dilemene gerek yok.
mira:problem çözüldüğüne göre benim gitmem lazım.kenan:bir dakika nereye?
mira:işim var?
kenan:ne işi?
kenan:yani sen beni biliyorsun malum google falan ama ben seni tanımıyorum.mira:niye beni tanımak istiyorsun amk.(gönderilmedi).
Elimdeki telefona anlamaz bir şekilde bakarken bir andan da ne cevap versem diye düşünüyordum ama bu konuşmayı çok uzatmak istemiyordum çünkü çapkın bir futbolcu olduğunu biliyordum ismini aratınca çoğu kızla sevgili haberleri,beğendiği postlar çıkınca flörtöz biri olduğu belli oluyordu tabi bende böyle ünlü ve yakışıklı olsaydım bende böyle kızların kalbini tekletirdim.
kenan:ne sildin?
İnan bana görmek istemezsin,neyse senin flört etmeye zamanın olabilir kenan yıldız ama benim garanti altına almaya çalıştığım bir geleceğim var o yüzden kusura bakma yakışıklı çocuk.
mira:hiç.
kenan:italyada yaşıyorsun demi neresinde?
mira:torino sen?
kenan:ciddi misin?bende.
kenan:tesadüfün böylesi.Mira senin yapacağın araştırmaya sıçıyım ben.
mira:cidden ne tesadüf ama.
mira:benim cidden artık gitmem lazım çünkü çalışmam gerek.kenan:anladım son birşey sorcam sonra özgürsün hangi bölüm?
mira:tıp.
kenan:buraya okul için mi geldin?
mira:son soru dedik kusura bakma.
kenan:doğru sana kolay gelsin.
mira:teşekkürler.
Sanırım artık yazmaz.
Çok mu kaba davrandım.
Bu ikilemden cidden nefret ediyorum.
Konuşsam ne olacaktı sanki?
Ben niye bunları düşünüyorum?
...
Kimsenin okumamasına rağmen bölüm atmak o kadar ezik hissetiriyor ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love your voice☆|kenan yıldız
Fanfictionher şey yanıyor ve gözlerin kırılmış bir dünya ♡°.°▪︎♧