Thanja

113 7 2
                                    

Lelököm magamról, a könyökömmel orrba verem, amint kiszáll belőlem és én fepattanok, érzem, hogy folyik ki belőlem az ondója. Felkapom az ingjét és az ágy melletti ajtóhoz rohanok, hála Istennek a fürdőszoba az. Leülök a vécére, köhögök, még orrot is fújok a vécépapírba, érzem, ahogy távozik belőlem a „mérge", mert ez az. Egy kibaszott kígyó mérge.

Lehúzom a vécét és megengedem a hatalmas, fehér márvány és aranydíszítésű kádba a legforróbb vizet, azzal a céllal, hogy beleüljek. A forrósággal elpusztítva a maradék spermiumot belőlem.

Hogy képzelte ez a szemétláda?! Belém élvez?! Ki tudja hány nő fordul meg a farkán, még az is lehet, hogy elkapok valami betegséget és aztán... Felpillantok és Hunter merevedő, ondós farkát látom magam előtt. Hátra araszolnék, de már elkapja a fejemet és keményen ráhúz a farkára, szopni kezdem. Nagyon sós, de érzem a saját ízemet is rajta, ami valamiért teljesen beindít. Rámarkolok a seggére, kicsit belevájom a körmeimet is, egy szaggatott nyögés hagyja el a száját. Mélyen a számba fogom a hímvesszőjét, és próbálom legyőzni azt a mérhetetlen vágyat, hogy belé harapjak, de végül nem teszem. Elvégre is, ő nagyon is jó munkát végzett, már ami az elélveztetésemet illeti, nem ő tehet róla, hogy a gazdája egy segg.

Hunter a hajamba mar és közben keményen diktálja számomra a tempót. Már a torkomban érzem a farka végét, mikor kilövelli a spermáját, az pedig forrón csorog végig a nyelőcsövemen.

– Imádlak szájba baszni, kis Bestia – simít végig az ajkamon, majd tőle furcsa mód, puhán megcsókol. – Vártam, hogy majd belém marsz ott lenn, de őszintén megvallva, még az is izgatott.

– Eszembe jutott, amekkora segg vagy – forgatom rá a szemem. –, de végülis nem őt akarom büntetni a te vétkeid miatt. Ő túlontúl jól végzi a dolgát, ami az orgazmusomat illeti.

Büszkén elvigyorodik.

– Ritkán osztok bókokat, de szerintem, rajtam kívül te voltál az egyetlen, aki eltudott juttatni az orgazmusig.

Megilletődött arcot vág, majd beül mellém a kádba, még így is elférne benne egy öttagú zenekar.

– Thanja... mikor vesztetted el a szüzességed?

Fájó pont, az apám temetésének a napján. Tudom, undorító, viszont olyan szinten letargiában voltam, hogy a gondolatolvasást arra használtam, hogy megtudjam az összegyűltekről, kinek jövök be. A toron a pincérsrác nézegetett sokat az irányomba, akkor is hozta a kávét, mikor én egyáltalán nem kértem, szóval berángattam az étterem öltözőjébe. Nem volt kényelmes, sem meghitt, sőt kifejezetten fájdalmas volt, de akkor kikapcsolhattam az erőmet és csak arra fókuszálhattam.

– Két hónapja.

Minden az arcára van írva.

– Neked se kell pókerezni.

Magához húz és megcsókol.

– Ha én vettem volna el a szüzességedet, az maradandó élmény lett volna, Thanja – suttogja a nevemet úgy, hogy közben az izgalom végig szalad az egész testemen. – Bár ahogyan nyögtél alattam, az mindkettőnknek az lett, szerintem.

Felé csapok a vízzel, de elkapja a karomat a második csapás előtt.

Megcsókol, majd újfent a hátamra fordít és lenyom, egyenesen a víz alá. Ellenállok, keményen, karmolok, rugdosódok, ám ekkor megérzem őt bennem. A farka kiszorítja belőlem a maradék levegőt is, ekkor felhúz a víz alól, köhögve prüszkölve jut az édes levegőhöz a tüdőm.

– Élvezd bébi, ez érted van.

Azzal újra érzem, hogy lenyom a mellkasomnál fogva, nagy levegőt veszek és abban a csöndben ott a víz alatt, meghallom a saját gondolataimat úgy, hogy ki sem kapcsoltam a képességemet.

Most komoly? Itt baszol vele, a helyett, hogy kinyírnád?

Megfog fojtani!

Őrült vagy!

Nem ez volt a terv!

És ha terhes leszel tőle? Most sincs rajta óvszer! Kihordanád apád gyilkosának a kölykét?!

Olyan pontokon is megérint, mint még előtte senki.

Ez az élvezet annyira jó.

Még akarom!

Örökre itt maradnék vele!

Érzem magamban a növekvő feszültséget az orgazmus közeledtével, amit a levegő hiánya csak fokoz. Mikor elterít a remegtető érzés, végre felenged a víz alól.

– Nos kis Bestiám, milyen érzés volt?

Kisimítom a vizes hajamat az arcomból, majd egyszerűen bemutatok neki.

– Mondom, az elméd ellenáll, de a tested, engem akar. A pinád még mindig olyan keményen szorítja a farkamat, hogy ki se tudok jönni belőled. Mondjuk, nem mintha akarnék – nevetgél.

Újra belenézek az elméjébe, a férfiak agya szex után olyan, mint a kiterített kártyák a pókerben, mindent látok.

Látom magamat, ahogyan elképzeli, hány féleképpen fog még megbaszni a közel jövőben egészen addig, míg tényleg terhes nem leszek.

Beindítanak a fantáziái.

Majd jön néhány futó gondolat az üzleteiről, néhány emberéről, majd a gondolatai hátsó zugában ott vannak ők... Layla és a gyerekek.

Kihúzódom Hunterből és törülközőért nyúlok.

– Még meg akartam mosni a hátadat – feleli megbántva.

Megállok, majd hátra fordulok hozzá törülközőbe csavarva.

– Mi van a feleségeddel és a gyerekekkel?

Arca keménnyé válik, érzékelem, hogy gyenge pontra tapintottam, de muszáj megkérdeznem.

– Laylaval csak az a papír tart minket össze, a gyerekek pedig – sóhajt. – Jelenleg minden emberem azon fáradozik, hogy valamilyen megoldást találjanak arra, hogy tovább élhessenek.

Bólintok, majd kilépek a szobába, ahol terülj-terülj asztalkám vár, valamint két sokkal kényelmesebb viselet, egy éjszakai és egy, amit valószínűleg távozásra szántak.

Felveszem a hálóruhát, majd falatozni kezdek, hogy visszanyerjem az erőmet és visszavehessem  tőrömet.

Még mindig végezni akarok vele, bár meg kell hagyni, ilyen jó szexben sosem volt részem.

Hunter tenyere hátulról tör előre az alhasamhoz, simogatni, cirógatni kezdi azt, beleremeg a belső combom és elfut a nedvesség.

– Egyél csak, Thanja – fogával végig simít a nyakam érzékeny bőrén. – Kell az energia ahhoz, amit még ma éjjel tervezek veled. És holnap, és azután és azután.

Horkantó hangot hallatok, majd fölényesen megfordulok.

– Miből gondolod, hogyha egyszer kiszabadulok ebből a szobából, vissza akarok majd térni ide?

Önelégülten elmosolyodik.

– Azért, amit kaptál tőlem. Az élményért, az extázisért. A farkam a függőjévé fog tenni téged, ahogy én is függök már az édes, nedves – végig simít forrongó közepemen, mire ívbe feszül a testem. – pinádtól.

Hallgatok, a szám belső felébe harapok, hogy ne adjak ki egyetlen hangot sem.

– Valamint – belecsókol meztelen vállamba. – neked szent küldetésed van arra, hogy végezz velem. Nem akarnád megpróbálni újra? Elvégre is, mit veszíthetsz? Elélvezel vagy a farkamtól, vagy attól, hogy elvágod a torkomat, te mindenképpen nyersz.

Félrehúzza átnedvesedett fehérneműmet és ujjazni kezd, mire hozzátapadok és kéjesen nyögni kezdek.

– Tökéletes vagy, mindentéren. Én pedig, gyereket akarok tőled, kis Bestia! És te meg fogod adni nekem azt, amit akarok!

Lerántom a derekáról a törülközőt és szopni kezdem, mire fennakad a szeme, a hajamba markol, keményen és diktálni kezdi a tempót.

– Én kis Bestiám, mindenhol meg akarlak jelölni téged, hogy csak az enyém vagy – azzal kirántja magát a számból és valóban, beterít a lüktető melegsége.

Szemfényvesztő RohadékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora