"OUCH!!" Jerit gadis itu sambil memegang pipinya yang merah kerana tamparan pedas dari Zyanne. Lelaki yang bersama perempuan itu bertanya dengan marah.
"Apa masalah kau dengan girlfriend aku?!"
"Kau tutup mulut kau sebelum otak kau pecah terburai kat tanah ni, jangan menyibuk hal orang, bodoh!" Marah Zyanne pada lelaki itu. You know what? He's afraid to that Zyanne.
Kieraa sudah menangis.
"Kau ni tak pernah berubah kan?! Tak cukup ke kau rampas Rapmon dari aku?! Masa dia pergi LA dulu, kau sibuk menangis teresak esak sebelah dia, hah macam nilah" kata Zyanne sambil menuding jari kearah Kieraa.
"Mianh--
PANGG!!
"TAK PAYAH NAK MINTA MAAF KAT AKU BAGAI, AKU TAK HINGIN NAK TENGOK MUKA KAU , BETINA TAK GUNA!" Jerit Zyanne dengan geram.
Kieraa kini terduduk sambil memegang pipinya. V menahan Zyanne dari meneruskannya.
Zyanne mengangkat kolar baju Kieraa dengan kasar. Mata Zyanne bertukar warna merah tanpa disedari.
"Kau jangan kau dah terlepas!" kata Zyanne dengan suara kasar. Dia menolak Kieraa lalu berlalu pergi dengan V. Lelaki tadi membantu Kieraa bangun.
"Tak payahlah pengecut! aku boleh bangun sendiri!" marah Kieraa sambil menepis tangan lelaki itu. Orang ramai yang lalu disitu mentertawakan Kieraa. Betapa malunya dia waktu itu.
*Dalam kereta V
"Awak, jom kita pergi date tempat lain" ajak Zyanne pada V. "Okey, kita pergi mall nak?" Tanya V. "Saya okey je.."balas Zyanne. Dia memberikan satu ciuman di pipi kiri V. Lelaki itu tersenyum. Zyanne ternampak mata V yang berubah menjadi warna ungu lembut. Jantung Zyanne berdegup pantas.
V terperasan Zyanne sedang memandangnya. Matanya bertukar menjadi hitam kecoklatan.
"Hebat juga awak ni ya....menumbuk, menampar, menendang....laju.." V cuba berdalih supaya Zyanne tidak keliru.
"Ehehe...biasa je...^^"kata Zyanne sambil tersengih.Tiba tiba handphone V berdering. V mahu menangkatnya, tapi Zyanne sempat berkata, "Nanti, awak tgh drive, bahaya, sini saya jawabkan" V memberi handphone itu pada Zyanne.
"Yeoboseyo?"
-~~~~
"Dae,Jin oppa?"
-~~~~
"He's driving, nak pesan apa2 ke?"
-~~~~
"Okey....Taejoon jaga dia ya...hehe"
-~~~~
"Okey,bye."
Talian dimatikan."Nah," Zyanne menghulurkan handphone itu pada Taehyung. Lelaki itu menyimpan handphonenya dalam poket.
"Ada apa?" Tanya Taehyung,matanya nasih memandang hadapan. "Urm...Jin oppa..dia suruh kita hati2, err..maksud saya, awak."kata Zyanne.
Jantung TaeHyung berdegup pantas..
*To be continued
#*Hai! Sorry chapter ni pendek....but lets see what happen at the mall.wait for next chapter.bye!
YOU ARE READING
[FINISHED]My Sweetheart Is A Vampire Like Me
RandomCharacters : Kang Ji Eun / Rachel Kim Tae Joon / Zyanne Park Soo Ra / Irene Goo Ha Min / Jane Jeon Jung Kook / JungKook / Kookie Kim Tae Hyung / V Kim Nam Joon / Rapmonster Jimin / Jimin Jhope / Jhope Jin / Jin Suga / Suga Hyuna / Kieraa Namjoo...