"Nie!"kričala som na tých chlapov čo mi kopali do brata kým ja som sa snažila vymaniť zo zovretia rúk jedného z nich.Po chvíli ma pustil a ha som sa k nemu zohla."Alex"sepla som a jeho hlavu som si dala na kolená."Zaplať"povedal jeden z nich a pristupil k nemu .Alex mlčal rovnako ako ja.Nevedela som čo od nas chcú ked teraz máme ledva na chleba. A o peniazoch môžeme naozaj len snívať.Jeden z nich vyšiel z mojej izby a pokrútil hlavou."Ty sviňa!"zakričal jeden z nich a silno kopol môjho brata do brucha."Prestaňte!"vykríkla som nanho a postavila som sa na nohy."A ty si?"vystekol pomne a schmatol ma silno za rameno."Ja som jeho sestra."povedala som mu vystrašeným hlasom.Na jeho tvári sa roztiahol úsmev ktorý mi vytvoril zimomriavky po celom tele.Otočil ma na Alexa leziaceho na zemi ."Kolko mas rokov miláčik?"spýtal sa ma."17" povedala som vystrasene. "Vyborne" povedal a usmial sa."Vezmeme ju"povedal a hodil ma tomu druhému chlapovi."Nie!" skríkol Alex ale mna už ťahali preč z domu k dverám.Snažila som sa bojovať ale čo zmôže jedno dievča proti dvom svalnatym mužom.Pred našim odchodom ma naposledy otočili tvárou k nemu."Vratime ti ju ked zaplatis"povedal jeden z nich a nemilosrdne zavrel dvere.Potom to začalo ťahali ma k autu ako nejakí kus handry .Kričala som ,kopala nohami a udierala päsťami ale všetko bolo márne.Jeden z nichso mnou zápasil kým druhý otváral kufor.Hnusny kufor do ktorého ma chceli hodiť.Vykríkla som ked domna obydvaja udreli a ja som spadla do kufra.Hlavu som udrela o jeho stenu a posledne čo som počula bol smiech ktorý sa však stále vzdaloval. A svet okolo mňa zaplavila temnota.
YOU ARE READING
DIANA
RomanceONA bola dana ako nahrada za peniaze ktore mal jej brat zaplatiť. ON ju berie iba ako nieco co mu patri. Dokaze v nom vzbudit city alebo sa z neho stane ešte väčšie monštrum ako bol?