CHAPTER 8

102 6 0
                                    

"Kau nak lari kemana lgi ha?!" Kata Evil Mother lalu menarik kasar tangan Soo Joon. Budak lelaki itu menjerit kesakitan. Jane tersentak mendengar jeritan itu. Matanya merah apabila melihat Ada musuh di depan rumah sedang menarik SooJoon. Dia menoleh ke belakang Dan matanya bertukar warna putih. Seperti menghantar gelombang untuk memanggil kakaknya.

*di dapur

Takkanlah!

Jerit hati Irene. Dia memandang Rachel dengan Mata putih. Rachel mengangguk lalu berlari ke pintu rumah. Jimin, Ho Seok, Nam Join , Jung Kook Dan Seok Jin turut berlari ke pintu rumah.

Kelihatan seorang wanita sedang menarik tangan SooJoon. Anak kecil ITU meraung minta di lepaskan.

Irene muncul di depan pintu. Matanya merah memandang wanita itu. "Jadi kaulah binatang tu?!!" Teriak Irene, geram. Wanita itu memandangnya dengan wajah kosong.

Tepat pada masanya Zyanne Dan V muncul disitu. "Baik Kau lepaskan budak tu!" Arah V. Wanita itu masih berdegil. Hanya seorang sahaja yang boleh melawan Wanita itu, Zyanne.

Zyanne berdiri jauh sedikit di hadapan wanita itu. Sebelum itu anak matanya bertukar kuning untuk mengarahkan Kakak Dan mereka yang lain supaya jangan berdiri dekat dengan Zyanne Dan wanita itu.

V juga sama. Mengundur beberapa langkah untuk jauh sedikit.

Kini mata Zyanne bertukar merah menyala. Wanita itu menjerit lakh melepaskan tangan SooJoon. Zyanne menarik tangan SooJoon ke belakang. V mengambil SooJoon lakh memeluknya.

Zyanne berjalan kehadapan matanya masih merge menyala. Wanita itu seaman terbakar lalu hilang secara tiba2.

Those BTSs terkejut melihat Zyanne. Mereka sudah panik. Zyanne terjatuh pengsan disitu. V mengangkat Zyanne dengan bridal style. Lakh membawanya masuk ke dalam rumah. Irene membawa SooJoon ke dalam rumah. Sebelum menutup pintu. Dia menukar anak matanya menjadi warns Oren kekuningan untuk membuat pagar halimunan untuk vampire jahat Dan witches untuk rumahnya Dan rumah bts. Rumah mereka bersebelahan sahaja. Kemudian Dia menutup pintu itu.

Zyanne di baringkan di atas sofa. Rachel datang bersama segelas cecair pekat berwarna merah.

Mata Namjoon, HoSeok,Suga,Jungkook, Jimin, SeokJin Dan Taehyung membulat apabila Zyanne diminumkan dengan darah!

"So...you girls are vampires huh?" Tanya Namjoon dengan suara menggeletar Dan perlahan

*to be continued
#*How is it? Kalau korang jadi Zyanne, korang but ape pads Evil Mother tu? Kalau author...nak je penggal kepalanya. Haha! Okeylah don't forget to vote&comment...bye!

[FINISHED]My Sweetheart Is A Vampire Like MeWhere stories live. Discover now