🚨SCENE MERAH.🚨"BOLEH?" Tanya Dahlia lagi tatkala suaminya hanya mendiamkan diri. Huzair senyum. Ditarik pinggang isterinya mendekatinya.
"Meh.." jawab Huzair lalu tangannya mula meliar ke belakang tubuh Dahlia. Namun matanya kekal merenung mata bulat si isteri yang masih memandangnya.
Dahlia menanggalkan tudung shawlnya sebelum dia kembali memeluk leher sang suami. Huzair memerhati rambut perang sang isteri yang mengurai dihadapannya.
Dahlia meneguk liur tatkala tangan kasar itu menurunkan zip gaunnya. Terpejam matanya tatkala angin menyentuh kulit tubuhnya yang sudah terdedah.
Huzair menggigit bibir. Tangan menyentuh kulit tubuh isteri yang lembut itu. Perlahan-lahan tangan kekar itu melorotkan gaun di tubuh sang isteri.
Dahlia memejam mata erat apabila gaun itu sudah ditanggalkan dari tubuh. Halkum Huzair mula turun naik melihat tubuh isterinya yang sangat terdedah.. hanya... pakaian dalam sahaja yang menutupi kawasan sensitif si isteri..
Kepala Huzair menurun ke leher jinjang putih isterinya. Leher itu sangat menggiurkan.. ia seakan-akan memanggil Huzair untuk melekapkan bibirnya ke leher itu.
Dan ya.. Huzair tergoda melihat itu..
Bibir Huzair melekap penuh ke leher Dahlia. Automatik Dahlia mencengkam kedua bahu sang suami kerana terkejut dengan perilaku suaminya terhadapnya.
Bibir Huzair makin meliar ke bawah..dan kebawah.. nafsunya terjentik tatkala bauan tubuh Dahlia menusuk ke dalam rongga hidungnya.. wangi.. bauan semulajadi disertakan pula minyak wangi serta peluh..
Baunya sangat menggoda.. ia mampu meruntuhkan tembok yang selama ini Huzair tubuhkan.. nafsu lelakinya senipis kulit bawang.. nak-nak lagi jika Dahlia menyerah diri begini..
Huzair mengangkat wajahnya memandang Dahlia. Tersenyum dia melihat pipi Dahlia yang berona merah. Bukan merah pink, tapi merah kemerahan seperti tomato!
Dah macam berjemur tengah panas pula..
"Okey?" Bisik Huzair pada Dahlia kerana dia bimbang jika gadis itu tidak selesa dengan perbuatannya.
Dahlia mengangguk perlahan. Makin dieeratkan pelukan di leher sang suami. "Saya okey.." Dahlia menjinjit kakinya lalu dia terus meragut nafas suaminya. Terkesima kejap Huzair tatkala bibir mungil itu mula mengurut bibir nipisnya.
Huzair senyum sebelum dia membalas ciuman isterinya dengan mata terpejam. Dipeluk erat tubuh isterinya ke dalam dakapannya sebelum diheret gadis itu ke katil.
Dia membaringkan Dahlia ke atas katil. Ciuman hangat masih diteruskan tanpa lepas. Tak sangka pula Dahlia pandai dalam ciuman. Nakal ni..
Tangan Dahlia mencari-cari butang baju melayu suaminya. Dia melakukan itu dengan mata terpejam. Malu! Kalau boleh dia tidak mahu bertentang mata dengan Huzair..
Mana taknya? Dia yang mulakan semua ini.. dia yang mulakan godaan pada sang suami.. nasib baik Huzair membalas godaan dia.. kalau Huzair buat tak endah je tadi, tak ke malu dia?
Huzair mengambil tangan Dahlia yang meraba dadanya itu. Haih la Dahlia.. tangan tu nakal betul. Tahu la mencari butang baju, tapi dia punya rabaan tu lagi nakal daripada Huzair..
Huzair menempatkan tangan Dahlia ke butang bajunya. Saja nak permudahkan urusan Dahlia.. nampak gaya Dahlia agresif sikit petang ni..
Huzair melepaskan ciuman bibir lalu bibirnya mula meneroka leher sang isteri. Dahlia bernafas tercungap-cungap. Amat ketara pipinya memerah ketika ini. Dia mencelik mata lalu melihat suaminya yang sedang menikmatinya dengan mata terpejam.
YOU ARE READING
HUZAIR'S [OG]
Storie d'amore"Saya.. nak badan awak boleh?" -Dahlia Bashira- "Pardon?" -Huzair Haq- Siapa sangka? Hanya dengan kesilapan 'pertanyaan' itu dapat menghubungkan hubungan diantara si pemalu dan si introvert? Bukan.. Dahlia bukanlah seorang yang nakal begitu.. cuma k...