SELAMISKOLARRRR
nasılsınız kızlar ve gayler???
gerı geldım harıka bı bolumle umarım seversınız sındırerek okuyun😞
bı de son olarak su ıcmeyı ve telefonunuza mantra ındırmeyı unutmayın
optumkoo🫶🫶🎀🎀🎀🎀🌷
✦
zorla da olsa danielle'in elindeki fotoğraftan gözlerimi çekebildiğimde karşılaştığım şey, onun kulaklarına varan ağzıydı.
"her şey altüst." diye geçirdim içimden. danielle ise kıkırdayarak sessizliği bozdu.
"bunca zamandır yanlış kızı mı araştırıyordun?"
sonra gülmeyi kesip parmaklarını fotoğrafta gezdirerek devam etti.
"aşık olduğum kişinin ismi minji'ydi yani ve biz bunca zaman danielle sandık. "⭒
☆yine video dükkanında oturup hiçbir şey yapmadan minji'yi dikizlediğim bir gün dahaydı. değişen şeyler vardı tabii ki. dondurmacının önündeki mermeri temizlemekle meşgulken birden kafasını kaldırdığında göz göze gelmiştik. hemen önüme dönüp kafamı masaya gömmüştüm. beter hissediyordum. sağlıklı düşünemiyordum bile.
⭒
☆akşam olmuştu, yatağımda oturup yeni duştan çıkmış danielle'in tek seyircili sohbet programına istemeden davet edilmiştim.
"tam da sizin eve gelirken gördüm dondurmacıda olduğunu. bu arada, düşündükçe daha komik geliyor. bunca zamandır ne yapmışız biz? iyi ki danielle, minji'nin en yakın arkadaşı. olmasaydı..."
sonlara doğru kıkırdarken lafını bölmeye cesaret edebildim.
"haerin." deyip bana dönmesini bekledim.
"sana bir şey diyeceğim."
"öyle mi, ne?" dediğinde tam konuşmak için derin bir nefes almışken gözüm pijamasının yakasından bile belli olan, iki göğsünün ortasındaki dikiş izine kaymıştı. hiçbir şey söyleyememiştim, birkaç bahaneyle vazgeçtiğimi söyleyip onun tekrar konuşmaya devam etmesini eklemiştim.⭒
☆gece olup herkesin yatması demek benim bilgisayarla uğraşma vaktimin gelmesi demekti. hesabıma giriş yaparak başlamıştım, kontrol etmem gereken bir şey vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20th train that goes forever
Fanfictionseni görmek istiyorum, 21. yüzyılın hanni'si. ততততত ততততত ততততত [l'amour de ma vie🤍]