9. Bölüm

51 4 0
                                    

EMRE'DEN

İlk işim mahalleye gitmeden önce kendime yeni bir telefon,yeni bir hat almam olmuştu.

Telefonumu cebime attım ve metroya doğru koştum. Al işte geç kalmıştım. Ancak öyle sanmıştım , hemen binince. Boş koltuk aradım. Sonunda benim yaşlarımda olan birinin yanında boş koltuk gördüm.

Hemen ilerledim ve oturdum ilerlemeye başlayınca yeni telefonuma Instagram yükledim ve kendi hesabıma girdim. Anında gelen 1000 takipçi ve 8000 beğeni ve 1000 yorum beni karşıladı. Takmadım ve gönderi kısmına geldim.

Yeni gönderi hayat kurtarırdı. Galerime girdim ve en güzel fotoğrafımı koyup paylaştım.

Emrenizzz

(Unuttum bile canııımm)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Unuttum bile canııımm)

Yazdım ve gönderdim. Gönderdiğim gibi 800 beğeni gelmişti. Yorumlar daha fazlaydı tabi.

En son tam telefonu kapatacaktım ancak gönderime bakmak istedim. Ve baktım. 12000 olmuştu. Azdı yenide.

Beğenenlere bakarken en üstte Ensar'ın hesabını gördüm. Birde beğeniyordu puşt diye geçirdim içimden ve hesabına girdim. Biraz baktıktan sonra yanımdaki kişi koluma dokundu ona dönünce yüzümü inceledi.

"Şey merhaba siz şu Instagram 'daki Emre misiniz?" Dedi evet benim canım gel beni iste. "Evet,benim" dedim. Oda hemen şaşırmış ifadeye geçti. "Oha sizi tanıyorum ve cidden beğeniyorum. Fotoğraf çekilebilir miyiz?" Dedi nefes dahi almadan. Tatlı ve yakışıklı çocuktu bence.

"Tabi" dedim gülümseyerek o hemen telefonunu açarken kameraya ikimizi aldı ve çekti.

"Şey acaba gönderilerinizde benide paylaşır mısınız" dedi utangaç sesiyle. Ensar'ı kışkırtmak istediğim için kafa salladım ve kendi telefonumu açıp uzağa koydum ve sayacı açtım. Telefon hemen çekince telefonumu aldım ve fotoğrafa baktım cidden çok güzel olmuştu.

Hemen gönderiye yükledim.

Emrenizzz

(this is how it started)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(this is how it started)

💬 Yorumlar kapatılmıştır.

YAZAR: ADAŞLAR BU FOTODAKİ YÜZLERİ GERÇEK KARAKTERLE HAYAL EDİN

Gönderdikten sonra 40k dan fazla beğeni almıştı hemde saniyede. "Oha çok fazla lan" dedi yanımdaki çocuk. Adını bilmediğimden sorma ihtiyacı hissettim. "Adın ne" dedim. O ise hemen atladı. "Caner" dedi. Gülümsedim bu davranışına. Nihayet gelince kapılar açıldı ve çıktık. Ben merdivenlere yönelince oda arka tarafa doğru yürümeye başlamıştı.

Yollarımız burda ayrılmış derken. Metro'dan birisi indi. Ensar. Ona bakınca oda bana baktı. Ve adımları yanıma doğru geldi. Direk merdivenleri hızlıca çıkıp koşmaya başladım. Ara sıra arkama bakınca peşimden onun da koştuğunu gördüm. Dışarıya çoktan çıkmış köpek gibi koşuyorduk.

En sonunda yorulup ara sokağa girdim ve en ucuna saklandım. Bulması imkansızdı ya. "Nerdesin be emre" dedi Ensar tam önüme gelince yerime daha çok sindim. Ama o sırada yanıma kedi geldi. Miyavlayınca yerimi belli etti.

Gözleri hemen benim olduğum tarafı bulunca gözlerimiz birleşti. Ve tam önüme gelerek beni tuttuğu gibi havaya kaldırdı. Evet kaldırdı ayaklarım artık yerde değildi. Havadaydı.

"En-Ensar napıyorsun?" Dedim içime kaçan sesim ile. Fakat bana bakınca yüzünde hiç görmediğim bir ifade belirdi. Kaşlar çatık,gözler dolmuş ve acayip şekilde yüzü solgun duruyordu.

"Sana diyorum Ensar" dedim bir daha. Fakat o sırada beni bozguna uğratacak bir şey söyledi. "O çocuk kimdi Emre" dedi bağırarak. Etrafta kimse olmadığına şükrettim o anda. Fakat neden soruyordu ki. Onu niye ilgilendiriyordu.

"Sana ne hem se-" diyecektim ancak parmağını dudağıma doğru götürdü. Ve dudağımı okşamaya başladı.

Gözleri sadece dudaklarıma bakıyordu. Bu yaptığına sesli bir şekilde yutkununca gözleri yeniden gözlerimi buldu. Ancak ben ona değil önümdeki pembe ve dolgun dudaklara dalmıştım bile. "Bir daha soruyorum. O çocuk kimdi Emre" dedi kışkırtıcı bir sesle. Ara sırada dudaklarıma baktığı için nefeslerimi düzene koyamıyordum.

"O çocuğu...tanımıyorum Ensar abi " dedim. Fakat bana garip bir şekilde bakmıştı. Anlam vermedim başta.

"Abini siksinler senin Emre!" Dedi bağırarak. İrkildim ancak havada olduğum için garip durduğuma adım kadar emindim.

"Hem sen niye böylesin ki Ensar abi" dedim abi kısmına baskı yaparak. "Neden mi kaç gündür gelmiyorsun sonra bir tane çocukla gönderi atıyorsun" dedi göz devirerek. Bu haline çatık kaşlarla baktım. Beni mi kıskanmıştı?

"Ensar abi sen beni mi kıskandın" dedim. Anında donup kaldı. "Kıskanmadım" dedi tereddüt ederek ancak ben biliyordum. Kıskanmıştı. "Peki o zaman abi öbürlerinide atayım ben" dedim. Anında yeniden sinirden domates gibi olunca. Devam ettim.

"Sonuçta kıskanmıyorsun sıkıntı olmaz" dedim. Ancak demesem daha iyiydi. Ensar bir anda beni yere indirdi. Ve arkamdaki duvara beni yaslayıp üzerime doğru eğildi. Sağ eli duvarda yani tam kafamın dibindeydi.

Bu yaptığına şaşırsam da fazlasıyla heyecanlıydım. Ve cesaretimi toplayıp konuştum.

"Ensar abi kıskanmıyorsun değil mi. Çünkü baya çekildiğim yakışıklı ve sexy çocuklar vardı. Onlarıda atayım diyorum. Hemde belki evime gelirler sonra o güzel vücutlarıyla beni baştan çıkarırla-"dedim ancak sözümü bölen bir şey oldu.

Dolgun dudaklar evet Ensar şu an beni öpüyordu. Hemde resmen nefes almak ister gibi dudakları sadece dudaklarımın üzerindeydi. İkimizde hareket etmiyorduk. Ancak etmek istiyorduk.

Ensar geri çekince gözlerime baktı ve sonra dudaklarıma baktı sesli bir şekilde yutkununca bende onun dudaklarına baktım.

"Emre kıskandım. Benden başka kişilerle bırak fotoğraf çekilmeyi aynı ortama bile girme. Sikeyim çok kıskandım. Anladın mı? Çok kıskandım. Delirecek gibi hissettim. Çünkü sen ne kadar bilmesen de benimsin. Sadece benim" dedi ve anında geri dudaklarıma yapıştı.

ABİM KEKO | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin