El sem hiszem, hogy felhatalmazott. Megforgatom és a hátra döntöm az ágyon, így a csodás lábai között vagyok végre. Leveszem róla a falatnyi ruhát és semmiséget, amit bugyinak hív. Széttárja nap barnított lábait és végre megláthatom nedvességben úszó punciját, ami igazán vágy gerjesztő.
Annyira áll már a farkam, legszívesebben egész éjjel kefélném, de előtte mindenképpen beleakarok nyalni. Amint a nyelvem eléri a csupasz szemérem ajkait, Thanja teste megfeszül és minél mélyebben merülök el benne a nyelvemmel, egyre hangosabb a kis bestiám.
Keményen alányúlok és átfordítom, egy apró sikkantás hagyja el a száját, majd gurgulázó nevetés követi, édes kis hang. Feltérdel, én pedig kegyetlenül folytatom tovább a harcot, a puncija és nyelvem heves csatát vív egymással. Thanja ellenállása teljesen elfogy, olyan hangos, imádom, hogy én csalogatom elő belőle ezt az oldalát.
Beleharapok a fenékhalmába, miközben két ujjamat belécsúsztatom és a hüvelykemmel a csiklóját kezdem gyötörni.
– Bazd meg Hunter! – sikongja úgy, hogy egyre gyorsabb tempóval lökődik nekem.
– Még, hogy nem izgatlak téged, kis Bestia – súgom a fülébe úgy, hogy nem hagyom abba az előző tevékenységet.
Thanja szeme a villan, kihasználja az egyensúlyom bizonytalanságát és könnyedén leránt maga alá. Nem tudom, mire számítsak, esetleg egy párnát szorít majd az arcomra és megfojt?
De ennél sokkal váratlanabbat tesz.
Egyszerűen ráül a számra.
– Nyalj ki te rohadék!
Elmosolyodok és máris eleget teszek a kérésének, mire apró lökésekkel ütközik az arcomnak. Lehet mégis így akar kinyírni, de nem bánnám, ha szex közben érne a halál.
Thanja jól mondja, egy rohadék vagyok, és nem érdemlek szép halált.
Az egyre szaporodó sikolyai közt egyszer csak rámarok a csípőjére és keményen a számra szorítom. Hüvelyében táncol a nyelvem, mire megérzem az élvezete ízét és a teste remegését.
Lehemperedik rólam, az ablak felé fordulva, piheg az oldalán.
– Milyen érzés, hogy az élveztetett el, akit fél órája még ki akartál nyírni? – szúrom oda neki, viccnek szánva, mire hosszú lábai a nyakamra tekerednek és fojtásba fog.
– Még mindig ki akarlak nyírni, Hunter!
Alig bírok mozdulni, a kezeim tehetetlenek, túl erősen tart, nincs más választásom, mint az hogy beleharapjak a csiklójába.
Legnagyobb meglepetésemre viszont nem ereszt el sietve, hanem hasonlóképpen nyög fel, mint az imént, mikor élveztettem.
– Csináld még te mocsok!
Harapdálni és szívni kezdem, amint kissé enged a szorításán. Komolyan nem tudom, hogy mit gondoljak ezekről a dolgairól, de túlontúl izgat ahhoz, hogy abbahagyjam némi halálfélelem miatt.
Amikor újfent elönti a remegés a testét, teljesen kitárulkozva fekszik előttem, mint egy gyönyörű lótuszvirág. Karja a szeme előtt van, hangosan piheg, én pedig rögtön döntök.
Mélyen és keményen hatolok belé tövig, megriad alattam és újfent támad. Üt, karmol, kiabál, harap, ordibál, de engem ez egy cseppet sem érdekel. Keményen kezdem lökködni, lefogom a csuklóját és ráfekszem.
– Ha nem hagyod abba, kis Bestia, megharapom a bimbódat, tudom, hogy élveznéd.
– Hunter! Azonnal mássz le rólam, különben..! – fenyeget az éles nyelvével, mire befogom a száját a sajátommal.
Megharap, de akkor sem hagyom abba a döfködést, körmei már kevésbé fúródnak az oldalamba, a másikkal már nem tépi a hajamat, hanem közel bújik hozzám és hangosan, kéjesen nyög.
– Hogy lehetsz ilyen piszok jó? – nyögi, miközben egyre jobban szorítja az ajkaimat a bimbójához.
Elengedem a kipirosodott, puha bőrt, ajkammal megjelöltem őt, olyan kéjes ezt látni, a billogomat rajta.
– Gyakoroltam, hogy te már a tökéleteset kapd – zihálom.
Felkacag.
– Szóval, ezért kefélted meg az összes kis csajt, aki itt dolgozik?
– Egy patronos volt mind, de te – kihuzakodom belőle, hogy teljesen lássa a méretemet és azt is, hogy nem viselek kotont. – te az enyém vagy! Megjelöltelek és most – visszasüllyedek belé. – telefoglak lőni a spermámmal.
– NE! – hallatszik a feldühödött hangja, de minél jobban ficereg alattam, én annál közelebb kerülök a vágyott kielégüléshez. – Ne csináld, te fasz! Terhes lehetek!
Elvigyorodom.
Még egyet lökök rajta és végre kitör belőlem az élvezetem.
– Az lenne a cél, kis Bestiám!
YOU ARE READING
Szemfényvesztő Rohadék
Romance+18 Dark-romance Erős a figyelmeztetés a káromkodás, erőszak és szex terén. James Hunter kezében van a város és vele szinte mindenki. Én nem, én a Különlegesek közé tartozom, nincs rám hatással. Én abba a csoportba tartozom, aki ki akarja nyírni, a...