____________Rozdział 2____________
______________Alicja_______________Zaczeło mnie wkurwiać to że Asher chodzi za mną jak jebany pies,nie ma serio co robić tylko obserwować mnie.
-Wypierdalaj!- wrzasnęłam na niego gdy znowu poczułam jego pierdolony oddech na szyji.
-Sprawdzam czy nic sobie nie zrobisz- wzruszył rękami tak jak by to dla niego było normalne.-Jeszcze raz poczuje twój oddech na szyji to ci wsadze ten nóż głęboko w dupe to ci nosem wyjdzie!- brunet wyminął rzucony w niego nóż który wbił się w ścianę za nim.
Cwany skurwysyn ale ja się nie poddam, o nie nie. Nie dopóki tutaj jestem.
Wszyscy w pokoju wspólnym obok kuchni ucichli by też nie dostać nożem poza jednym Majorem
-Ty Rusalkov, uważaj na małą bo wkońcu ci wyjebie za twoje zachowanie- Ryknął śmiejąc sie Jasper.Wszyscy mnie dzisiaj wkurwiali jak nie ten zboczeniec co za mną chodził to inni szeregowi bo coś trzeba bylo zrobić więc chcieli mnie przetestować, późnym wieczorem nie opuściłam sali treningowej gdzie napiepszałam w worek jak zjawa na haju z muzyką w słuchawkach "Phonk Ultra Vol 2".
Zatrzymało mnie czyjaś ręka na moim ramieniu, odwróciłam głowe a za mną stał Jack Ryan był wysoko postawiony bo był Plutonowym. Stanełam jak struna by okazać szacunek. Tak naprawde nie zabardzo wiedziałam jak mam każdego witać bo każdy miał inny stopień i ciężko mi było by każdy uważał że okazuje im szacunek.
-Nie musisz stać jak na baczność- zaśmiał sie Jack klepiąc mnie po ramieniu jak starego przyjaciela, uśmiechnął sie i zabrał mnie z sobą bym przestała ranić rece od napiepszania w worek, moje kostki miały małe ranki. Nie zauważyłam ich wcześniej przez złość.
-Jeszcze przez godzine byś tak uderzała w worek i miałabyś wieksze rany, nawet mie obwiązałaś ich owijkami¹?- zmartwił sie Ryan odkażając mi ręce a potem odprowadzając do koszar bo już było późno. A wszyscy mieliśmy zasypiać równo o 23 by wstać na 6, bo rozgrzewka i śniadanie.
Owijki¹- Owijanie rąk jest niezwykle ważne dla bokserów, ponieważ pomaga w zabezpieczeniu rąk przed kontuzjami i urazami. Ręce boksera są narażone na duże obciążenia podczas uderzania,
CZYTASZ
𝑪𝒂𝒑𝒊𝒕𝒂𝒏 𝑰𝒏 𝑹𝒖𝒔𝒔𝒊𝒂𝒏 𝑨𝒓𝒎𝒚 #cry Little Girl
RomantizmNormalna dziewczyna z Austrii chcąca uciec przed patologicznymi rodzicami dostała szanse w Rosyjskim wojsku. Ale odkąd tam dołączyła Asher znalazł zainteresowanie w dużo młodszej rekruterce. Chcąc nie chcąc zachowywał sie jak szczeniak gdy chodził c...