Multifandom; Firavun ll.RamsessPazardan saraya döneli yarım saat oldu ve ben yine her zamanki gibi Firavun'un yanındaydım. Bugün Ramsess'in önemli bir toplantısı vardı ve beni de yanında tuttu herşeyi duyacağımı umursamadan. Sonunda konuşmaları sona erdiğinde Ramsess bana doğru döndü.
"Umay benimle gel sana birşey göstericeğim" dedi ve benim elimden tutarak sarayın en arka kısmına yani kimsenin gelmediği yere götürdü beni. Merdivenleri çıktığımızda gözlerim sonuna kadar açıldı. Burada bir sürü altından yapılmış heykeller vardı. Ortadaki Antik Mısır Tanrısı Ra'ydı diğer yanında da iki kişi duruyordu biri Firavun benzeri diğeri ise bir kadın heykeliydi.
"Çok güzel görünüyor değil mi? Ortadaki Mısır'ın güneş Tanrısı Ra diger yanındaki benim heykelim ve onun yanındaki ise senin heykelin"
"Benim heykelim mi?!"
"Evet senin heykelin. Altın saçlı olduğun için saçlarını dahil her yerini altından yaptım. Bir hafta sonra seninle Ra'nın önünde yemin edeceğiz ve o gün evleneceğiz"
"Nasıl yani ne demek evleneceğiz?! Ben bunu istemiyorum ayrıca benim ağzımdan seninle evlenmek istediğime dair tek bir kelime dahi çıkmadı. Sizin bu dönemdeki kadınlarınız sesini çıkarmayıp eşlerine itaat edebilir ama ben öyle değilim. Sırf sen benimle evlenmek istiyorsun diye seninle evleneceğimi sanma. Buna kendi başına karar veremezsin. Ben seni sevmiyorum! Seninle evlenemem!"
"Sus!? Dünyadaki bütün kadınlar benimle evlenebilmek için sıraya giriyor! Peki sen neden benimle olmamak için direniyorsun 1 ay oldu hala beni sevmiyorsun! Yoksa sevdiğin biri mi var?! O yüzden mi beni sevmiyorsun?!!"
"Evet sevdiğim biri var! Kendi dünyamdaki Jimmy, onu seviyorum!!"
Bunu dediğim anda Ramsess
beni duvarla kendisi arasında sıkıştırdı; "Bu Jimmy denen herif senin kocan mı?" dediğinde ona şok olmuş gözlerimle baktım. Hemen nasıl bu souncu çıkardı hayret ettim. Şöyle bir düşününce bu devirde pek sevgililik olayı yoktu herkes evleniyordu doğru. "Hayır kocam değil ama bu onu sevmediğim anlamına gelmez! Eğer bana birşey yaparsan abim Aren ve Jimmy seni asla affetmez!!"Bunu dediğim anda Ramsess yanımdaki duvara sert bir yumruk attı. Öyle bir yumruk attı ki ses etrafta yankı yapmıştı şimdi korkmadım desem büyük yalan olurdu.
"Şu Jimmy gerçekten harika! Eğer onunla karşılaşırsam onu burada zevkle ağırlarım! Dua et ki karşıma çıkmasın!!"
Bu adam kesinlikle psikopat dı bunun başka bir açıklaması yok. "Sen kafayı yemişsin, o kadar eşlerin ve bir sürü cariyen var! Beni özel yapan bir şey yok beni bırak artık! Eve gitmek istiyorum!"
"Umay, aptallığın çok tatlı ama hayır bırakamam. Burada kalacaksın bana lafımı tekrar ettirme. Bir hafta sonra evlilik töreni yapıcağız buna hazırlansan iyi olur" dedi ve beni burada tek başıma bırakarak gitti. Gözlerimden bir damla yaş aktı ve ağlamaya başladım. Hiçbir şey yapamıyordum resmen onun insafına kalmıştım. Bu çok sinir bozucu bir durumdu...
* * * * *
Kolidorda ilerlerken az önce olanları düşünüyordum. Hayatta onunla evlenmezdim daha 18 yaşındaydım hatta onu geçtim öyle kibirli biriyle asla yapamazdım ben.
Derin düşüncelere dalmış yolda yürürken kapının orada bir adamın bağırış seslerini duydum biraz tanıdık geliyordu. Sese doğru ilerleyip aralık olan kapıdan baktığımda bu kişinin Mano olduğunu gördüm. Onun burada ne işi vardı?! Hızla askerlerin olduğu tarafa ilerledim.
"Ne oluyor burada?! Neden Mano burada ne yapıyorsunuz?!"
"Leydi Umay. Bu köylü sizi görmek için saraya zorla girmeye çalıştı, bizde onu hapishaneye götürüyorduk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Firavun'un Cariyesi
Fiksi SejarahYarı Türk yarı İngiliz Umay abisi ve gezi arkadaşlarıyla birlikte Mısır'ın Başkenti Kahire'de antik yerleri geziye çıkmışlardı. Umay tesadüfen arkadaşı Jimmy ile birlikte Firavun'un mezarını bulurlar. Umay mezarlıkta gördüğü altın renkli yıl...